Jiminin tarina oli hauska kahella eri tavalla. Se että hän oli mies strippari ja se että Jungkook oli mies strippiklubissa. Tiesikö Jungkook Jiministä ja seurasi tätä klubille vai oliko hän siellä vaan sattumalta ja löysi Jiminin.
Kun Jimin oli strippari...Jiminillä on pakko olla aivan mahtava kroppa. Miksi mä ajattelen tämmösiä asioita?Jungkook: Kaikki olohuoneeseen nyt! Myös sinä Chang!
Tottelin käskyä ja menin miehien sekaan olohuoneeseen. Onko tämä jokin ryhmä kokous?
Jungkook: Meillä on keikka illalla. Mä löysin erään ihmisen ketä toimii sun vanhempien kanssa.
Namjoon: Amara tulee mukaan?
Jungkook: Tottakai hän tulee idiootti. Hän saa toimii meidän aseena että saadaan se puhumaan.
Amara: Miks? Mä en tiedä ketään niistä ketkä toimii mun vanhempien kanssa.
Jungkook: Siksi koska sun vanhemmat tietää meistä ja että meillä on sut. Ne on lähtenyt jonnekkin karkuun ja mä haluan tietää missä ne on ellet sä tiedä minne meni karkuun?
Amara: En tiedä...
Itsekkäät vanhemmat. Ne tiesi että niitten ainoa tytär on vihollisten kynsissä Etelä-Koreassa niin lähdetään äkkii pakoon Japanista eikä välitetä mun eloon jäämisestä. Kiitti vaan isä ja äiti. Sit ku mä löydän teidät niin mä varmana autan Jungkookkia tappamaan teidät!
Jungkook: Joka ikinen valmistautuu! Amara tulee mun kanssa!
Seurasin johtajaa pieneen huoneeseen missä oli henkkari ja kartta pöydällä.
Jungkook: Lee Taeyong tuleeko mieleen?
Amara: Nimi kuullostaa tutulta...
Jungkook näytti minulle miehestä kuvia mutta se ei auttanut tunnistamisessa. Nimi oli tuttu mutta en tiedä miten ja miksi?
Jungkook: Tämä mies on toiminut sun vanhempien kanssa jo vuosia. Sun vanhempien lähdettyä Japanista hän palasi tänne oman perheensä luokse ja lähtee tänään samana iltana takaisin töihin, hänen avulla me saadaan tietää minne sun vanhemmat menee.
Amara: Ja mun täytyy kattoo vierestä kun sä tapat mun vanhemmat? Sä olet kyllä simmosen tason psykopaatti että ei edes mielisairaala auttais.
Jungkook: Totu siihen. Sä liikut mun kanssa et saan pitää sut silmällä, jos katoot tai lähet karkuun niin sä olet ensimmäinen Changin suvusta kenet mä tapan, onko selvä?
Amara: Selvä...
Jungkook: Onko sulla se sun ase viellä tallella?
Amara: On.
Jungkook: Sä tarvitset sitä.
Amara: En mä osaa simmosta käyttää. Mä olen kattonu dekkari elokuvia ja niissä se näyttää helpolta.
Jungkook otti lipastosta samannäköisen aseen mikä minulla oli ja otti minusta kiinni ja veti minua jonnekkin.
Hoseok: Ömmm...Jungkook? Minne sä sitä perhosta viet?
Jungkook ei vastannut pojille mitään vai vei minut ampumaradalle ja pojat tulivat meidän perässä.
Yoongi: Eikö mun olisi pitänyt opettaa Amaraa?
Jungkook: Oletko?
Yoongi: ..En..
Jungkook: Nii et turpa kiinni.
Ekaksi Jungkook näytti mallia. Jungkook ampui suoraan maalitaulun keskelle.
Hän ojensi aseen minulle mutta katsoin häntä vain hämmentyneenä.
YOU ARE READING
✔️𝗗𝗔𝗡𝗚𝗘𝗥𝗢𝗨𝗦
ActionGANGSTER SHIT! (BTS FF) (JUNGKOOK FF) EN OMISTA VIDEOITA TAI KUVIA!! ALL RESPECT NIITTEN TEKIJÖILLE!! VALMIS❤️ Historian vaarallisemmat rikolliset haluavat käsiksi sukuusi, mutta vain yksi ryhmä ehtii ensin. Peloton johtaja TAHTOO velkansa takaisin...