Másnap/egy hónappal később
A hajnali kelés nem okozott annyira nagy gondot, viszont, hogy minden nyamvadt pengetőt, erősítő vezetéket, sminkcuccot, színpadi szerelést, stb...elpakoljunk az már nagyobb gondot okozott. Végül listába szedtem mindent ami kellet és úgy hamarabb készen lettünk. Cserébe az asztalnál elszenderedtem Ash vállán aki ellenőrizte, minden bent van-e. Részünkről minden be volt pakolva. A gitárok és a többiek cuccai előzetes megbeszélés alapján már a szintén előre megbeszélt helyen vártak minket. Később az is kiderült, hogy a turnébusszal megyünk; Ash elmondta, hogy vannak ott ágyak, de kissé szűkösen leszünk ott, amire legyintettem egyet nemes egyszerűséggel.
Hét és nyolc között sikerült felszállni a buszra majd el is indultunk. A srácok bevonultak a tárgyaló részlegbe, merthogy olyan is volt, ahol megbeszélték, hogy az első nap mi hogyan fog menni, ki mit fog csinálni meg ilyenek.-Én iszok.
- De én akkor is többet szoktam.
-Ash te jössz?
-Bocsi srácok --hallottam ahogy elmosolyodik-- de én most nem iszok. Szerintem tudjátok is, hogy miért.
-Persze, menj csak, hiszen az fontos dolog. Az első megálló amúgy Kaliforniában lesz, Victorville-ben, az events centerben. Egyenlőre ennyi, majd ha megérkeztünk akkor lesz a következő tájékoztatás, addig foglaljátok el magatok valamivel valahogyan.A kinyíló ajtón elsőként Ash lépett ki, egy másodperc késéssel a srácok. Jinxx leült gitározni, CC mosdóba ment, Andy zenét hallgatott, Jake és CC később videojátékoztak. Mi meg nem jobb elfoglaltság révén Mazet dögönyöztünk. Cirka másfél óra alatt meg is érkeztünk tíz magasságában Victorvillebe. A város külsőbbik részében leszálltam a kutyával, így viszont Ash is jött, holott neki a koncert helyszínéről kellett volna elindulnia a srácokkal, de nem csináltak ebből problémát, ugyanis az Events centerben találkoztunk a koncert kezdése előtt kettő órával. Ash választott warpainjához tartozott a csóknyom, amit örömmel nyomtam arcára, mielőtt a színpadra pederítettem. Ha lehet, a tömeg most mégjobban őrjöngött, szó szerint. A levegőben áradó hangulatot vágni lehetett volna, de igazán akkor vadult be a hangulat, amikor végre valahára a húrok közé csaptak.
I can not hide, What's on my mind
I feel like burning deep inside.
How passion crime to take what's mine......the time has come... I am choosed, wretched and divine...
Amikor a Fallen Angelshez értek, ami az army himnusza (egyesek szerint), Jinxx tisztelgett az összeverődött tömeg előtt, mondván hogy álljatok vigyázva a nemzeti BVB himnuszon anyaszomorítók!Aztán mintha semmi nem történt volna, még lenyomtak jópár számot, aztán lejöttek a színpadról és mindenki hidratálta magát. Ki sörrel, ki vízzel, amit a dedikáláson is fojtattak, ahol annyi embert nem láttam mint még soha. No nem mintha soha nem lettem volna koncerten, egyszerűen sok volt az ember. Némelyik totál elvörösödött és ott toborzott egy helyben, volt aki nevetett, akadtak pusmogók és olyanok is, akik könnyek közt nyújtották aláírásra a papírt. Át tudtam érezni és felfogni, hogy a srácok mennyi embernek segítenek, amiről néhány apró könny szökött a szemembe.
-Jól vagy?
-Teljesen, csak rohadtul át tudom érezni őket.
-Mi is, hiszen valahol itt mindannyiunkban van valamennyi közös. De ne sírj, mert holnap és holnapután is meg bő egy hónapig közel ugyanennyi emberrel találkozhatsz minden nap, akik mostmár ismernek téged. Hacsak nem azóta mióta a buggyant Harris boxában aludtál.
-Vagy az miatt a kép miatt a mikor gyakoroltál mamádnál a szobádban. Szerintem simán lejött mindenkinek hogy már az elmúlt kettő évben egy nővel vagy.Mélynek nem mondható beszélgetésünket Andy zavarta meg, aki rácsapott az asztalra, hogy Ash írja már alá szegény lány dolgait. Ugyanis ő csak állt ott és akkora sokkot kaphatott, hogy szólni is alig tudott. Végül sikerült kiszedni belőle, hogy többször volt már kórházban öngyilkosság kísérlete miatt, mire Ash böffentett egy bölcset:
-Az öngyilkosság maradandó megoldás egy átmeneti problémára...
