Pojat saivat piene kirjeen joltain vaaralliselta jengiltä, tai no emme me kutsu heitä jengiksi koska he ovat vaan joukko nuoria jotka joskus ryöstävät tikkarin kaupasta. Näiltä saatiin kuitenkin vihainen viesti siitä, että olemme tulleet heidän alueelleen ja meidän täytyy lähteä heti tai tapahtuu jotain mitä emme halua odottaa. Jungkookia ei kuitenkaan pelota kakaroitten pienet uhkailut, joten käskimme heidät tapaamaan meidät.
Namjoon: Minne?
Jungkook: Ei ole vielä vastannut mitään.
Hoseok: Jos vaan annetaan asian olla. Ne on kuitenkin vaan joukko kouluikäisiä kakaroita jotka haluaa leikkii kovaa.
Amara: Ja ajattelee vesipyssyy oikeiks.
Hoseok: Niin.
Jungkook: Kakaroita tai ei niin mua ei pelota mitkään vitun laimeet uhkailut.
Vihdoin ja viimein postiluukku kävi ja sieltä tuli pieni lappu, missä luki paikka ja aika. Jossain isolla alueella, mikä taisi olla jokin vesi kanava mutta ei ole enään. Siellä meidän täytyy kaikkien tulla puolen yön aikaa.
Jungkook: Amara jää tänne.
Amara: Ja en varmana jää!
Jungkook: Montako kertaa mun pitää se sanoo?! SÄ ET-
Yoongi: Anna sen tulla. Amarankin täytyy pitää hauskaa joskus ja siellä on kuitenkin me kaikki.
Jungkook kuitenkin nyökkäsi ja huokaisi ja lähti keittiöön muitten luokse ja jäin Yoongin kanssa olohuoneeseen.
Amara: Mitäköhän siellä on?
Yoongi: En tiedä. Mut ei jaksais millään lähtee.
Amara: Tuu ny. Katotaan ketä saa tappaa.
Yoongi: Sä oot ollu ihan liikaa Jungkookin seurassa.
Amara: Ai?
Yoongi: Ajattele tota kohteliaisuutena.
Amara: Selvä?
Mark: SE ON RALLII!
Yoongi: Niin mikä niin?
Mark: Joka vuotinen tapahtuma missä rikkaat kisaa hienoilla autoillaan. Ne ajaakilpaa ja se ketä tulee ekana saa jotain.
Yoongi: Ja meidät taidetaan olla haastettu.
Amara: Kuka osaa ajaa niin nopeesti?
Yoongi: Jungkook vois, koska sehän hyväksy sen.
Amara: Reilua sekin.
Taehyung: Yks ainoa pulma on se et meillä ei oo autoa.
Taehyung oli tullut hiljalleen olohuoneeseen meidän seuraamme liittyäkseen keskusteluun. Hänen perässään tuli kaikki muutkin ja kaikki istuivat minne ikinä istuivatkaan ja pojat alkoivat suunnitella mistä hakisimme audon.
Jungkook: Ketä ajaa?
Yoongi: Sinä.
Jungkook: Miksi minä?
Yoongi: Sä tän kaiken hyväksyit.
Jungkook: Se on Hoseokin työtä!
Hoseok: Yoongi on oikeessa. Sä hyväksyit ja sä ajat.
Jungkook: En olis hyväksyny jos helvetti mul olis kerrottu aiemmin!
Jungkook katsoi murhaavasti Markia joka meni peremmälle sohvaa karkuun Jungkookia, joka seisoi tuon edessä.
Yoongi: Kyl me voidaan niinkin tehdä että annetaan niitten voittaa ja lähdetään maasta.
Jungkook: EI! BTS ei oo kasa pelkureita.
YOU ARE READING
✔️𝗗𝗔𝗡𝗚𝗘𝗥𝗢𝗨𝗦
ActionGANGSTER SHIT! (BTS FF) (JUNGKOOK FF) EN OMISTA VIDEOITA TAI KUVIA!! ALL RESPECT NIITTEN TEKIJÖILLE!! VALMIS❤️ Historian vaarallisemmat rikolliset haluavat käsiksi sukuusi, mutta vain yksi ryhmä ehtii ensin. Peloton johtaja TAHTOO velkansa takaisin...