Sürpriz sonlu bölüüüm hehehehehheehhe❤️
41 kere maşallahh°)
İyi okumalar♥️
— — —"Of, niye yazmıyor bu!" Diye mırıldandım elimdeki telefona bakarken. Gurur bana bir kaç gündür yazmıyordu.
Yoksa inandığımı söyleyince geçip gitti mi? Saçmalama! Yine saçma saçma düşüncelere kapıldın!
Yatakta oturmaktan sıkılıp ayağı kalktım. Aşağıda Onur ve Oya vardı. Beni unutuyorlar ya bunlar her zaman!
Aşağı indiğimde yine bir birinden ayrılmayan ikizleri gördüm. Bu ne ya! Koltukta uzanmış sarılarak uyuyorlardı. Ben burada depresyondayım, depresyon! Siz nasıl arkadaşsınız ya!
"Of!" Diye bağırdığımda ikisi de irkildi. Kahkaha attığımda onur bana uykulu uykulu baktı. Kıyamadım da şimdi.
Anlamamazlıktan geldim. "Ne oldu? Birden irkildin?" Kim bağırdı yav? Allah allah...
Onur etrafa baktı. Ardından kollarında olan oyaya baktı. Sırıttı... ve onu biraz daha kollarına alıp kafasını yastığa koydu. Heh! Boğ kızı, boğ!
Yok asla kıskanmadım! Niye kıskanayım canım! Alt tarafı eskiden beni böyle sarar uyurdu şimdi oyayı almış kollarına. Ne olmuş yani!
Ben ağlayıp gelicem.
En iyisi bahçeye çıkmaktı. Bunlardan uzağa en uzak köşeye. Ama önce üstlerine bir pike felan ört. Yine ben, yine ben. Ben olmasam bunlar ne yapcek?
Bahçeye çıktığımda onurun benim için yaptığı salıncağa bindim. Bana doğum günü sürprizini burada yapmıştı. Ki ben salıncağı çok severdim.
Salıncakta sallanırken mesaj geldi. Oy nenem bismillah!
Kesin gurur mesaj attı.
Sakin ol!
Nefes al... ver.
Telefonun ekranına heyecanlı bir şekilde bakarken, o mesajları gördüm.
Değerli Abonemiz internetinizin kullanımının az kaldığını belirmek isteriz. İnternet paket sorgu-
"Senin ben taaa! Geçmişini gelmişini, ebeni, babanı, kardeşini, çocuğunu, yedi sülaleni de ceddini-"
Sisil!
"Ne var ya, ne!" Diyip bağırdım. "Ağız tadıyla da küfür edemiyoruz. Bu ne böyle kardeşim, allah allah!"
Terbiyeli olmalısın, ve sakince telefonuna bak. Çünkü mesaj geldi.
"Bakmayacağım ya, bu ne! Şimdi de bana belediyeden mesaj gelmiştir." Öksürdüm. Sesimi incelttim. "Sayın vatandaşımız bilmediğiniz numaraları, tanımadığınız kişilere, banka-" ve bağırdım. "Ne bu kardeşim ben gelen geçen bildirim şeyisi miyim, allah allah! Gelen geçen bildirim kervanına döndü hayatım! Al tarafı birisinden mesaj bekliyorum!" Diyip omuzlarımı düşürdüm.
Morelim sifir sifir!
Bildirim sesi gelince bakmadım. Bana ne ya... benim hayallerimle oynuyorlar.
Senin inadına başlayacağım, ha! Bak şu telefona!!
"Öf be! Ne bağırıyorsun, bir inatta yaptırmadınız. Neyse çok ısrar ettin. Bakayım bari," diyip elimde olan telefonun ekranını açtım.
Gurur'dan bildirimleriniz var.
Heyecandan kalbim dururken ne yapacağımı şaşırmış ve telefonu yere fırlatmıştım.
Telefonu... Yere mi fırlattım?!
"Ahh! Canım telefonum. Özür dilerim." Telefonu elime alıp öptüm. Kokladım. "Yavrum benim. Özür dilerim annen sana böyle davranmak istemedi." Diyip flash tv oyunculuğumla ağladım.
Telefonum titrediğinde şifreyi girip Whatsapp'a girdim. Bu kadar duygusallık yeter şimdi kurşun atma zamanı. Gurur bey gel sen gel...
Gurur: Kimle konuşuyorsun öyle?
Gurur: Delirdin mi, kızım?
Gurur: Kime küfür ediyorsun kız sen?
Gurur: Cidden kimle konuştun sen? Ya da ben mi deliriyorum?
Gurur: Lan ağzını yerim senin.
Gurur: Bildirim kervanı mı?
Gurur: nE?
Gurur: JEWŞISŞSKDÖDNXÖMDÇSKD
Gurur: Tipini yerim senin
Gurur: Şu sinire bak ya!
Gurur: Mıncıklayıp yemeliksin cücükk
Gurur: Birisinden mesaj mı bekliyorum dedin sen?
Gurur: Kim lan o birisi?
Gurur: Yav şu telefona baksana!
Gurur: Sisil?
Gurur: Sevdiceğim? Minnağım? Biriciğim?
Gurur: Acaba kim bağırdı da, 'Ne bağırıyorsun?' Diye soruyorsun?
Sisil: Sana ne, be!
Sisil: Hem sende kimsin!
Gurur: Kızım, iyi misin?
Gurur: Delirdin mi?
Gurur: Sen kimsin de, ne?
Gurur: Bir çeşit küfür felan mı?
Sisil: EVET! DELİRDİM.
Sisil: DE - LİR - DİM!
Sisil: Hem, evet soruyorum sen kimsin?
Gurur: Gurur ben? Anonim olan.
Sisil: Hee! Evet ben sana inanıyorum dedikten beş gün boyunca bana yazmayan anonim mi? Ya da gurur mu?
Sisil: Ben senin beynine fitil sokayım!
Sisil: Ben burada ölmüşüm meraktan. Beyefendi gelmiş, 'Sen Delirdin mi, Sisil?' Diye soruyor! Evet, delirdim! Nerdeydin, sen kaç gündür!
Ben böyle saydırırken gururun çevrimdışı olduğunu fark ettim.
"Ağlıyorum, ben. Dayanamayacağım!"
Ve o an bir şey oldu.
Önce bir koku yayıldı etrafıma. Sonra bedenimi kafesleyen kollar sardı etrafımı. Ve, "Sen ağlama, sisilim. Ben senin yerine de ağlarım."
— — —
Hehehehehhehehehehehe çok güzelsiniz!!!! Çok tatlısınız laaann!
Yerim sizi!
Çok güzelsin çooook seni veren Allah'a şükürler olsun hehehehhehe
Hadi görüşürüz, Allah'a emanet olun❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gurur | Texting (TAMAMLANDI)
Short Story•Eğlence amaçlı yazıldı. Gül, geç.• Anonim: Teoride aşk güzel bir şeydir fakat pratikte acı vericidir. __ 0539*******: Seni seviyorum, bunu bilmen gerek. Biliyorum, bana karşılık vermeyeceksin. Karşılık beklemeye değil seni sevmeye geldim. Yüzünde...