BOOM!
Pelästyin ääntä, mikä tuntui ihan kuin se olisi tullut aivan korvani vierestä. Heräsin nähtävästi yksin, koska Taehyung ei ollut missään nähtävissä. Tutut äänet kuuluvat myös todella läheltä.
Tulen pois pöydän alta ja huoneessa on huppu päässä olevia ihmisiä joilla on maskit naamoilla. En pysty tunnustamaan, keitä he ovat mutta ainakin tiedän, että he ovat lopettaneet GOT7n. Joka ikinen heistä makaa maassa kuolleena. Yksi heistä pitää Taehyungia hiuksista ja tuo on polvillaan maassa.Amara: Keitä te olette.
He eivät vastanneet vain vähän pitempi tuli luokseni ja pisti päähäni hupun ja löi siihen raskaalla asialla ja pyörryin samantien. Tunnen, kun minut kannetaan ulos ja mieleen tulee vain, että kuoleman vainajat ovat tulleet hakemaan meitä ja ollaan matkalla helvettiin. Pitääkö sen tuntua niin oikeelta.
Hetkinen. Mä tunnen tän tuoksun.
Pian istuinkin jossain pakussa ja alan heräilemään. Taehyung ottaa pussin pois päästäni ja olin valmis kiljumaan kun Taehyung tukki suuni sillä samalla pussilla mikä oli päässäni.
Taehyung: Shhh...me ollaan takaluukussa.
Pian pysähdyimme, mutta emme voineet nähdä mihin, kun päihimme pistettiin uudelleen pölyiset pussit ja meidät raahattiin väkisin jonnekkin talolle sisään. Meidät pistettiin sohvalle istumaan. Hetken kuului kuiskausta kunnes pussit otettiin pois.
Jin: Tervetuloa kotiin karkulaiset.
Amara: Mä taidan olla kuollut.
Taehyung: Joo sama täällä.
Jimin tuli luoksemme ja alkoi potkimaan meitä.
Jimin: TE HELKUTIN IDIOOTIT! MITEN TE SAATOITTE PETTÄÄ MEIDÄT SENKIN TYHMÄT!
Jungkook: Jimin rauhotu.
Jimin: Okei.
Jungkook: Mä odotan selityksiä.
Taehyung: Jungkook tää kaikki on mun syytä. Mä vein Amaran sinne.
Amara: Ei. Kaikki on mun syytä. Mä halusin lähteä ja jättää ryhmän. Taehyung ei halunnut jättää mua yksin joten se tuli mun mukaan.
Jungkook tuijotti meitä hiljaa kädet puuskassa. Ei varmaan tiedä, mitä ajatella tässä tilanteessa. Hän huokaisi.
Jungkook: Mä voisin tappaa teidät molemmat tässä kohtaa, mutta mä olen niin rasittunut ja väsynyt et mä en tiedä mitä teen teidän kanssa. Ainakaan sun Amara. Taehyungille voin hyvinkin jättää autokiellon.
Taehyung: Selvä.
Jungkook: Mut jotain mä teen sulle kukkanen.
Jimin: Mä tiedän. Tehkää vauvoja.
Yoongi löi tuota käsivarteen hellästi ja antoi totisen katseen.
Jimin: Sori.
Namjoon: No ainakin palattiin Busaniin ja talo on ehjä.
Jungkook: Me ollaan silti vaarassa ja viellä vaarassa ollaankin, koska GOT7 on mennyttä ja pian tai myöhemmin mun isä ja Jaesang tietää siitä.
Amara: Miksi te sitten tapoitte ne?
Jungkook: Koska ne kerjäs sitä.
Amara: Kukaan ei koskaan kerjää kuolemaa.
Jungkook kumarsi naamani lähelle ja tuijotti minua suoraan silmiin.
Jungkook: Kukaan ei kysynyt sun mielipidettä kukka.
Amara: Kukaan ei kysynyt sua hakemaan meitä takaisin tai tappamaan GOT7niä.
