Multimedya; Sisil Su🖤
İyi okumalar💞
—————
Anonime hiç bir şey yazmadan WhatsApptan çıktım. Aslında yazmadım değil yazamadım. Ne diyebilirsiniz ki? Ne denir?
Evet, bana her zaman mantık lazımdı. Ben kalbimin sesini hiç bir zaman dinlememiştim, küçükken bile. Ben böyleydim. Anonime göre beni böyle kabul etmişti, o. Bu beni mutlu etmişti itiraf etmesem de.
Belki kendime bile kabullendiremedim ama galiba ben bu mesajlaşmamızdan sonra anonimi çok merak etmeye başlamıştım. Bizim okuldaydı, başka yoktu ben bu kadar tek mi? Bu kadar bilgi tek mi biliyorum anonim hakkında? Şu an ki durumum; Bildiğim bir tek şey var, o da hiç bir şey bilmediğim. Gibi bir şeydi.
Sisil; Anonim o değilde ben sana bir şey soracağım. (22.00)
Anında cevap gelmişti.
Anonim; Sor, sisilim. (22.00)
Sisilim demesini görmezden geliyordum çünkü garip hissetmiştim.
Sisil; Ben sadece senin bizim okulda olduğunu biliyorum ki bizim okulda olup olmadığına da belli değil. (22.01)
Anonim; bemin haklmda bigli Mi
İstiypraın? (21.03)(Anlamayanlar için; Benim hakkımda bilgi Mi istiyorsun?)
Sisil; Evet? (21.03)
Sisil; huhuu (21.07)
Sisil; nereye kaçtın? (21.15)
Sisil; anoniiiiimmmmm! (21.20)
On yedi dakika geçmesine rağmen anonim geri cevap vermemişti. Ne oldu ki Ya?
Anonim; Kapıya bakmak ister misin? (21.25)
Sisil; Ne? Kapıda mısın? (21.25)
Sisil; Bu kadar çabuk mu karşıma çıkıyorsun? (21.25)
Anonim; Hayır kdşwkfdkdkmc (21.25)
Anonim; Sadece benim hakkımda bir bilgi, küçükte olsa bir bilgi öğreneceksin. (21.25)
Sisil: Ben şu an senin hakkında bir bilgi öğrendim.
Anonim: Ne bilgisi?
Sisil; Onur'un evine yaklaşık 22 dakikada gelmişsen... bizim eve daha da yakınsın ve sanırsam evlerimizin arasında 15 dakikaya yakın bir mesafe var. Düşük bir ihtimalde olsa ben seni tanıyorum. Senin hakkında iki şey biliyorum galiba. (21.26)
Anonim; Sayısalcı olduğunu bazen unutuyorum...(21.28)
Anonim çevrimdışı (21.28)
Sisil çevrimdışı (21.29)
—————
Sizce anonim kapıya ne koydu?Tahmininiz var mı?
Ve sisilin zehir gibi zekasına hayran kalmayan var mı? Dıeşkfçxndö
Bu arada sizi seviyorum 💞
-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gurur | Texting (TAMAMLANDI)
Historia Corta•Eğlence amaçlı yazıldı. Gül, geç.• Anonim: Teoride aşk güzel bir şeydir fakat pratikte acı vericidir. __ 0539*******: Seni seviyorum, bunu bilmen gerek. Biliyorum, bana karşılık vermeyeceksin. Karşılık beklemeye değil seni sevmeye geldim. Yüzünde...