Multimeyda; Sisil🐾
— — — —
Dört gündür olduğu gibi yine spor salonunu temizliyordum. Tabi müdüre saydırmayı es geçmiyordum. Nasıl es geçeyim? Vicdansız herif. Ne demek ya bir hafta spor salonunu temizlemek? Ve üç gün daha temizleyecektim..
Ve telefonuna bildirim geldi, 12 gündür olduğu gibi...
0534 *** ** **; Napisen iyisen?
Başlayacağım böyle işe ha! Anlamamazlıktan gelmek en iyisiydi. Her engellediğimde çocuk saniyesinde bana yeni numaradan mesaj atıyordu. Sıkıldım artık.
Sisil; Sen kimsin?
0534 *** ** **; Hani zengin olan ;)))
Sisil; Furkan sen misin? Gerçi Diyarbakırlı biriymişsin gibi yazıyorsun ama bilemedim. Bursalıydın değil mi sen?
0534 *** ** **; Başlatma furkanına lan
0534 *** ** **; Benim ben! Zengin olan anonim! Diyarbakırlı da değilim! Bursalı hiç değilim!
Sisil; Furkan zaten zengin? Yoksa Burak? Sen misin?
0534 *** ** **; Burak mı? o gay! Ben! Ben seni seven zengin olan o çocuğum!
0534*******: Zengin çocuk oldum gitti yaa!
Beni seven? Buna inanmalı mıydım? İnanmamalıydım. Hem Burak'ın gay olduğunu bildiğine göre tahminim doğru çıkıyordu. Bizim okuldandı. Desenize birilerine dalga konusu oldum...
Sisil; Pardon çıkartamadım. Etrafımda beni seven baya çok kişi varda... :(
Egonu al ve çek git, Sisil.
0534 *** ** **; Kim lan seni seven?! Adres ver, adress.
Sisil; Adres, öyle mi?
0534*******: Evet!
Sisil: iyi oku, geliyor konum.
0534*******: Çabuk ol.
Sisil: 🖕🖕
0534*******: Bu ne şimdi?
Sisil: Ebenin körü, gerizekalı!
0534*******: Sisil, konumu at lan o pezevenk ırz düşmanının!!
Sisil: Yürü git pskopat aptal!!
0534 *** ** **; Ne bağırıyorsun!!
Sisil; Sen neden bağırıyorsun!!!
0534 *** ** **; Ben bağırmıyorum?
Sisil; O zaman neden cümlenin sonunda ünlem var!!
0534 *** ** **; Sen neden bağırıyorsun?
Sisil; onu nereden çıkardın?
0534 *** ** **; Cümlenin sonunda ünlem var?
Sisil: Aptal...
Salak saçma konuşmamıza göz devirip paspası yerine bıraktığım gibi spor salonundan çıktım. Zil çalmıştı. Koşa koşa sınıfa ilerliyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gurur | Texting (TAMAMLANDI)
Cerita Pendek•Eğlence amaçlı yazıldı. Gül, geç.• Anonim: Teoride aşk güzel bir şeydir fakat pratikte acı vericidir. __ 0539*******: Seni seviyorum, bunu bilmen gerek. Biliyorum, bana karşılık vermeyeceksin. Karşılık beklemeye değil seni sevmeye geldim. Yüzünde...