Multimedya: Gurur ve Sisil temsili🖤
Bölüme geçmeden önce bir kaç kişiye ithaf etmek istiyorum bu bölümü. Taaaa en başta yanımda olan LeylaUzzun Ellaanr e_post1111 SelmaOzkarr yuz_ask uncornbebek teşekkür ediyorum size bebeğimler. Gerek mesajlarda gerek yorumlarda hep destek oldunuz teşekkürler💖💖💖 Ve son olarakta benden ithaf isteyen gicikbirgirl Biriciğe ithaf ediyorum. Ve adını yazmadığım bir çok kişiye, hep daim yanımda olan kişilere çok teşekkür ederim. Sevgiyle sağlıcakla kalın, canıkolarım❤️ Bölümle yalnız bırakıyorum sizi💝💖
Yazım yanlışı varsa affola💖
İyi okumalarrr💋
— — —"Seni seviyorum, Nizar."
Kolları arasında kaybolduğum Nizarla on dakika geçmesine rağmen hala aynı pozisyondaydık. Benden biraz uzaklaştığında bende ona uyum sağlayarak kafamı ona çevirdim. Gülümsüyordu. Gülümsedim.
Anlını anlıma dayadığında gözlerimi kapattım. Kalbim sertçe atarken sadece onun varlığını hissediyordum.
"Sisil." Dedi. "Hım?" Diye ses çıkardığımda burnumun ucunu öptü. Gözlerimi açtığımda şu an gözlerinde boğulmak istediğim gözleriyle karşılaştım. "Adına bile aşığım."
Ben daha Ne olduğunu anlamadan gökyüzü gürlediğinde yerimden sıçradım. Gözlerim refleksen kocaman açılıp camla kaplı duvara çevrildi. Aynı zamanda da anlım Nizarın anlında sürtmüştü.
Nizar güldüğünde ona göndüm. "Neden gülüyorsun acaba?"
"Çok mutluyum belki o yüzdendir." Gülümseyip ellerimi boynuna doladım. Yüzlerimiz çok yakındı. "Bende çok mutluyum. Sanki yıllardır aradığım yuvadaymışım gibi."
Beni saran eli saçıma uzandı. Dokundu. Ve ben fark ettim ki Nizar bunu her zaman yapıyordu. Onunla ilk sarıldığımızda da yapmıştı. "Seni çok seviyorum. Her kayboluşunda ben buradayım. Yuvan olurum senin."
Gülümsedim. "Biliyorum. Bunu bana hep hissettirdin. Bende seni çok seviyorum. Her sevilmek istediğinde buradayım. Evin olurum senin."
Bana biraz daha yaklaştığında hızlı atan kalbim daha Ne kadar artacağını şaşırmışçasına daha da hızlanıyordu. Dudakları dudaklarıma ulaştığında boynundaki elimi saçlarına daldırdım.
Artık Ruhumuzda birleşmişti. Ruhu, Ruhum olmuştu.
Öpüşümüz sonlandığında refleksen kapattığım gözlerim yavaşça açıldı. Bana bakıyordu. Gözlerindeki ışıltı bütün dünyaya bedeldi.
"Nizar," Dediğimde sözünü kesip "Bana Gurur de. Ben senin Gurur'unum." Derin nefes aldığımda vermek istemedim bir an. "Gurur. Adına bile aşık oldum."
"Ne?"
Ne olduğunu anlamadığım o saniyelerde gurur bir anda kaskatı kesildi. Gözlerim kocaman açıldığında gurur yere yığıldı! "Gurur!" Diye tepki verdiğimde istediğim şey başıma gelmişti ama şu an asla istemediğim bir zamanda başıma geldi.
Gururun yanına çömeldiğimde ten rengi ojeye boyanmış tırnaklı ellerimi gururun yanaklarına koyup hafifçe vurdum. "Gurur?" Dedim yanaklarına vururken. "Gurur."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gurur | Texting (TAMAMLANDI)
Kısa Hikaye•Eğlence amaçlı yazıldı. Gül, geç.• Anonim: Teoride aşk güzel bir şeydir fakat pratikte acı vericidir. __ 0539*******: Seni seviyorum, bunu bilmen gerek. Biliyorum, bana karşılık vermeyeceksin. Karşılık beklemeye değil seni sevmeye geldim. Yüzünde...