Jungkook nuolasi huuliaan ja asenne vaihtui aggressiiviseksi.
Jungkook: Mä tiedän sulle hienon rangaistuksen kukkaseni.
Jungkook otti minusta tiukan otteen käsivarrestani ja veti mukanaan ei minun huoneeseen vain hänen huoneeseensa. Heitti minut huoneeseen ja sulki ovet perässään.
Amara: Mitä? Mä en aijo panna sua.
Jungkook: En pyydäkkään. Vitun idiootti.
Amara: Mä ymmärrän, että sä olet vihanen.
Jungkook: Vihanen? Minäkö? Mä olen RAIVOSTUNUT! Sä petit mut ja Bangtanin. Sä valitsit mun parhaan kaverin seikkailu kumppaniks ja te molemmat rikoitte meidän kaikkien luottamuksen, mikä on muuten aivan helvetin vaikeeta saada takasin!
Amara: Tämäkö on mun rangaistus. Heität paskaa niskaan ja huudat päin naamaa.
Jungkook: Sä jäät tänne mun kanssa niin kauan, kun sä tajuat kenen tunteilla sä leikit.
Amara: Senkö takia, koska mä erosin susta.
Jungkook: Mä valvoin joka ikinen yö sun ja Taehyungin takia. Mä en ole syönyt melkein mitään, koska mä olen ollut kiinni puhelimessa ja etsisin pitkin Hawaiita. Sitten kun mä kuulen, että ne mulkut vei teidät takaisin Busaniin mä turhauduin. Etsisin teitä turhaan koko sen SAATANAN VALTION LÄPI!
Amara: Niinkö?
Jungkook: Vain lähikaupungit, mut kuiteskin!
Annoin hänen jatkaa.
Jungkook: Miksi? Miksi sä jätit mut ja Bangtanin. Me luultiin olevan kaikki yhtä ja samaa perhettä.
Amara: Niin minäkin luulin kunnes mun elämäni rakkaus tappaa mun vanhemmat ja viellä valehtelee siitä.
Jungkook: Mä tein niin sun parhaakseks.
Amara: Miten niin se on mun parhaaks?
Jungkook: Mä yritin suojella sua. Pitää sut mun lähellä!
En enään kehdannut vastata, koska tiedä hävinneeni tämän riidan. Tiesin, että hän tekisi niin vain pitääkseen minut hänen rinnallaan kun lupasinkin niin.
Jungkook: Niin että ajatteleppa sitä.
Sitten tuo lähtee huoneesta ja jättää minut yksin huoneeseen mitättömänä ja hävinneenä.
MÄ OLEN UUDELLEEN RAKASTUNUT!
Me katsottiin Harry Potteria perheen kanssa ja OMG! En ole koskaan tajunnu, että kuinka täydellinen DRACO VITUN MALFOY ON!
KATTOKAA SITÄ!!!! 😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱🤤🤤🤤🤤
KUUMA PAKKAUS SANONPA VAAN.Mä olin aina omistautunut Harry Potterille, mutta NYT. DRACO MALFOY ON MUN UUSI FICTIONAL CRUSH! ❤️😂
Sori tää aiheeton fangirling, mutta sanonpa vaan, et oon uudellen rakastunut 😂
Ja Draco ei mitenkään liity BTSssään tai tähän tarinaan, mut ei se haittaa 😂
YOU ARE READING
✔️𝗗𝗔𝗡𝗚𝗘𝗥𝗢𝗨𝗦
ActionGANGSTER SHIT! (BTS FF) (JUNGKOOK FF) EN OMISTA VIDEOITA TAI KUVIA!! ALL RESPECT NIITTEN TEKIJÖILLE!! VALMIS❤️ Historian vaarallisemmat rikolliset haluavat käsiksi sukuusi, mutta vain yksi ryhmä ehtii ensin. Peloton johtaja TAHTOO velkansa takaisin...