59.Bölüm/•

417 43 47
                                    

Evvet! 6K Şerefine size Uppppuzun bir bölümle geldim, cancağızlarım💚

Yazım Yanlışlıkları varsa affola📚

İyi okumalar📍
- - - -

Genç adam neredeyse bir buçuk saattir telefonun başındaydı. Bir buçuk saattir sevdiğinden mesaj, çağrı ya da bir yaşama belirtisi bekliyordu. En son yazdığı mesaja Ne cevap vermişti ne de görüldü atmıştı.

Kalbi tekliyordu. Yüreğinde bir ağırlık vardı. Ve bu onu çok tedirgin ediyordu.

Belki uyuyakalmıştır dedi. Rahatlatmaya çalıştırdı kendini. Olmuyordu!

Belki açar diye bir kez daha aradı sisili.

Açmadı!

Yatağından ani bir refleksle kaldığı anda telefonu çaldı. Derin nefes alıp yerinde durdu. Sonunda aramıştı. Telefonu kaldırdığında, istediği kişinin aramadığını gördü.

Onur arıyordu!

Bir şey olmuştu!

Çok kötü bir şey olmuştu!

Genç adamın gözleri anınında dolduğunda telefonu hemen açıp kulağına götürdü.

Sakin olmaya çabaladı fakat karşıdaki telaşlı sesi duyunca asla rahatlayamadı.

Onur, "Kardeşim bana acilen araban gerekiyor." Dediğinde sesindeki tını sisile bir şey olduğunu kanıtlıyordu.

Sakin olmaya çabaladı. "Ne oldu, kardeşim?" Dediğinde Onur cevap verdi.

"Sisil hastaneye kaldırılmış! Bir saat önce!" Onur ofladı. "Benim araba tamirde, taksi de gelmiyor. Aklıma sen geldin. Belki uyuyorsundur fakat kusura bak-"

"Hemen geliyorum," dedi gurur. Telefonu Onur'un yüzüne kapatmıştı. Montunu giydiğinde hemen merdivenlerin başına gelip paldır küldür aşağı inmeye başladı.

Gururun babası, Yaşlı adam, salondan telaşlı adımlarla çıktığında deli oğluna baktı. Yüz ifadesini gördüğünde kaşları çatıldı. Hemen oğlunun önüne geçti. Gurur, babasıyla göz göze gelmeye bile çalışmadı. Aklındaki senaryolar onu delirtiyordu. Şu zamana odaklanmaya çalışıyordu fakat -emindi ki- annesi karşısına geçse bile onu takmayacaktı.

"Gurur!" Diyen babasıyla kendine geldi. "Gurur! Kendine gel oğlum." Dedi babası. Babasıyla göz göze geldi. "Ne oldu? Ne bu acele?"

"Baba!" Dedi gurur. Genç adamın Gözlerinden yaşlar gelmeye başladığında, yaşlı adam oğlunun tepkisine donup kaldı.

"Ne oldu, oğlum?"

Gurur, "Baba," dedi. Derin nefes aldı. Nefes alamıyordu. Hissediyordu, kötü hatta çok kötü şeyler oluyordu. "Baba sisil hastaneye kaldırılmış!" Dediğinde yaşlı adam, oğlunun omzuna elini koyup sıktı. "Kendine gel oğlum!" Dedi. "Bir şey olmaz, sisile. Bilmiyor musun onun Ne kadar güçlü olduğunu?"

Gurur babasına inanmak istedi. Acı ile baktı. "Güçlü dimi? Bir şey olmaz ona? Dimi?"

Yaşlı adam, oğluna güven veren bir gülümseme ile baktı. "O tanıdığım en güçlü kız."

Gurur derin nefes aldı. Ve mırıldandı. "Evet o en güçlü kız. Ona bir şey olmaz."

"Benim çıkmam lazım." Babasının durumu aklına yeni dank edince kaşları çatıldı. "Baba! Ne işin var ayakta? Git otur lütfen!" Diyerek sitem etti.

Gurur | Texting (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin