I poslednja pesma iz zbirke je objavljena. Dugo sam odugovlačio trenutak kada ću objaviti i poslednju pesmu u zbirci i time je zatvoriti. Želim da kažem hvala ovoj zbirci i svim njenim pesmama! Ona je kao nekakav put od pesnika koji nije imao poeziju, zapravo imao ju je ali je nikada nije potpuno prihvatio kao svoju, preko raznih puteva, problema, misli, muka, tuga, osećanja i spozanja do pesnika koji je napokon shvatio da je njegova poezija nešto najvrednije što ima. Tokom pisanja ove zbirke, punih četiri godina, želim da kažem da sa se kao slavuj kome su bila sputana krila, oslobodio nekakvih nevidljivih okova i počeo slobodno da pišem. Želim da kažem veliko HVALA svima koji su verovali u mene i moju poeziju onda kada ja nisam. Želim da zahvalim svima koji su bili strpljivi sa mnom. Želim da kažem hvala i svima vama ovde, koji se čitali moje pesme, komentarisali, davali sugedtije i kritike! Nadam se da su vam pesme pomogle onoliko koliko su i meni u teškim trenucima jer cilj mog pisanja je da kroz stihove prenesem vama šta ja to osećam, mislim, doživljavam i preživljavam i da vam pomognu da se bolje i lakše snađete u svetu i životu. Želim da kažem da sam, skromno ponosan na sebe što sam napisao ovu zbirku jer me je promenila i otvorila mnoga vrata ka budućem pisanju. Imam toliko mnogo novih pesama za drugu zbirku i toliko toga ću vam u njoj ispričati i nadam se kao i ova zbirka pomoći. Želim da kažem da jedva čekam da pročitate drugu zbirku koja je u fazi pisanja i da svetu i vama poklonim te pesme. No, o tome ću vam govoriti neki drugi put. Još jednom, za kraj, HVALA svima koji su mi pružili podršku i čitali zbirku! Nadam se da ćete je čitati i dalje i prenositi mi utiske!
S ljubavlju,
NenadTakodje, voleo bih da mi napišete vaše utiske o zbirci, vašim omiljenim pesmama, sugestije i kritike kao i sva pitanja koja želite da mi postavite. 💘
ESTÁS LEYENDO
Pesnik bez poezije
PoesíaKako je pesnik ostao bez poezije? All rights reserved® NENAD™