38.rész

95 5 0
                                    

Aug30-Szept1.

-Úristen, Úriten, holnap Iskola és semmit nem vettem iskolába. A rajzceruzák, szénceruzák, monopolradír, rajztábla, A4, A5, famentes, félfamentes, B, 2B, 4B, 6B, 8B. Hallod Ash, semmin sincs iskolakezdésre, Derek fel fog akasztani, ha megtudja, hogy nem hoztam újat az elhasznált cuccokat. Meg az évnyitó! Mikor lesz? Milyen ruhában leszek? Milyen smink lesz rajtam? Hány óránk lesz aznap? Ott lesznek az Exeink? JajjIstenem, késésben vagyok!
-Nyugi. Már vettem egy csomó mindent, nem kell aggódni.
-Te egy Isten vagy Ash.
-Mondod te, aki aki a 220hoz hasonlított. Szóval, nyolckor lesz az évnyitó, valószínűleg ott lesznek, de jó távol tőlünk. Smink nélkül is gyönyörű vagy számomra, de úgy mondod ezt lassan egy éve, mintha nem lennél az.

Küldött felém egy megnyugtató mosolyt a szekrény ajtajának takarásából, egy póló felvétele közben. Miközben felvette a farmert ismét megszólalt.

-Ma pedig elmegyünk venni valamit.
-Nem jó. A kutyát kell vinni orvoshoz. Valami baja van, minth keményebb lenne neki az egyik emlője a bal oldalon...megint. Múlthéten elmentünk Jake-kel az állatorvoshoz. Még a doki is azt mondta, hogy összetett mert a tüdejével is baj van... Nem tudjuk, hogy mennyi ideje lesz hátra, ha kiderül, hogy daganatos és agresszív...
-Hát...reméljük, jobban lesz.

Szorosan ölelésébe vont, majd kiállt az autóval, amíg én feltettem a kutyára a pórázt. A dokinál voltak egy páran, így délben kerültünk sorra. Kitti hála Istennek bement a rendelőbe minden különösebb baj nélkül. Vagy tizenöt percig ott voltunk, mire kijöttünk onnan, mégrosszabb hírekkel, ugyanis, a szíve is úgy kalapált, hogy majd kiugrott a mellkasából. Ash rendületlenül próbálta bennem a lelket tartani, még a zenét is felkapcsolta, a kedvenc számaim énekelte, de én csak a kutyám szemébe néztem és azon voltam, hogy ne sírjam el magam. Bent is, csak kibámulni az ablakon voltam képes, akárhogyan igyekezte bennem tartani a férfi a lelkem. Még egy üveg Jack Danielsen is hajlandó volt osztozni velem. Én meg látva  próbálkozását mégjobban sírhatnékom támadt, végül a fürdésnél a zuhanykabinban bőgtem el magam. Szorosan öleltem magamhoz csupavíz felsőtestét, ami gőzölgött a forróságtól. A kontaktot meg nem törve nyúlt a tusfürdőért ami csokis-kókuszos volt, nyomott egy keveset a tenyerébe és megmosta a hátamat, meg amit elért. Életkedv vesztve öltöztem fel, pakoltam be holnapra, készítettem elő a ruhám, majd fejjel előre dőltem az ágyon. Ashley pár perccel később már ott volt mellettem.

-Meg fog halni. Láttam az orvos szemében...

Szorosan ölelt magához és semmi pénzért sem engedett volna el. Helyette inkáb a hátamat simogatta amíg el nem aludtam. Azt sem tudtam nagyon, mert folyton felkeltem és kinéztem az ablakon; valahányszor ezt csináltam, a kutya mindig ott aludt az ajtónál, békésen. Minduntalan bekönnyeztem és bőghetnékem támadt. Másnap is, az iskolában szótlanul ültem egész nap, semmi sem tudott felvidítani, még az ofő csokijai sem segítettek. Magamba erőszakítottam egyet és felkucorodva a székre a rajztáblával random firkálgattam, majd összegyűrtem és kettétörtem a ceruzám. Ash aggódóan nézett a szemembe miután a kezével az államnál fogott meg. Szorosan átölelsz és leszartam mit gondolnak a többiek, hagytam had simogassa a hátam amíg újra meg nem nyugszom. Na mármost ez az egész nap rovására ment, Mr.Sepherd meg oda is jött óra végén, de helyettem Ash mondta el, hogy mi a helyzet. Semmi sem segített: az ofi édességei, Ash ölelése, ismét ofi kedvessége. Otthon is, mihelyt a házba tettem a lábam, az ablakon bámultam kifelé.

-Hé...menjünk inni. Tudom nem a legjobb megoldás, de...
-Nem. Akarok. Inni.
-De fogsz, mert mindent próbáltam már, nem sikerült, sőt ofinak sem. Szóval tessék inni. Még Seagram's Seven-t is hoztam, Inna meg sokkal több karibi fehér rumot tett a mojitoba. Csak miattad...
-Hol van a pia?

A fejével intett a kis asztal felé, ahol valóban ott volt szinte minden. Sorra megittam azt amit tudtam, Még abban a tudatban, hogy az alkohol butít és nyomorba dönt, meg csak pár órára felejtem el azt ami van, de én felejteni szerettem volna arra az időtartamra. Jópár pohár Jack Daniels után már Ash perverz viccein röhögtem majd lefordulva az ágyról. Két pohárnyi majdnem színtiszta vodka után már oroszul is tudtam, a Seagram's seven meg beütött a többivel és gőzöm nem volt arról, hogy hol sötétült el előttem a világ. Fantasztikus volt bebaszni az utolsó sulis évem első napján, mindezt csak azért mert egyik pillanatról a másikra derült ki, hogy halálos beteg a kutyám. Amikor felkeltem, az ágyon voltam, Ashley meg sehol, vagy a nappaliban és a konyhában beszét Jake-kel. Próbáltam kiabálni, de inkább csak a hányinger erősödött, olyannyira, hogy amikor a fürdőbe nyitottam a csapba okádtam és nem a wc-be.

-Basszameg...

Válogatott magyar szidalmak közt üdvözöltem újra a kis Vukot, de Ash is ott volt és fogta a hajam. Amikor rápillantottam, bűnösen nézett vissza rám, hiszen az ő biztatására ittam. Neki a feje fájt iszonyatosan, ezt is elmondta, meg azt, hogy borzalmasan sajnálja a történteket. Két hányás közt biztosítottam, hogy így is így is ittam volna előbb vagy utóbb. Nem betervezett dolgom végeztével megittam egy pohár vizet és leültem az asztalhoz.

-Te Ash..
-Mit szeretnél?
-Mikor szeretnél magyarországba menni?
-Teljesen mindegy.
-Csak mert akkor le kell foglalni a repjegyeket. Ha májusban ott leszünk és júniusban érünk haza az még jó is lesz, mert június végén kezdődik a turné ugye?
-Ööö...ja. Akkor. De Andy többet tud. Nekem bőven elég az is, hogy boldog legyél.
-Boldog vagyok, miről beszélsz? Sose voltam jobban.
-Sophi, be beszélj marhaságokat kérlek.

Arcomat két meleg, puha tenyere közé fogta, ha akartam se tudtam volna másmerre nézni, csak a barna szemeibe amik sajnálatot tükröztek. Csak némán nézett a szemembe, ajkait szólásra nyitotta, majd becsukta, mintha meggondolta volna magát. Újra kinéztem az ablakon, fájdalmasan elmosolyodtam és éreztem, ahogyan a kezei közé veszi az enyéim.

-Meg fog halni.
-Nem, --Szorosabban fogta a kezemet, én még mindig az ablakon néztem ki.-- gyere fürdeni. Jót fog tenni.

Megtörten álltam be a zuhanyzóba a férfi mellé, aki a tenyerébe nyomott egy adag tusfürdőt, miután beállította a vizet. Bambán páztáztam ajkait a mellkasáról legördülő vízcseppeket és izmai finom mozgását a bőre alatt. Mindent tetoválását, ebbe beleértve a karján díszelgő egyébként anyaszült meztelen nőket, a patkót a jobb vállán, azt kitöltő pókhálót, egykét virágot, a bal alkarján egy indiánt és az OUTLAW tetkót a hasán. Fejemet megtámasztottam a mellkasán és hagytam, hogy simogassa a hátam.

Saviour [Befejezett]Où les histoires vivent. Découvrez maintenant