13.Bölüm/•

619 75 40
                                    

Multimedya; Sisil Su🐾

————

Alpten ayrılıp "Sağ ol" diyip alpten ayrıldım. Ellerimle yanağımdaki yaşları sildim. "Aramızda kalır değil mi?"

"Ne?" Diyerek kaşlarını çattı. "Bunu dillendirmen bile kötü. Ama için rahat olsun. Kimseye bahsetmem."

"Teşekkür ederim." Zil çaldığını duyduğumda, "Gitsem iyi olur." Dedim. Kafa salladığında yangın merdiveninden çıktım.

Tuvalete girip yüzümü yıkadım. Gözlerimin kızarmasından nefret ediyorum.

Sınıfa girdiğimde onur endişeyle bana döndü. "Neredesin, kızım sen?!" Dedi. Kaşları çatıktı. "Ne kadar korktum biliyor musun? Bari arasaydın, İnsan bu kadar endişelendirilmez ki."

"Onur! Bir sus kardeşim ya!"

"Ne sus, kızım! Endişelendim diyorum, endişelendim." Dediğinde "Bir, Okuldayız! En fazla müdür veya öğretmenin yanındayımdır. İki, kendini insan olarak görmen beni güldürdü. Üç, Hani akşam şarjım azdı zaten ve sizin evde de şarj yoktu ve ben şarja takamamıştım telefonumu iki ders önce de bitti şarjım doğal olarak. Tamam mı?" Diyip onura bakmaya devam ettim. "Bu açıklamayı okul içerisinde yaptığım için seni dövmek istiyorum."

"Sus, Abiye cevap verilmez." Dedi.

Sırıttım. "Eksik olma." Diyip onura iki adımda yaklaşıp sarıldım.

Onur beni sarıp sarmalarken, "Tabi eksik olmayacağım kızım. Bizi sadece ölüm ayırır. Küçük kız kardeşimsin sen benim. Abisinin gülüsün." Diyip saçlarımın üstünden öptü beni. Sanırım duygulandım...

"Abimsin diyorum ama her zaman abi demem. Belki işime gelirse abi derim." Diyip sırıttım.

Baya duygulandın, Sisil...

Onur benden ayrılıp biraz eğilip benim boyuma geldi. "Abi diyeceksin kızım. Yoksa yanaklarını ısırır bir daha bırakmam." Dediğinde sırıttım.

"Yo, demiyeceğim," dedim. O anda beklemediğim bir şey yaptı onur. Yanağımı ısırdı! Hemde baya baya ısırdı!

Onurun kafasına sertçe vurup kendimden uzaklaştırdım. "Kuduz musun, çocuğum sen!" Diyip Onur'a kızdım.

"Baya da huysuzmuşuz bugün." Dediğinde biraz daha yüzümü astım.

Sıramıza geçtiğimizde hoca gelmişti. Ayağı kalktığımızda hoca oturun emriyle oturduk.

"Bu arada ağladığını fark etmedim sanma!" Demişti onur.

Sırıttım. Asıl fark etmeseydi şaşırırdım zaten.

————

Onuru çok seviyorum...

Allahım sen biliyorsun konuyu, AMİN.

Gurur | Texting (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin