Gurur: Heeyyy kız sana demedim sakızGurur: Pişşt kız önündeki düşmanın değil, Coğrafya defterin doeğfkwşfköxmdlek
Gurur: Abbooo bu kızın telefonu sessizdeymiş ya la
Gurur: Neyse artık netçez, bekleyecez
— — —
Sıkıntıyla oflayıp sandalyemde geriye doğru yaslandım. Cidden Coğrafyadan hiç bir şey anlamıyordum. Ezber yapmaya çalışsam daha beter oluyor. Mantığını anlamaya çalışsam... mantık yok ki bu coğrafyada!
Bir kez daha oflayıp elime telefonumu aldım. Gururdan mesaj geldiğini gördüğümde keyfim yerine gelmişti. Sırıtarak telefonumun şifresini girdim ve gururla olan mesajlaşmaya girdim.
Sisil: Beni kurtaar, anonimim
Sisil: Coğrafya beni karne notlarımla, üniversite sınavıyla tehdit ediyor
Sisil: Sen zekisin bilirsin
Sisil: Bu coğrafyanın bi mantığı bi formülü yok mudur?
Gurur yazıyor...
Gurur: Biliyor musun? Benim de lisedeyken en nefret ettiğim ve anlamadığım tek ders Coğrafyaydı.
Gurur: Değişik bir şekilde kavrayamıyordum.
Sisil: Ne yapıcam ben bu coğrafyayı? En iyisi bıçak alıp bütün coğrafyayla olan testleri, yazıları bıcaklamak... çok mantıklı.
Gurur: Takma kız bu kadar coğrafyayı zaten sayısalcısın git matematik fizik kimya biyoloji çalış.
Sisil: Değil mi ya! En sevdiğim dersleri halledince zaten devamı önemli olmaz
Sisil: En iyisi ben gidip matematik çalışayım.
Sisil: Öptüm bayyyy
Sisil çevrimdışı.
Gurur: Kızz duuur!
Gurur: Ben seni özlemiştim kız,
Gurur: Offf deli bu ya!
Gurur: Bu soğukta ağaçta bekliyorum...
Gurur: Sisill Su Yıkılmaaaz ama ben yıkılırım...
Gurur: Bak bak matematik çalışırken nasılda mutlu!
Gurur: Ben kimim ki zaten!
Gurur: Neyse bekliciiiiz artık.
2 Saat sonra:
Okuduğum mesajlarla gülen krizine girmiştim. Özellikle soyadımla olan esprisine baya gülmüştüm.
Sonra aklıma dank eden şeyle sinsi sinsi ayağı kalkıp balkon camımın önüne geldim. Perdenin arkasına saklandığımda karşımdaki ağaçın koca dalında rahat bir pozisyon alan, kafasını kapüşonlusuyla kapatmış ve ağzına saçma fular parçasını takan bir adet anonim vardı.
Gökyüzüne bakmaya dalmış bir adet tatlı anonim...
Balkona girdiğimde de beni fark etmemişti. Uyuyor muydu lan o? Yok ya ne uyuması uyusa düşerdi!
"Pişt, gurur?" Dediğimde gurur yerinden zıplamış az kalsın ağaçtan düşüyordu. Ben şok olmuş bir şekilde gurura bakarken kalbim ağzımda atıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gurur | Texting (TAMAMLANDI)
Short Story•Eğlence amaçlı yazıldı. Gül, geç.• Anonim: Teoride aşk güzel bir şeydir fakat pratikte acı vericidir. __ 0539*******: Seni seviyorum, bunu bilmen gerek. Biliyorum, bana karşılık vermeyeceksin. Karşılık beklemeye değil seni sevmeye geldim. Yüzünde...