HUNGRY JUNGKOOK

756 41 5
                                    

Jin: ME EI OLTAIS TÄMMÖSESSÄ JAMASSA JOS HERRA PELOTON EI UHKAILIS TAI TAPPPAIS JOKA IKISTÄ VASTAAN TULIJAA!

Jungkook: NAAMA UMPEEN JIN TAI MÄ REVIN SILMÄS IRTI JA OTAN ÄÄNIHUULES!

Jin: Kuunteletko sä itsees ollenkaan Jungkook? Ja tälleenkö sä aijot saada Amaran itselles?

Jungkook: Älä sotke Amaraa tähän!

Jin: Varoittelenpa vaan koska ketään TOISTAN ei KETÄÄN tuu rakastaa sun kaltaistas!

Ja niin Jungkook löi Jiniä ja tämä kaatui maahan katsoen johtajaansa.

Amara: Jungkook!

Jungkook: Saa olla vika kerta kun haastat mut Jin.

Jungkook käveli ohitseni ilman että piittasi minusta ollenkaan. Ignoorasin toisen käyttäytymisen täysin ja menin auttamaan vanhempaa kenen nenästä tuli verta ja edelleen makasi maassa. Ojensin tuolle ystävällisesti käden auttaakseni tuon ylös maasta, vastaukseksi sain tuon ystävällisen ja komean hymyn ja hyväksyi avunantoon.

Amara: Teidän kannattais kohta pian sopii teidän välit. Tää on jo kolmas kerta tällä viikolla.

Jin: Se on stressaantunut. Se nää kaikki haastaa.

Amara: Jin...pliis.

Jin: Mä olen yrittänyt mut kakara ei halua tehdä yhteistyötä.

Amara: Anna sille sit aikaa. Kyllä se pian ymmärtää taas et säkin kuulut niihin tukijoukkoihin.

Hymyilin lopuksi ja Jin otti minut haliin ja pussasi päätäni. Lopuksi hän viellä hymyili minulle ja meni hoitamaan veristä nenäänsä. Itse päätin mennä en niin rauhallisena enään Jungkookin huoneeseen kertomaan mielipiteeni asiasta.

Amara: Mikä sua vaivaa?

Jungkook: Älä sääkään jaksa.

Amara: Jaksanpas!

Vedin raivoissani kovaa oven kiinni.

Amara: Sun pitäis taas ajatella niitä ketkä haluaa tukea sua eikä ketkä on niitä vihollisia tässä talossa.

Amara: Te olette jo tapellut kolmesti tällä viikolla ja pakko sanoo et se alkaa jo käydä pikkusen hermoille!

Ei vastausta.

Amara: Jungkook!

Ei vielläkään vastausta.

Voisko tää ihminen kasvaa vanhemmaks eikä olla tommonen pikkunen lapsi! Jos se haluaa tukea ja apua tässä niin sillä olis parasta opetella miten ITSE kunnioitetaan toisia jäseniä!

Kävelin miehen luokse joka istui sängyllään tekemättä mitään. Menin hänen eteensä ja kyykistyin jotta näkisin hänen kasvot.

Amara: Jungkook puhu mulle!

Jungkook heti käänsi päänsä muualle välttääkseen silmäkontaktin kanssani.

Vittu mikä lapsi!

Amara: Mä en puhu seinälle!

Otin hänen leuastaan kiinni ja väkisin vedin sen kohtaakseni hänen kasvonsa.

Jungkook: Jätä.mut.RAUHAAN!

Amara: Ja mitä? Hirtät mut puuhun?

Jungkook: Tottele Amara!

Amara: Mä en tottele sua ollenkaan niin kauan ku sä lopetat Jinin satuttamisen.

Jungkook: SE JÄTKÄ ON IHAN TÄYSI MULKKU JOKA VAAN HALUAA PAIKKAS JOHTAJANA TÄSSÄ SAATANAN JENGISSÄ!

✔️𝗗𝗔𝗡𝗚𝗘𝗥𝗢𝗨𝗦Where stories live. Discover now