Multimedya: Sisil Su Yıkılmaz🖤
Yazım yanlışı varsa, affola💗
İyi okumalar👇🏻
— — — —0537 *** ** **: Selam bebek mugo ben kelebeeek!
0537 *** ** **: Pişt güzelim, atla gezeliiiim!
0537 *** ** **: Şiştt, kız, sana demedim sakııııızzz!
Sisil: Anonim...
0537 *** ** **: Efendim, evimin direği?
Sisil: O direk götüne girsin.
0537 *** ** **: Aa-aaaa! Oldu mu bu senin gibi temiz, masum, saf bir kız için?
Sisil: Hiç kimse adam akıllı temiz, masum veya Saf değildir.
Sisil: Sende beni iyicene rahibe teresa'ya benzettin hee. *Göz deviren emoji*
(*Sisil: Hiç kimse adam akıllı temiz, masum veya Saf değildir.*)
0537 *** ** **: Doğru ama güzellik nasıl göreceli bir kavramsa, temiz, masum, saf olmakta göreceli bir kavramdır.(*Sisil: Sende beni iyicene rahibe teresa'ya benzettin hee. *Göz deviren emoji**)
0537 *** ** **: HSĞEKDLKDSKCÖD KDŞEĞRĞTĞEPEĞRPEĞŞWDLŞSKFÖMCÖCKEPGLFPELPRPTPEĞĞWĞWEPĞWPWĞAĞAĞAĞAĞAĞAĞAĞAĞAĞAĞŞDLSLCSÖMC0537 *** ** **: Krize girdim OROFKQLKDŞDKFNFLFJDLORLEPKSŞXĞCĞXĞKdğeoeğwıepekelkf
Sisil: Gerizekalı...
Sisil: Sen bana bilgiyi ver! Bak allah şahidim o diğer hattındaki engeli bir daha kaldırmam. Artı numaramı değiştirir, numaramı tekrar bulursan telefonumu Nokia 3310 alırım. Aramak istediğinde de açmam!
0537 *** ** **: Ağzından yeller alsııın! Bu ne biçim bir BEDdua?
Sisil: BEDdua olarak adlandırman da komik...
0537 *** ** **: Her Cuma tırnaklarımı keserim...
Rehbere girip Anonimin Yeni numarasını kaydettiğimde geri Whatsapp'a girdim.
Sisil: Vayyy, imanlı kardeşiiim.
Ano.: Vur dedik füze attın...
Ano.: Öldüm ben şu an.
Sisil: Ayyy! Pardon vallaha bilerek olmadı.
Ano.: Oh, be! En azından bilerek dedim demedin. Kalbime inerdi.
Sisil: Senin gibi vicdansız değilim...
Ano.: nE?
Ano.: Bak ben bugün seni anlayamıyorum ya.
Ano.: nE yaptım ki şimdi ben?
Ano.: Seni sevmekten başka?
Sisil: Ayyy! Ay! Tamam, sen arabeske bağlamadan sus. Sonra ben üzülüyorum. Elim kolum bağlı kalıyorum öyle.
Ano.: Sana bir şarkı önerebilir miyim?
Sisil: Öner?
Ano.: Eylem Aktaş, Söyleyemedim.
Ano.: Bunu dinlemeni rica ediyorum. Çünkü söyleyemediklerim var,
Ano.: Neyse, ben kaçıyorum. Babam çağırıyor.
Sisil: Görüşürüz.
Ano.: Allah'a emanet ol, sevdiğim🖤
— — — —
Size ne kadar teşekkür etsem az. Beni çok mutlu ediyorsunuz🖤 Belki fark etmiyorsunuz ama bir beğenmeniz, okumanız bile beni mutlu ediyor.
Şu an fark ediyorum ki biz yavaş yavaş büyüyoruz. Ve 2K olmuşuz🎉 Ve ben bu kitabı 2,5 aydır paylaşıyorum. Bu kısa sürede 2K olmuşuz, ne kadar teşekkür etsem az🖤 İyi Geceler.
SİZİ KOCAMAN SEVİYORUM🖤💙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gurur | Texting (TAMAMLANDI)
Short Story•Eğlence amaçlı yazıldı. Gül, geç.• Anonim: Teoride aşk güzel bir şeydir fakat pratikte acı vericidir. __ 0539*******: Seni seviyorum, bunu bilmen gerek. Biliyorum, bana karşılık vermeyeceksin. Karşılık beklemeye değil seni sevmeye geldim. Yüzünde...