-Igen. Az élet elég sebet ad, nem kell a sajátodat megcsinálnod. Hülyeség. Gondolj arra, hogy az egy rossz nap és nem egy rossz élet. Mert a saját életedben te magad tudsz a legtöbbet változtatni.Andy is becsatlakozott, végül Jinxx, Jake és CC is; mindenki megölelgette a lányt és még egy csoportos szelfit is csináltunk vele.
Mikor véget ért a dedikálás, a srácok elmentek felönteni a garatra, én meg nemes egyszerűséggel kitoltam Asht a saját ágyából és csak egy óra fecergés után tudtunk valamelyest normálisan szunyálni. Ugyanis megjöttek a srácok és nem voltak valami hangtalanok. Aztán amikor ők is elcsendesedtek mindenki nyugovóra tért.
Bő egy hónap alatt túl voltunk a turnén, abban az évben az utolsón, így mi Bergerbe mentünk. Ashley saját, szerinte kis háza, irdatlan nagy volt. Nekem a saját szobám nem volt akkora mint az övének a fele. Egyszer a városban kellett ügyet intéznie, így kénytelen voltam nélküle megfürdeni, miközben kitapintottam a lassan dudorodó hasam. Akaratom ellenére is elmosolyodtam annak gondolatára, hogy Ash vajon hogyan fogja lereagálni. Mindenesetre nagy baj csak nem adódhat belőle így a kanapén néztem valami ismeretterjesztő filmet amíg meg nem jött. Kellett nekem emlegetni...-Te már megfürödtél? Hiszen nincs még kilenc óra.
-Meg. És szeretnék valamit mutatni.
-A hasad?
-Közelít...A kajás dobozokat ügyesen letette az asztalra és leült mellém a kanapéra; villámgyorsan cseréltünk helyzetet aminek köszönhetően a mellkasán támaszthattam a fejem, míg ő a hasamat simogatta.
-Már ilyen nagy?
-És még ezt többször is meg fogod kérdezni, elhiszed?
-El. Amúgy biztosan éhes vagy, szóval nagyadag pirítot tészta csípős csirkével jó lesz?
-Te mit fogsz enni akkor?
-Hoztam magamnak is, ne aggódj. Ja meg pálcikát is, mert tudom, hogy szeretsz azzal enni.
-Honnan tudod?
-Nem te vagy az egyetlen, aki szereti a kínait.
-Inna --csúszott ki a számon-- tényleg, ő hogyan van? Találkoztál azóta velük?
-Nem, de Jake egyszer hívott, hogyha jövök hozzak nekik ezt meg azt...és hallottam azt amikor azt mondta, hogy igen szívem, szépen domborodsz. Többet nem mondott és nekem sem áll szándékomban mondanom ha nem kérdeznek
Ja és vettem egy magyar zászlót és kitűztem az amerikai mellé. Gondolom, te magyarnak vallod most is magad.
-Igen.Miután elfogyasztottuk a kaját, még egy ideig fentmaradtunk, majd lefeküdtünk aludni; ami nekem nem ment annyira könnyen, mert még nem szoktam meg az új helyet, később végre valahára elaludtam Ash kezével a hasamon.
Tennessee állam, Nashville. Fel tudod fogni? Nashville! Amiről mindig is álmodtál...
De még mindig történhet bármi, mondjuk még mindig elhagyhat, miközben terhes vagy..
Ha szeret, már pedig szeret, akkor bármit megtenne értem, azt meg pláne nemfogja megcsinálni, hogy itthagy.
Van benne pont..de mi van akkor, ha szülés után fog?
Fogd már be és hagyj élni. Ki foglak írtani magamból.
Ahogy akarod, de ha összetörsz lelkileg, ezerszeres erővel foglak tudni marcangolni... Hacsak nem lesz melletted valaki.
ESTÁS LEYENDO
Saviour [Befejezett]
FanficTrágár szavakat, korhatáros jeleneteket tartalmaz. Mostantól hetenként egy két rész fog jönni. Jó olvasást. :) -Hát, pedig, szerintem nagyon hasonlítok a rajzolt alanyra. A legtöbben már rég elolvadtak volna tőlem. Lassan felpillantottam, ugyan...