Multimedya: Benan ve Mahur
Bölüm Şarkısı: Ufuk Baydemir- Ay Tenli Kadın
"DİLHUN"BENAN'DAN
Üzerimde hissetiğim battaniyenin sıcaklığıyla yavaş yavaş kendime geliyordum. Birisinin kucağındaydım. Gözlerimi açmaya zorladığımda çevremi görebilir vaziyete gelmiştim. Gözlerim bedenimi kavrayan ellerin sahibine gittiğinde Yamaç ile karşılaştım.
Gözleri kan çanağı gibiydi...
Ağlamış gibi...
Gözlerimiz birbirine değdiğinde bu sefer o siyah gözleri, yorgunluğuna ve gecenin karanlığına inat mutlulukla parlamıştı.
"Kurtuldun bitanem. Geçti, bitti her şey..." dediğinde gözlerimi ifadesizce siyahların üstünde tuttum. Daha fazla dayanamadım ve gözlerim karanlığa tekrardan hapsoldu.
☆☆☆☆☆
Tekrar kendime gelmeye başladığımda bu sefer beni saran kollar yerine yumuşak bir yatak vardı. Aralık duran gözlerimle nerede olduğumu çözmeye başlamıştım. Tavana monte edilmiş uzun bembeyaz floresanlar gözlerimi ne kadar kamaştırsa da bakmaya zorladım kendimi. Koluma bağlı olan bir serum ve parmağıma takılı pulse oksimetre vardı.
Hastanedeydim.
Yataktan zorlanarak doğrulduğumda sağ elimin alçıya alındığını gördüm. Alçıya alınmış elime bakarken kısa ve düzensiz kesilmiş saçlarım birden önüme düştü. Gözlerim acıyla yanmaya başlamıştı. Nefes alamıyordum. Aklıma depoda yaşadıklarım hücum ediyordu. Gözlerimi korkuyla sıkıca kapattım.
Karabasan'ın bana yaptığı ahlaksız teklifi, benim kabul etmeyişim, parmak uçlarıma yerleştirdiği elektro şok cihazı, attığı tokatlar, saçlarımı kesişi ve...
Ve parmaklarımın kırılış sesi...
Unutabilecek miydim tüm bunları? Bu kabus gibi olaylarla yaşayabilecek miydim?
Unutmalıydım!
Unut Benan!
Unut Benan!
Aniden koluma değen ellerle çok yüksek seviyede çığlık atmıştım. Bacaklarımda hissettiğim acıları yok sayarak yataktan ayağa fırladım. Nemli ve korku dolu gözlerimle bana dokunan Yamaç'a baktım. O da bana şaşkın gözlerle bakıyordu. Ellerini iki yana açarak konuşmaya başladı.
"Benan benim... Yamaç!"
Bana doğru birkaç adım attığında istemsizce ayaklarım geri gitti. Bana zarar vermeyeceğini bildiğim halde kendimi korkmaktan alıkoyamıyordum.
"Dur Yamaç!"
"Sakin ol. Geçti her şey. Yanında ben varım ve seni asla bırakmayacağım. Yemin olsun saçının teline dahi zarar vermeye kalkanı mahvedeceğim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜZEŞTE
RomanceŞimdi sen uzattığın eli, tutmayan ele mi dargınsın yoksa tutmayacak bir ele, elini uzattığın için kendine mi kızgınsın? Savcı Mahur Kaya Uzman Doktor Benan Çakır İki yakın arkadaşın hikayesi.