49.Bölüm/•

430 45 7
                                    

Multimedia: Sisil Su Yıkılmaz🖤

Bölüm şarkısı;
•Çağan Şengül & Yasir Miy & Lalfizu,  Yıldızlara.

İyi okumalar💛
— —
Gurur: Selam canım ben amcanım

Sisil: Aleyküm selam Yavrum ben akvaryum.

Gurur: Keyifler yerinde bakıyorum da,

Sisil: Hıhı, kesin öyledir

Gurur: keyf kısmını Şaka yapmıştım. Ama bakma kısmında ciddiyim:)

Sisil: Nasıl yani??

Telefonu kapatıp aceleyle ayağı kalktım. Koşar adım balkonumun kapısını açtığımda ellerimi balkonumun demirlerine yaslayıp hemen yere doğru eğildim.

"Dur! Düşüceksin şimdi!" Dedi gurur. Ama sesi aşağıdan değil Tam aksine yukarıdan geliyordu.

Kafamı ağır hareketlerle kaldırıp etrafa baktım ve onu gördüm. Karşımdaki ağaça çıkmış oturuyordu. Kalbim hızlı hızlı atmaya başladığında kendimi garip hissetmiştim.

"Ne işin var senin orada?!" Dediğimde güldüğünü hissettim. Etraf ne kadar karanlık olsada odamın ışığı açık olduğu için onu az çok görebiliyordum. Ve sanırım ağız çehresine bir şey bağlamıştı.

"O ağzındaki ney ya?" Dedim şaşkınca. Güldü. "Fular." Dedi.

Dudağımı memnuniyetsizce büzdüm. "Ne salak saçma şey o ya." Diyip göz devirdim. Kafasını iki yana sallayarak, "Evet, biliyorum. Şu an kolarımda olmaman kadar saçma."

Gülümsememi yanağımın içini ısırarak gizledim. Bakışlarımı kaçırdım. "Ya, öyle mi?" Diyerek ona baktım.

Kafasını sallayıp "Seni özledim," dedi. Sertçe yutkunduğumda bakışlarımı onun üstünden alıp etrafta gezdirdim.

"Kaçırma o güzel gözlerini." Dediğinde nefesimi tutmuştum. "Bana baksana, maviş." Dediğinde anında gurura dönmüştüm. Sanırım onu gün geçtikçe daha da merak ediyordum. "Ne zaman bana kendini göstereceksin, Gurur?" Diye sordum kendimi tutamayarak.

Gurur tam cevap verecekken kapım tıktıklandı. Ne yapacağımı şaşırmış bir şekilde donakaldım. Ya babamsa!

"Sisil, kızım?" Babamdı!

Şom düşüncelisin kızım sen!

Gözlerim Tekrar gurura çevirdim. "Ne yapacağım?" Derken yerimde sayıyordum resmen. Ellerimi nereye koyacağımı şaşırmış bir şekilde arkamı döndüm. Sonra tekrar Gurura döndüm.

"Sakin ol! Şimdi kapıyı aç zaten beni anca balkona çıkarsa görür baban." Dedi gurur. Hemen kafamı aşağı yukarı salladığımda, "Doğru! Doğru ben şimdi kapıyı açayım. Sende dikkat et!" Dedim ve arkamı döndüm. Tekrar ona döndüm. "Dikkat et, tamam mı?"

Gururun gülüşünü duyduğumda kalbim daha da hızlı atmaya başladı. Balkonun perdesini çekip kapıma doğru ilerledim.

Kapıyı açtığımda babama dik dik bakmaya başladım. "Evet?"

"Açıkmışsındır diye düşündüm." Diyip elindeki testiyi uzattı. Üstünde babamın yaptığı en sevdiğim tost ve meyve suyunu gördüğümde karnım sevinç dansını yapıyordu sanırım. Çünkü karnım guruldamıştı. Açıktığımı daha yeni anlıyordum. "Aç değilim." Diyip kapıyı kapatacakken ayağıyla kapıyı kapatmama izin vermedi, babam.

Gurur | Texting (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin