Uutiset:
Seitsemän miestä edelleen vapaana. Seoulin poliisi raportoi että sai melkein yhden heistä kiinni mutta rikollinen pääsi karkuun, rikollinen nähtiin keskustan alueella, mitä hän tekikään siellä Seoulin poliisi kieltää kertomasta...
Turvallisuus täällä Koreassa on jo mennyttä. Poliisit ovat etsineet näitä rikollisia kuukausia eikä yksikään heistä ole vankilassa tai kuollut.
Kello alkoi olemaan yli yhdeksän, mikä siis tarkoittaa että ulkona liikkuminen on kiellettyä mutta en ollut vielä hakenut postejani postilaatikosta joten kai ne täytyy hakea sieltä...nehän kohta pursuu yli.
Avasin oven kymmenestä eri lukosta ja oven suulla tajusin etten pysty siihen.
Okei, hengitä syvään Amara ja hae postit. Postilaatikko ei ole kaukana joten varmasti sä selviit ehjänä ja pääset turvallisesti takaisin lukkojen taakse ilman että joku tappajista tulee puukottamaan selkään.
Rohkaisin itseeni ja lähdin ulko-ovesta valkoiseen lumeen ja kävelin pikakävellen punaiselle postilaatikolleni ja otin postit syliini. Minä ampaisin äkkiä takaisin sisälle ja pistin oveni kymmeneen eri lukkoon ja huokaisin helpotuksesta.
Turvassa! Luojan kiitos.
Kävelin keittiöön ja aloin availla kirjekuoria.
Lasku...lasku...lasku...aku ankka...lasku..
Vanhemmilleni kuuluva kirje ponnahti kirjepakasta suoraan silmilleni. Vanhempani kertoivat että ellei se ole pankilta niin ei saa avata. Muttakun se kiehtoi minua niin kovasti.
Haluan avata!! Mutta miksi? Tuon kortin sisällä on varmasti jotain tylsiä äidin ja isän business juttuja muilta firmoilta.
Pistin kirjekuoren sivuun ja availin muita kirjeitä.
Hetken päästä nukahdin kaiken keskelle.Ärsyttävä kaappikello ja maailman äänekkäin jääkaappi piti kamalaa ääntä samaan aikaan, mutta talossa oli muuten todella hiljaista.
Talo tuli hiljaiseksi sen jälkeen kun vanhempani lähtivät business matkalle Japaniin. Japanissa he tapaavat firmoja ja kamppanioita suurissa kokouksissa ja sopivat asioita mitä mukamas en ymmärtäisi. Vanhemmilleni nykyään raha on kaikki kaikessa ja kaiken täytyy saada heti. Vanhempani valitsisivat rahan minun yli aivan varmasti.
Nukuin sikeesti keittiön pöydällä, kunnes kuulin auton saapuvan pihallemme.
Nostin pääni nopeasti ylös kovasta pöydästä ja tuijotin ovea jyrkästi.Joko he saapuivat? Olisivat edes ilmoittaneet.
Raskasta koputusta kuitenkin kuului ja vieras ääni huusi oven takana.
??: Herra ja Rouva Chang? Emme saaneet soittoanne.
Apua!! Meidän oven takana on RIKOLLISIA!!
Päätin piiloutua ja menin meidän isoon ruokakaappiin mikä on ollut tyhjillään jo kauan, kaappi oli pölyssä ja ovessa oli pieni rako mistä näin aika hyvin keittiöön.
Nopeasti joku potkaisi oven auki.
??: YLLÄTYYYS.
??: HEI! Mitä me ollaan puhuttu siitö mun korviin huutamisesta senkin torvi!
??: Mutsis oli torvi kun sua teki!
??: Haluutko sä kuolla aasi!!
??: Te molemmat kohta olette kuollu jos te ette pidä turpaanne kiinni!
Kolme aivan vierasta ääntä huusivat toisilleen talomme eteisessä.
??: Etsikää Herra ja Rouva Chang! Jos haluaa elää niin piileskeleminen ei ole siihen ratkaisu.
Miehet hajaantuivat ja vaan kaksi jäivät alakertaan, kolme meni yläkertaan ja kaksi pihalle.
Mä kuolen! Mä kuolen!
Synkkä hahmo saapui keittiöön.
Hahmo oli semi nuori. Hahmolla oli ruskeat hiukset ja vyötäröllä ase.Mies näki avaamattoman kirjeen pöydällä ja nuolaisi huuliaan ja hymyili pikkuisen kunnes sekin haihtui nopeasti pois.
Pölyä alkoi kertyä nenääni. Nyt ei ole hyvä aika aivastaa.
Onnistuin pitämään aivastusta sisälläni.Loput miehistä tulivat keittiöön ja ravistelivat päätään.
Nyt se tulee!! Älkää pliis kuulko!
Amara: ..atsuh!
.....vittu
Kaikki miehet käänsivät päänsä minun suuntaani. Yksi heistä ketä oli ekaksi ainoa ketä oli keittiössä tuli luokseni, pian näin miehen kasvot todella läheltä ja ihan kun hän olisi tuijottanut minua silmiin.
Hahmolla oli ruskeat silmät ja aivan käsittämättömän hyvännäköiset kasvot.
Äkkiä tajusin mitä hän aikoi tehdä joten otin ovinupeista kiinni ja vedin itseeni päin. Silmäni alkoivat kostua ja olin valmis itkemään ja huutamaan avunhuutoja.
Mies teki samon, otti nupeista kiinni ja veti itseensä ja nopeasti hän sai helposti ovet auki ja kaaduin tämän syliin.Hitaasti katsoin ylös tämän silmiin ja hänen ilmeensä oli kun hämmentyneellä koiralla. Nopeasti ilme kuitenkin muuttui pimeäksi ja yhtäkkiä valot sammuivat.
Seuraavaksi olin pakussa. Silmät, jalat ja kädet sidottuina ja suulla köysi etten pystyisi huutamaan.
YOU ARE READING
✔️𝗗𝗔𝗡𝗚𝗘𝗥𝗢𝗨𝗦
ActionGANGSTER SHIT! (BTS FF) (JUNGKOOK FF) EN OMISTA VIDEOITA TAI KUVIA!! ALL RESPECT NIITTEN TEKIJÖILLE!! VALMIS❤️ Historian vaarallisemmat rikolliset haluavat käsiksi sukuusi, mutta vain yksi ryhmä ehtii ensin. Peloton johtaja TAHTOO velkansa takaisin...