24.rész

148 10 0
                                    

Március 1

Ezt a kérdést nem az osztálytársam, nem egy helyes srác, hanem Ő, az egyetlen, Ashley Purdy tette fel nekem, mint rajongójának. Először lefagytam, utána sűrű pislogások közepedte néztem fel rá és realizáltam mit kérdezett. Szorosan öleltem magamhoz és halk, ámde mégis magas hangon válaszoltam neki. Ash finoman átölelt, majd egy lágy puszit hintett a fejemre. Pattoghattam volna, mint valami bolha, de nem pattogtam, mert nem találtam hozzám illőnek. Szimplán vigyorogtam mint valami tejbetök, végig Ash mellett. Andy, Juliett, CC meg az osztálytársa némán néztek minket és csak az idegen lány nem értette eleinte, aztán ő is mosolygott csendben.

-Amíg ti táncoltatok, mi arra jutottunk, hogy lassan elindulhatnánk innen és betérhetünk valami bárba vagy kocsmába.
-Ha bárban lerészegedünk, ki fog értünk jönni? Talán Jinxx?
-Igen.

Megeshet, hogy a többiek kocsmázni akartak, nekem viszont nem volt túl sok kedvem hozzá. Később el is mondtam neki, miközben a többiek átöltöztek kocsmázós cuccba. Kibaktatott Andyékhez az udvarra, és amikor visszatért két üveg sommersbyvel és egy nagy adag nassolnivalóval, tudtam, hogy filmet fogunk nézni. Egy iskolával nyitott a helyszín és egy szemmel láthatóan BVBarmy taggal. Ő is ugyanúgy csinált mindent,a hogy én szoktam, füles bedugva, max. hangerővel. Igenám. De! Nem egy ismeretlen rockszám indult el, hanem az I am bulletproof.

-Te Ash. Nem vagy egy kicsit Egoista? A saját bandátokról szóló filmet nézeted meg velem?
-Ez a Wretched and Divine hoz készült.
-Akkor is.
-Nem vagyok Egoista, különben is, arányos vagy amikor durcozol.
-Nem is.
-De.
-Nem.
-Hidd már el nekem, hogy kibaszott cuki.
-Veled nem lehet erről vitatkozni ugye?
-Nem.

Szorosan az ölelésébe zárt, amit egy homlokpuszival fejezett be. Közelebb férkőztem hozzá és éreztem, hogy a hátam egy kissé súrolta a hasát. Elmosolyodtam a saját magam reakcióján. Mit vártam magamtól, hogy majd megint félek? Amikor csak újrakezdtük? Annyit vártam el tőle, hogy most legyen őszinte és ne hazudozzon. Mondja meg az igazságot, akármennyire fog fájni nekem és neki egyaránt. Kövessen akármennyi hibát, csak legyen őszinte.

-Hé!
-Mivan?!
-Semmi.
-Nem látod, hogy pont jól voltam abban a helyzetben rajtad? Tök nyugiban, erre te mit csinálsz? Felzavarsz, amikor már majdnem elaludtam. Naaademajd visszakapod te még ezt!

Észrevétlenül egy párnát fogtam meg és vágtam bele az arca kellős közepébe. Ő megint felemlegette a szerinte lófasz alakú szemfoltomat, én hozzávágtam egy másik párnát és annyira elmerültünk a párnacsazásban, hogy észre sem vettük azt, mikor a többiek visszajöttek. Ez nagyjából hajnali fél kettőkor volt, Jinxx tombolt, a többiek próbálták józanodni, mi egymást püföltük párnákkal.

-Hé...Jinxx, minden oké?
-Hogy Nem tudnak mértékkel inni? Jake talán a legjózanabb közülük, mert ő hívott. Andy meg... Hagyjuk.
-Ha mi ott lettünk volna, hidd el, mi rosszabbak lettünk volna mint ők hatan.
-A csaj CCvel ki volt?
-Ja ő? Csak az osztálytársa. Miért?
-Mert őt is haza kellett vinnem.
-Én meg lassan megyek vissza, mert a végén még hiányolni fog.
-Nagyon durván összevesztetek. Az volt a csoda, hogy érvágással és pár szál cigarettával kibírtad.
-...
-Nem tudom...Sammy megint...
-Mit csinál?
-Kétértelmű, összezavaró üzeneteket küld.
-Ha megcsal téged, én felrugdosom a Steel bakanccsal, majd élve temetem el és....és...
-Szerintem le tudom rendezni vele. Különben sem kell elásni, felrugdosni végképp nem.
-Akkor mit?
-Semmit. Ráhagyni, vagy éreztetni vele a bűne súlyát. Ma de most már menj.
-Szia Jinxx.
-Szia.

Visszamentem a szobába és Ashley ott trónolt az ágyon, csurom vizesen egy szál boxerban. Némán néztük egymást jónéhány percig.

-Te megfürödtél?
-Szoktam. Minden nap minimum egyszer.
-Mindent hallottál amit Jinxxel beszéltem?
-Nem. Miért? Miről beszéltetek?

Feszengve bár, de elmondtam az egészet, hogy miért füstölgött Jeremy, hogy mennyire durván összevesztünk éshogy Sammy kétértelmű, zavaros üzeneteket küld neki. Ő csak legyintett, mondván hogy a Dani is úgy kezdte.

-Ki. Az. A. Dani.?!
-A kibaszott kurva ribancgeci, akinek csak arra voltam jó, hogy basszak vele. És ha arra gondolsz, hogy vele hallottál... Az ő volt...
-Miért vele?
-Ittam. Nem akartam hogy részegen láss. Ha most meggondolod magad, csak rajta, de tudnod kell valamit. Rájöttem, hogy hibáztam egy kurvanagyot és hogy te biztos nem tennéd ezt meg velem, hiszen te Army tagból lettél a barátnőm.

A mély, kávébarna szemében még ott pislákolt a remény halvány tüze szomorkásan, engem bámulva.

-Már akkor is megcsaltál?!
-Szakítottam.
-Vele?!
-Nem tudott leakadni rólam.
-Hogyan tehetted ezt velem?!
-Már. Szakítottam. Vele.!
-Halkabban vitatkozzatok már! Nem lehet tőletek gondolkodni.
- De mégis!? Hogy a gyászos picsába tudtad csinálni?! Hogyan?
-Ittam.

Szeme viharos gyorsasággal sötétült majdnem feketére, a frászt hozva rám. Az ajtóhoz hátráltam, becsuktam azt és még mindig hátrálva beletolattam Andy karjaiba. A sokktól, vagy inkább Ashley démon tekintetétől szólni nem tudtam.

-Ashley? --bólogattam.-- Mit csináltál már megint Purdy? Sophi szólalni nem tud.
-Semmit. Csak néztem.
-Démonian mi? Akkor azt javasolom neked, hogy hagyd abba. Miért terrorizálod szegény lányt? Nemrég békültetek ki.
-Szóba jött dani....
-Az a ribanc aki miatt ilyen vékony vagy? Nézz már magadra, még nálam is könnyebb lettél.
-Hát, ja.

Közben az örökvidám Inna libegett le a lépcsőn és lebegett oda hozzám. Nem sokkal utána Jake, de ő csatlakozott a srácok vitájába, míg Inna kirángatott a konyhába. Elő vett egy üveg fehér rumot, cukrot, limeot, ásványvizet és mentát. Egy
-Shhhhhh el belém fagyasztotta a szót. Két pohárba beleöntotte a mixet, valamint még szívószálat is tett bele.

-Idd csak meg. Jake idáig mindig dicsérte.
-hmm...
-Ja, hogy Jinxx és Sammy...? Mindig is gyanús volt nekem a csaj...
-Én felrugdosom steel bakanccsal.
-Én...
-De Ash...
-Nem tudom mi ütött belé.
-Egy ribanccal kavart, amikor párkapcsolatban volt velem. De legalább őszinte volt és elmondta miért. Ezt értékelem.
-Nem mintha hazudott volna, viszont miattad sokkal őszintébb.

Amíg mi a Mojito-t iszogattuk, addig a srácok szerintem dűlöre juthattak, mert Ash jött ki elsőnek a konyhára. Leült az asztalhoz azután az egész banda odasereglett.

-Inna mit akarnak ezek?
-Nemtudom.
-Sophia bocsáss meg kérlek.
-Nagyraértékelem, hogy őszinte voltál. Csak ne hazudj és legyél őszinte. Inkább törd össze a szívem, vesszünk össze újra és újra, de legyünk őszinték. Nem szeretnék hazugságokban élni.
-Akkor...?

Fent a szobánkban órákig suttogta a fülembe hogy mennyire szeret

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Fent a szobánkban órákig suttogta a fülembe hogy mennyire szeret. Én nem haragudtam rá, viszont legszívesebben felrugdosnám azt ribancot. Időtlen időkig elviseltem volna azt, ahogyan Ashley simogatja a hasam és a nyakamat csókolgatja, miközben durozsol a fülembe. De a kimerultség miatt egyre nehezebb volt megtartani a fejemet. Végül rádőltem, hogy a haja tövéből áradó menta illatát belélegezve aludjak el.

Saviour [Befejezett]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora