Multimedya:Savaş ve Benan
Mahur ve DağhanBölüm Şarkısı:Kalben-Haydi Söyle
"GEÇMİŞİN İZLERİ"MAHUR'DAN
Salonun tüm koltukları doluydu. L koltuğun bir köşesinde, kolunda dünya haritası çizilmiş gibi görünen morlukla ben ve kurşunun sıyırması sonucu kolu sargıya alınarak gezen Benan vardı. Koltuğun diğer köşesinde, kuracağı her cümlenin ögelerinin küfür barındıracağını bildiği için susmaktan delirmeye başlayan Savaş ve hala neler dönüp bittiğini anlamaya çalışan çok zeki kardeşim Dağhan otuyordu.
Tekli koltuklarda ise hastaneye saldırı yapan adamı haberlerde görür görmez eve gelen Yamaç ve... Ve Alaz'ın burada ne işi olduğu hakkında bir şey bilmiyordum. Birden Savaş büyük bir öfkeyle ayağa kalktı. Eliyle Alaz ve Yamaç'ı göstererek üzerimize doğru bağırmaya başlayınca bu ani çıkışla Benan yerinde sıçramıştı.
"Ne oluyor lan burada?! Birinin spor kanalından diğerinin de dizi kanalından fırlama gibi bir durumları olmadığına göre bu iki adamın kardeşlerimin evinde ne işleri var!"
Korktuğum bir şey yokmuş gibi cesaretli davranabilirdim bazı konularda ama Savaş'ın siniri ecel terleri dökmeme sebep oluyordu. Benan tam ağzını açıyordu ki Dağhan'ın cümleleriyle benim gibi o da şok oldu ve şoktan açılan ağzını kapatmaya çalıştı.
"Abla yoksa bizi terk etmene sebep olan Alaz, bu futbolcu olan Alaz mı?"
Yutkunamadığımı hissediyordum... Ulu orta konusu açılacak bir şey değildi bu! Hemde Alaz'ın önünde asla!
"Kapa çeneni Dağhan!"
"Beni deli etme abla! O değil mi bu şerefsiz?!" dedi bağırarak ve ayağa kalktı. Alaz'a doğru ilerliyordu o arada Alaz da ayağa kalkmıştı. Dağhan'ın ne yapabileceğini tahmin ettiğim için Alaz'ın önüne atladım.
"Eğer ona zarar verirsen, bunu yaptığına pişman ederim seni!"
"Demek beni bile arkanda bırakarak hiç bilmediğin bir şehire gelip tek başına yeni bir düzen kurmana neden olan o meşhur Alaz bu! Şimdi kalkmış onu mu savunuyorsun bana?"
"Sus artık Dağhan!"
Savaş, koltukta oturmuş ben ve Dağhan'ın konuşmasını pür dikkat izleyen Yamaç'a ve arkamda duran Alaz'a baktı.
"Birinci sorum, bunlar sizin evinizin anahtarlarını nereden alıpta içeri girme cesaretinde bulundular? İkinci sorum, bunlar öleceklerini bile bile neden hala azraillerine yakın duruyorlar?Üçüncü sorum... Sanki ben seni aktör olmadan önce de bir yerde gördüm de nerede?" dedi Yamaç'a daha dikkatli bakarak.
Bende direkt Benan'a baktım. Bir an önce bu durumdan kurtulmalıydık. Yoksa işler çok kötü yerlere gidecekti. Benan o anda aydınlanma yaşamıştı ve sağ elini sol kolundaki yaraya götürerek sanki acı çekiyormuş gibi konuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜZEŞTE
RomanceŞimdi sen uzattığın eli, tutmayan ele mi dargınsın yoksa tutmayacak bir ele, elini uzattığın için kendine mi kızgınsın? Savcı Mahur Kaya Uzman Doktor Benan Çakır İki yakın arkadaşın hikayesi.