18.BÖLÜM

325 16 9
                                    

Multimedya: Mahur ve Benan

Bölüm Şarkısı: Sezen Aksu - Ben Öyle Birini Sevdim Ki


"HİCRAN"

BENAN'DAN

Mahur'u beni odasından kovması şaşırtmamıştı. Çünkü başımıza gelenlerin hepsinin onun hatası olduğuna o kadar inanıyordu ki. Tabii buna daha çok inanmasına Savaş ve Yamaç neden olmuştu.

Beni odadan kovduğunda elimde olmadan Mahur'a kırılmıştım. Çünkü o uyanana kadar yanından ayrılmamıştım. Taburcu olmama rağmen eve gitmeyip yanında kalmayı tercih etmiştim.

Ama o uyandığında ne yapmıştı? Vücudumdaki yaraları görüp kendine acı çektirmemek için beni kovmuştu.

Peki ben Mahur'dan ne beklemiştim? Yaralarımın açılmasına kimin neden olduğunu düşünmek yerine yaralarımın nasıl iyileşebileceğini söylemesini...

Vücudumdaki yaralardan çok ruhumdaki yaraları görüp bana yardımcı olacağını düşünmüştüm.

Uzun bir aradan sonra ilk defa eve vardığımda dış kapıya sırtımı yaslayıp içeriye öylece baktım. Benim ve Mahur'un eviydi. Şu an ise Mahur yoktu. Daha önceleri de işinden dolayı eve gelmezdi ama bu sefer olamayışı başkaydı.

Sırtımı yaslandığım yerden çekip sessizce Mahur'un odasına gittim. Onun için küçük bir çantaya hastanede giyebileceği eşyalar koydum. İşimi hallettikten sonra son kez odasına bakıp çıktım.

Elimdeki çantayı salondaki koltuklardan birisine koydum ve bu sefer kendi odama geçtim. Dolabımdan bornozumu alıp odamdaki banyoya girdim.

Çekmeceden keskin bir makas bulup kolumdaki alçıyı çıkardım. Bir hafta gibi kısa bir süre kırık kemiğin iyileşmesi için yetersizdi ama dikkatli olursam bir şey olmazdı.

Banyodaki aynada saçlarımın şekilsiz halde oluşunu görünce bu sefer elimdeki makası alıp dolan gözlerimle birlikte saçımı dikkatli ve düzenli bir şekilde kesmeye başladım.

Bana göre bir kızın en değer verdiği şey saçlarıydı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bana göre bir kızın en değer verdiği şey saçlarıydı. Annem yaşarken saçlarımı büyük bir özenle tarardı. Yumuşak hareketlerle elini saçımda gezdirerek severdi beni.

Şimdi ise o yoktu. Onun sevgisi, sıcaklığı, şefkati yanımda değildi. Bunların yerine dünyanın iğrenç olan gerçekleri vardı.

Saçlarımı kesme işini bitirdikten sonra aynadaki yabancı yeni bene uzun uzun baktım.

GÜZEŞTEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin