Multimedia: Sisil Su 🖤
— —
Sisil: Ya sen ADAMSINN:))))))))))
Sisil: Bir poşet dolusu browni intens almakta ne yaaa:)))))
Sisil: Teşekkür ederiiim🖤
Anonim: Senin adamın:)
Anonim: Sen yeter ki iste benden bir şey. Hemen kapında olur :)
Anonim: Şu teşekkür lafını kaldıralım da seni seviyorum kelimlerini alalım, ne dersin?:))
Sisil: Nah derim?
Anonim: Ayboluyooor heeee.
Sisil: Ayıp yatakta olur *Göz deviren emoji*
Anonim: *Utanan emoji*
Sisil: Ya utandın mı cidddenn:)))))
Sisil: Yanakların kırmızı mı olduuu :))
Anonim: *Ses kaydı*
Sisil, gelen ses kaydına şokla baktı. Elleri titrerken ne yapacağını şaşırmış bir şekilde telefon ekranına bakarken ses kaydına bir anda dokundu.
Ses kaydı:
*Kendimi yeni gelin gibi hissettim, Bu Arada seni seviyorum.*Sisil ses kaydını dinlerken kahkahalara boğuldu. Salak çocuk yaa!
Ve sisil o ses kaydını bir çok defa dinledi. Anonimin ses tonunu dinlerken bir huzur basmıştı ona. Ses tonu... o kadar güzeldi ki... sanki babasına sarılırken burnuna gelen kokusu kadar huzurluydu.
Sisil: *Ses kaydı*
Ses kaydı:
*Ses tonun çok güzelmiş.*Anonim: Sen daha güzelsin. (21.30)
Anonim: Sisil cama çıksana be.
Sisil: Tövbeee niye çıkıyorum??
Anonim: Özledim seni kızım.
Anonim: Bi gül yüzünü göreyim de huzurla dolsun gecem.
Sisil: Peki, tamam.
Yatağımdan kalktığım gibi cama koştum. Yine onurlardaydım. O eve gitmek istemiyordum bir kaç gün daha.
Camı açtığım gibi kendimi sarkıttım. "Dur! bak düşeceksin!" Diye bağırdı.
Ve sanırım Altıma ettim.
"Ya! Ne diye bağırıyorsun! Kendimi Sarkıttığım için düşmesem bağırmandan düşeceğim! Hem," Etrafa baktım. "Nerdesin sen!!" Etraf karanlıktı ve gözükmüyordu anonim.
"Göremezsin çünkü saklandım." Anonimin sesini takip ederek nerede olduğunu anlamaya çalıştım. Ve buldum. Yüzü belli olmuyordu çünkü kafasında bir şarkı ve şapkanın üstünde kapuşonlusu vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gurur | Texting (TAMAMLANDI)
Short Story•Eğlence amaçlı yazıldı. Gül, geç.• Anonim: Teoride aşk güzel bir şeydir fakat pratikte acı vericidir. __ 0539*******: Seni seviyorum, bunu bilmen gerek. Biliyorum, bana karşılık vermeyeceksin. Karşılık beklemeye değil seni sevmeye geldim. Yüzünde...