Multimedya: Sisilin makyajı. (Görüntü çok kalitesiz ama kusura bakmayın.)
Sisilin elbisesi:
Hayırlı bayramlar Aşkımsularım💖 Size bayram şekeri ile geldimm💝
Veeee sonunda beklenen bölüm geldi. Final. Değişik hissediyorum. Ve bu değişiklik sanırım çok duygusallaştırdı beni. Hikayem Yarı yarıya bitti. Sisil ve Gurur yeni başlangıç yaparken son demleri yazıyorum. Siz de okuyorsunuz. Yanımda olduğunuz için teşekkür ederim. Kelimelere dökülmez bu his. Yaşayan bilir derler ya. İşte o mantık. Kesinlikle yaşayan bilirdi.
Bu hikayeyi yazarken hem güldüm Hemde kusursuz olması için çok uğraşmaya çalıştım. Kusursuzluk göreceli bir kavramdır. Biliyorsunuz. Ve ben umarım göreceli kusursuzluğunuza ulaşabilmişimdir. Açıkcası Çok betimleme yapmaya çalışmadım. Ruh halime göre yazdığım yazılar. Yani romanmış gibi bir beklentiniz olması saçma. Birisi mesaj atmıştı bana o yüzden açıklama yapayım dedim. Aktarabildiğim kadar döktüm, Sisil ve Gururu yazılara. Ki daha yeniyim diyebilirim. Ve sıra dışı betimlemelerim yok. Yazdığım çoğu yazı sizi etkiledi, bunu siz söylediniz. Ama daha en baştayım. Yazdıkça Gelişecek ve öyle başarabildim, diyeceğim. Umarım bu hikayemi sevmişsinizdir. Kendinize iyi bakın. Şu an Yayında olan hikayelerimde buluşmak dileğiyle Bölüm ile yalnız bırakıyorum sizi🌸
Bölüm şarkıları:
Naz ölçal, Yoksun.
Red, Beni benden çok sevdi.
Bahadır sağlam, Kır papatyası.
İyi okumalar 💖
— — — —
Güneş yerini aya emanet ettiğinde her yeri karanlık sarmıştı. Saat 22.32 idi. Ve ben ne yapacağımı şaşırmış bir şekilde elimdeki telefonla bakışıyordum. Gururla konuşmamızdan sonra Yaptığım tek şey banyo yapmaktı. Şimdi Ne yapacaktım? Gurur nasıl bana Kıyafet getirecekti? Hazırlansa mıydım? Nereye gidecektim? Ne yapacaktım? Nasıl tepki verecektim? Nasıl gidecektim?Nefes alış verişim gereksiz bir şekilde hızlıydı. Stres olmuş bir şekilde elimdeki telefonu yatağın biraz uzağına attığımda Derin nefes alıp sakinleşmeye çalıştım.
Mesaj bildirim sesi geldiğinde yerimden sıçrayıp hemen telefonuma ulaştım. Mesaj GURURDANDI!!
Gurur🖤: Kıyafetin geliyor.
Mesajı ile dudağımı ısırdım. Sanırım stresten on saattir ısırıyordum. Ve dudağım yara bere içindeydi. Hafif bir şekilde Islak olan saçımı sertçe kaşıyıp ofladım. Sanırım ilk defa böyle stres olmuştum!
Kapım tıktıklandığında, "Gel." Diyerek içeri davet ettim. Kapıyı açan kişiyle gözlerim şaşkınlıktan büyürken, "Oya?" Dedim şaşkınlık dolu nidamla yerimden hafifçe doğruldum. "Ne işin var burada?" Oya sırıtıp elindeki beyaz karton poşetleri gösterdi. "Hazırsan başlayalım." Dediğinde aklıma dank eden şeyle yuhlayarak konuştum. "Sende mi be?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gurur | Texting (TAMAMLANDI)
Historia Corta•Eğlence amaçlı yazıldı. Gül, geç.• Anonim: Teoride aşk güzel bir şeydir fakat pratikte acı vericidir. __ 0539*******: Seni seviyorum, bunu bilmen gerek. Biliyorum, bana karşılık vermeyeceksin. Karşılık beklemeye değil seni sevmeye geldim. Yüzünde...