50.Bölüm/•

418 42 6
                                    

Bölüm şarkısı;
Oğuzhan Uzun, gülmüyor yüzüm.

İyi okumalar💛
— — —

Eskiden tanımadığın bir erkele yatakta ona güvenerek uyuyacaksın deselerdi onlara döner ve, 'Götüne fitil koyarım görürsün uyumayı!' derdim. Ama şimdi? Şimdi çok tuhaftı. Çok değişikti. Şimdi Gururla yatağımda yorganın altında sımsıkı sarılmış uzanıyorduk. Kafam gururun sıcak göğüsündeydi. Onun kolları da omzumda beni sarmıştı.

"Gurur?" 

"Efendim, maviş?" Derin bir nefes aldığımda sakin olmaya çalıştım.

"Bana kendini ne zaman göstereceksin?"

Gurur burnunu saçlarıma daldırıp beni kokladı ve öptü.

Gurur suskunluğunu koruduğunda "Cevap vermeyecek misin?"

"Korkuyorum," dedi. Bana ilk defa korktuğunu söylemişti. Normalde hazır değilim diyordu ama şu an korkusundan bahsediyordu.

"Neyden korkuyorsun ki?"

"Sana kendimi göstermekten. Beni sevmemenden beni dışlamandan.." dedi. Onun sözünü kesmeden sabırla bekledim.

"Gurur ben böyle bir şey yapmak ki! Seni dışlamam!" Diye sitem ettim.

"Biliyorum ama... ama bilmiyorum. Sanırım özgüvenim bu konuda hiç yok." Dediğinde gurura mümkünmüş gibi(!) biraz daha yaklaştım ve sardım onu kollarımla. "Seni dışlamam ben. Böyle deme. Sen beni tanıyorsun. Beni biliyorsun, Gurur. Ben seni bırakmam. Bırakmak istemiyorum seni. Seni zorlamak istemiyorum ama... ama artık can sıkıcı olmaya başladı. Bazen düşünmekten deliriyorum. Sana böyle yakın davranmak kötü olacak mı diye. Biliyorum kötü olmayacak ama meraktan deliriyorum. Seni tanıyor muyum seni hiç gördüm mü? Senle hiç konuştum mu? Ya bana kendini göstermeden sana bir şey olursa? Ben ne yaparım?" Diyip derin bir nefes aldım. Burnumu çektiğimde Gururun bakışlarının bana döndüğünü hissettim.

"Ağlama, mavişim. Bak biliyorum korkuyorsun, endişe ediyorsun ama beni de anla. Ben korkak biriyim. Ama seni seven bir korkak. Senin başına bir şey gelecek diye ödü kopan biriyim. Aynı zamanda özgüvensizin tekiyim. Senin için sana kendimi göstereceğim. Beni görünce dışlarsan da yapacağım."

"Beni delirtme ya! Ne dışlaması! Dışlama da dışlama. Sen beni tanımıyor Musun?!"

"Seni tanıdığım için öyle diyorum," Bakışlarım ona döndüğünde gözlerinde hüzünlü bir bakış görür gibi olmuştum. Beni mahvetti bu görüntü. "Benden hiç haz etmezsin sen." Dediğinde donup kaldım.

Gururdan uzaklaşmaya çalıştığımda beni kendine yapıştırdı. "Lütfen biraz daha kal öyle. Gitmemi istersen giderim ama azıcık daha kalalım böyle."

"Bir şey diyim mi, Gurur? Sen beni tanıyamamışsın!" Diyip kafamı gururun göğsüne koydum.

Tripte atamıyor bu, salak! Kızım bağırıp çağırdıktan sonra gururdan uzaklaşman lazım gurura yapışman değil!

"Sana ne, allah allah ya!" Diye cırladığımda gurur yerinden zıpladı.

Cidden salaksın! Sessizde olamıyor!

"Bir şey demedim ki ben?" Dedi gurur masum masum.

Kendimi tutamayıp kıkırdadığımda, "Delirdim yine ben. Neyse hadi uyuyalım." Diyip gözlerimi kapattım.

Gurur olayı algılayamadığı için eror vermişti. Sonra başımın üstünden öpüp burnunu saçlarıma gömdü.

"İyi geceler, Su'yum." Dedi gurur. "Bu hayalimin gerçekleşeceğine hiç inanamamıştım ama sana sarılarak iyi geceler dedim ya artık gözüm açık gitmem." Dedi gurur.

İçimden gelen şeyi yapmaya karar vererek gururun yanağına yaklaşıp bir anda fuların üstünden de olsa öptüm ve kafamı utançtan gururun göğsüne soktum.

              "İyi geceler, anonimim."

— — —

İyi geceler🖤

Gurur | Texting (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin