Seelllaammm, yoldaşlar!Nasılsınız? Ben iyiyim umarım sizde iyisinizdir. Bu korona günlerimizde Rabbim sabır ve sağlık versin bize. Çok uzatmadan O zaman özel bölüme geçelim🧡
Yazım yanlışı varsa affola💦
İyi okumalar.
---------
Kızların yanında oturan, gülümseyerek sohbet eden gurura onu öldürecekmişim gibi bakıyordum.
Nasıl kızların yanında oturur ya?!
Ben burada eşşek başı mıyım?
Eşek başı?
"Çocuk öldü öldü!!" Diyen sesle sola çevirdim başımı. Oyaydı.
"Ölsün! Hatta ben ilk toprağı onun üstüne atıcam! Beklesin o!"
Allah korusun aptal insan!
"Sonra da zırlarsın!" Dedi Oya. Gülerek.
"Sonrasını sonra düşünürüm ben şimdideyim!"
"Çocuk senin bakışların sayesinde diken üstünde oturuyor!" Sinirle sırtımı oturduğumuz banka yaslayıp Oya'ya döndüm. "Niye kızların yanında oturuyor?" Diye cırkadığımda Oya gülerek ağzımı kapattı.
"Sesssiz ol!" Dedi gülerek. Kıskançlıktan kudurmam hoşuna gitmiş gibiydi.
Ağzımı elinden kurtardım. "Öf aman be derdimi de anlatamıyorum." Dedim.
Hani müdür ve sevgilim olduğunu unutan Gurur sınıfımıza gelip gezi duyurusu yapmışlardı ya! İşte o gün bugündü. Gelmez olaydım. Gururu böyle göreceğime evde sıkıntıdan patlasaydım daha iyiydi! Neyse ki g
Gurura yapacaklarımı çok iyi biliyordum.Bakışlarım Onur'a çevrildiğinde mangalın başında iki erkekle birlikte sohbet ediyordu.
"Onur ne güzel uslu uslu oturuyor. Gururda gitsin Onurun yanına!" Dediğimde Oya kahkaha attı. Anlamadığımı belirtir bakışlarla ona döndüm. "Neye güldün sen?"
Onur'a bakarak sırıttı. "Sen zannediyorsun ki Onur hiç kızların yanında oturmadı. Öyle mi?"
Kaşımı kaldırıp "Evet" dedim. Çünkü genellikle Onur'u tehdit ediyordum ben.
"Sen öyle san! Ben onu ne dayaklarla yola getirdim bir bilsen!" Dediğinde ilgimi çekebilmişti.
Sinsice gülümseyip Oya'ya yaklaştım. Fısıldayarak "Nasıl dayaklar?" Diye sordum.
"Eh, tabi sadece dayakta değil ama. Kudurtmayı bilirsen devamı kolay." Diyen Oya'yla heyecanlanmıştım.
"Kudurtursam devamı kolay yani?" Dediğimde kafasını evet anlamında salladı. Ben konuşurken aynı zamanda etrafa bakıyordum.
"Sen kudurt ben devamını getireyim. Ne dersin?" Dediğinde kocaman gülümsedim.
Gurura döndüğümde bana baktığını gördüm. Ona bir anda gülümsediğimde kaşlarını kaldırıp anlamadığını belirten bir bakış attı. Gurur derin nefes aldığında yüzümü buruşturup konuştum. "Nasıl nefes alıyor Allah'ın salağı!" Dediğimde Oya, "Yuh yani!" Dedi. "Abartma istersen?"
Ona döndüm. "Daha bir şey yapmadım ki?"
"Çocuk nefes almasın mı sisil?"
"Almasın! Baksana nasıl salakça nefes alıyor. Nefesinde boğul inşallahh!" Dediğim gibi Gurur öksürmeye başladı.
Oya bana şokla bakarken bende şaşırdım. Şok olmuşcasına Oyaya döndüm. Ve Birden kahkaha attığımızda insanların bakışlarının hedefi olmuştuk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gurur | Texting (TAMAMLANDI)
Short Story•Eğlence amaçlı yazıldı. Gül, geç.• Anonim: Teoride aşk güzel bir şeydir fakat pratikte acı vericidir. __ 0539*******: Seni seviyorum, bunu bilmen gerek. Biliyorum, bana karşılık vermeyeceksin. Karşılık beklemeye değil seni sevmeye geldim. Yüzünde...