Multimedya: Benan ve Mahur
Bölüm Şarkısı: Oğuzhan Koç- Bitmedi Elem
"MECRUH"BENAN'DAN
İşittiğim yüksek sesteki alarmla rahatsız olmuştum. Çalan alarm sesi benim telefonuma ait değildi. Peki sabahın köründe kimin alarmı böyle dehşet biçimde çalıyordu?
Göz kapaklarımı açmaya çalışıyordum ama nafileydi. Başımın ağrısı bunu başarabilmemi engelliyordu.
"Biri şu şeyi kapatsın!"
Ağzımda yarım yamalak yuvarladığım cümle ile eş zamanlı olarak biri çığlık atmıştı. Hem sinir bozucu alarm hem de bu çığlık mı? Mükemmel bir sabahtı her anlamda(!)
"Benan uyan!"
Mahur'un çığlık atıp beni sarsmasıyla yavaş yavaş gözlerimi aralamayı başarmıştım. Suratımın dibinde saçı başı bir yerde duran Mahurla çığlık atıp yatakta geriye doğru kaçmıştım. Yataktan zemine sert bir şekilde düştüğümde uykum tamamıyla açılmıştı.
"Salak mısın Benan? Niye kulağımın dibinde çığlık atıyorsun?"
"Sen de çığlık atıyordun hem önce aynaya bak sonra gel çemkir bana."
"Ne varmış benim halimde!? Önce sen kendine bak!"
"Şu an senin göründüğün haldeysem kalsın, bakmayayım."
"Gitmemiz gerek."
"Neredeyiz biz? Burası kimin evi?"
"Alaz'ın evindeyiz. Burası da onun yatak odası."
Dedikleriyle imalı bir bakış attım ve güldüm. Mahur gözlerini büyütüp eline geçirdiği yastığı yüzüme attı.
"Acıttın!"
"İmalı imalı bakmasaydın! Zaten düşündüğün gibi bir şey yapmadık burada. Sadece ona pansuman yaptığım zaman görmüştüm odasını bir de burada kaldığım zamanlar iki üç kere girmiştim."
"Açıklama istememiştim senden. Neyi anlatıyorsun?"
Mahur sinirle gözlerini kapatınca bende alttan alttan gülüyordum. Gözünü tekrar açınca gülmemi bastırdım.
"Abin sabahın köründe evde olmamızı istiyormuş."
Panikle gözlerimi büyüttüm. Gece yaşanılan çoğu şeyi hatırlayamıyordum. Abim nasıl bizim peşimize düşmemişti? Başına taş düşmüş olmalıydı çünkü bunun başka bir açıklaması olamazdı.
"Saat kaç peki?"
"Şu an 05:30. Banyoya gidip üstümüzü başımızı düzeltelim bari hemen."
Yatağın yanındaki komodinin üzerinde telefonum ve arabamın anahtarı duruyordu. Onları cebime atıp Mahurla odanın içerisindeki kapısı açık olan banyoya girdik.
Üstümüze başımıza şekil verdikten sonra evden hızlıca çıktık.
☆☆☆☆
Arabayı evin önünde durdurduğumda torpidodan evin yedek anahtarlarını aldım. Ben önden gidiyordum, Mahur arkamdan geliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜZEŞTE
RomanceŞimdi sen uzattığın eli, tutmayan ele mi dargınsın yoksa tutmayacak bir ele, elini uzattığın için kendine mi kızgınsın? Savcı Mahur Kaya Uzman Doktor Benan Çakır İki yakın arkadaşın hikayesi.