53.Bölüm/•

425 48 9
                                    

İyi okumalar, canımcımlar💙

ㅁㅁㅁㅁ

Ne olduğunu anlamamıştım. Havadaydım sanırım. Ya da rüyadaydım. Fakat Bir şey biliyorsam o da çok soğuk olduğuydu.

"Çok soğuk." Dedim yarım yamalak.

"Bekle, şimdi ısınacaksın." Demişti birisi. O birisi benim anonimimdi. Gururdu o kişi.

"Gurur ama çok soğuk." Dememe kalmadan sıcak bir şeye kavuşmuştum. Gururun beni Yatağıma taşıdığını anlamıştım. Üstüme yorganımı örttüğünde çok mutlu olmuştum. Fakat kafamın güzel olduğunu hissediyordum.

Gururun anlımı öptüğünü hissettim. "İyi geceler. Seni seviyorum, Sisilim."

Gurur benden uzaklaştığında bi soğukluk hissetmiştim. Gözlerimi araladığımda her yer karanlıktı. Ama gururun elini tutmayı becermiştim. "Gitme," dediğimde ellerini sımsıkı tutup kendime çekmeye çalıştım. Gelmiyordu yanıma. "Lütfen." Dedim.

Lütfen kalsın, Allahım.

"Tamam, bekle balkon kapısını kapatayım geleceğim." Dedi gurur. Elini bıraktığımda da benden uzaklaştı ve bir kaç tıkırtı geldiğinde gururun balkon kapısını kapattığını anlamıştım.

Yatakta biraz yan kaydığımda gurura yer açmıştım. Yarım yamalak açık olan gözlerimle Gurura baktığımda yanıma adımlıyordu.

Yatağın başında durduğunda ona baktım. "Gelsene hadi, üşüdüm!" Diye homurdandım.

"Geleyim." Dedi. Yavaş hareket ediyordu. Ve bu benim sinirimi bozuyordu.

Üstündeki hırkayı çıkartıp yatağa oturdu. Ve yavaşça yanıma uzandı. Emanetmiş gibi durması daha da sinirimi bozmuştu.

"Soğuk mu? Üşüyor musun hala?" Diye sordu gurur. Bana sarılsa daha sıcak olurdu aslında.

Kafamı kaldırıp göğsüne yasladım. "Şimdi daha sıcak."

"Bayılacağım şimdi," diyen gururla biraz daha yanaşmıştım ona.

Gurur beni kolları arasına aldığında ha uyudum ha uyuyacak durumdaydım. Bacağımı onun üstüne atıp iyice onu kendime, kendimi ona hapsettim.

"İyi geceler, anonimim."

"Bugün en güzel gece, Sisilim."

Artık o benim tutsağım, ben onun tutsağıydım. Artık biz, Bir hapishanede birbirimizin gardiyanlarıydık.

— — —

Gurur | Texting (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin