Multimedia: Sisil su Yıkılmaz🖤
Her defasında sisile düşüyorum niye böyle güzel lan bu diyom kdlsklekeld
İyi okumalar💚
— — —
Gurur: Çok güzelsin. Kalbimin yaralarının iyileştiğini hissettiğim kadar, çok.Derste şapşal manyak gibi bu mesajı okuyup durdum. Zil çaldığında hemen cevap yazdım.
Sisil: Biliyom
Gurur: Özür dilerim bu ilişkinin odunu sen olduğunu unutmuşum...
Gözlerim koskocaman bir şekilde mesajla bakışıyordum. İlişki mi?
Yok oyun oynuyorsunuz siz! İlişki ya başka Ne olacak?!
Sertçe yutkunduğumda donakaldım. Klavyeye bir şeyler yazıp siliyordum. Sanırım görüldü atsam iyi olurdu...
Telefonu kapatıp cebime koydum. Sınıftan çıkıp tuvalete girdim. İşimi halledip tekrar Sınıfa girdim. Onur arkadaki masamızda aynı şekil kurulmuştu. Yavaş yavaş masaya ilerlerken Onur kafasını telefonundan kaldırıp bana baktı. Beni gördüğünde kaşlarını çattı.
Kaşlarımı anlamadığımı belirtir bir şekilde kaldırdım. "Ne oldu? Yanaklarına bak?"
"Ne oldu sana?" Dediğinde ellerimi yüzüme koymuştum. "Ne oldu bana?" Yavaşça Onur'a yaklaşıp fısıldadım. "Yoksa makyajım mı akmış?" Dediğimde anlıma hafifçe vurdu. Tabi ben olayları büyütme seviyem hep yüksek olduğu İçin bağırmıştım. Sınıftaki uğultu dindiğinde bakışları bende olduklarını biliyordum. Bakışlarımı Etrafa çevirdiğimde hakikatten de herkes bana bakıyordu!
Kaşlarımı çatıp "Ne bakıyorsunuz be!" Diye bağırdım. "Ayı mı oynuyor karşınızda!"
Çoğu kişi bakışlarını çekse de bana bakan bir kaç öküz daha vardı!
Tam yine onlara bağıracakken Sınıf arkadaşım olan Yağmur karşıma geçip yüzümü incelemeye başladı. Onu anlamaya çalışırken konuşmaya başladı.
"Acayip hoş olmuşsun!" Dediğinde bunu demesini beklemiyordum. Gözlerimi kırpıştırıp dururken "Sanırım erkek olsam ilk sana yavşardım." Dedi.
Yuh...
Yağmur okulun 'popi' diye bahsedilen kızlarındandı. Okul hayatı dışında mankenlikte yaptığını biliyordum.
"Yavşak olacaktın yani?" Dediğimde Onur gülmeye başladı. Pardon... anırmaya başladı. Yağmur da bu Dediğime güldü. "Delisin ayol!" Dediğinde kaşlarımı yukarı kaldırdım. "Daha yeni mi öğrendin?"
"Makyajsız da güzelsin ama yüzüne bir canlılık gelmiş." Dedi. "Mükemmelsin! Beğendim!" Diyip daha cevap vermeme izin vermeden arkasını dönüp sırasına doğru yürümeye başladı.
Onur'a garip bakışlarımla döndüğümde bana sırıtarak bakıyordu. Omuz silkti. "Bugün abilik yapabileceğim sana!" Diyip ellerini birleştirerek birbirine sürtmeye başladı.
"Bana abilik yapacaksan," Diye konuşurken çantamı çıkartıp sırama koydum. "Gerizekalılığını bir kenara bırak lütfen." Diyip yapmacık bir şekilde sırıtıp Onur'un yanındaki yerime oturdum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gurur | Texting (TAMAMLANDI)
Historia Corta•Eğlence amaçlı yazıldı. Gül, geç.• Anonim: Teoride aşk güzel bir şeydir fakat pratikte acı vericidir. __ 0539*******: Seni seviyorum, bunu bilmen gerek. Biliyorum, bana karşılık vermeyeceksin. Karşılık beklemeye değil seni sevmeye geldim. Yüzünde...