Multimedia; Sisil su 🖤
İyi okumalar, canlarım🌸
—- —-Anonim: Canımın içi, ne yapıyorsun? (21.03)
Sisil: Bugünün yorgunluğunu bedenimden atmaya çalışıyorum. (21.05)
Anonim: Yardımcı olabileceğim bir konu var mı? (21.05)
Sisil: Galiba var. (21.06)
Anonim: neymiş o? (21.06)
Sisil: Bir tane browni intens alabilirsin mesela:) (21.06)
Anonim: Siparişiniz alındı hanımefendi:)) (21.07)
Genç çocuk evde eşofmanıyla uzandığı için üstünü değiştirme gereği duymadan hemen çıktı evinden. Sisilin bugün yaşadığı onun ruhunu yormuştu, biliyordu.
Sisilin yavaş yavaş ona alıştığını hissediyordu. Ve bu onu beş yılda geçen zamanından en mutlu anıydı.
Beş yılıydı sisil. Sisili ilk 12 yaşında görmüştü. Daha küçükken. Şu an ki yaşında bile gittiği parktaydı. Salıncakta oturmuş öylece bekliyordu. Yanaklarındaki gözyaşlarıyla. O sıralarda anonim 14 yaşındaydı. O da küçüktü. O da ağlarken o parka gitmişti.
O parkta beraber ağlamışlardı aslında. Sisilden habersiz. Anonim her zaman haberdardı sisilden. Her an onu gözetliyordu. Her yerde onu görmeye çalışıyordu.
Sonra sisili sevdiğini hissetmişti. Bu his dank edince sisili de korumaya başlamıştı. Her şeyden, herkesten...
Sonra Liseye geçti. Sisili sevdiği ikinci yılıydı. Sonra üçüncü yıl oldu ki sisil onun okuluna geldi. Onu, canından çok sevdiği çocuktan, habersiz okuyordu o okulda. İlk geldiği yılı hatırlıyordu da... Barut gibiydi, Sisil. Yapayalnızdı. Hep yanında olmak isterdi ama onu reddedeceğini bildiği için hep uzaktan sevdi uzaktan korudu..
Sonra sisile sırılsıklam aşık olduğunu hissetti. Babası sayesinde...
Sonra her şeyi sisil oldu. Sisil ağladı, anonim ağladı. Sisil güldü, anonim güldü.
Sisile benzemişti. Her zerresi sisil olmuştu.
Mutluydu sisille. Her zaman da olacaktı.
Şimdi de sisil ona yavaş yavaş alışıyordu yine mutluydu. Ama Umarım o mutluluğu kısa sürmezdi...
— — —
Eh biraz da anonimi tanıyın, dimi yanii?
Sizi seviyorum hadi görüşürüz 🌸🥰
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gurur | Texting (TAMAMLANDI)
Short Story•Eğlence amaçlı yazıldı. Gül, geç.• Anonim: Teoride aşk güzel bir şeydir fakat pratikte acı vericidir. __ 0539*******: Seni seviyorum, bunu bilmen gerek. Biliyorum, bana karşılık vermeyeceksin. Karşılık beklemeye değil seni sevmeye geldim. Yüzünde...