"FUTURE DAUGHTER-IN-LAW"

805 42 24
                                    

Voi.herran.JUMALA!!

Kuinka huoraks se pomo haluaa naisten pukeutuu? Jos mulla olis pokkaa niin mä löisin sitä ihmistä niin kovaa kun nyrkistä lähtee, koska mä kirjaimmellisesti näytän ihan prostitoidulta

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Kuinka huoraks se pomo haluaa naisten pukeutuu? Jos mulla olis pokkaa niin mä löisin sitä ihmistä niin kovaa kun nyrkistä lähtee, koska mä kirjaimmellisesti näytän ihan prostitoidulta.
  Pistin viellä sormuksen sormeeni ja olin valmis lähtemään poikien seuraan alakertaan. Päästyään sinne minut kohtasi seitsemän aivan jumalattoman komeaa miestä puvuissa.

Voinko ottaa pakkia? Heikkoukseni miehissä on NE puvussa!

Amara: Miehet.

Jungkook: Mekko pukee sua...kihlattuni.

Hoseok: Meidän prinsessa oikeesti näyttää ihan prinsessalta juuri nyt.

Namjoon: Mennään. Meidän kyyti tuli.

Lähdimme kaikki oviesta ulos ja suuntasimme mustaan limusiiniin. Ja nopeasti olimmekin paikan päällä.
  Paikan päällä oli paljon ihmisiä kameroitten kanssa, enkä ymmärrä miksi koska he eivät ole suosittuja rikollisuudestaan...eihän?

Pojat menivät ensin ja minä sen jälkeen. Jungkook odotti minua kuin herrasmies ja auttoi minut ulos autosta ja asetti käteni käsikynkkään. Hymyili minulle ja kävelimme kohti isoa rikasta taloa mikä oli edessämme.

Jimin: Mä ehtisin unohtaakkin jo kuinka kaunis tää paikka on.

Hoseok: Ja tuoksuu niin hyvälle.

Yoongi: Missä se on?

Jungkook: Varmaan siellä samassa paikkaa kun ennenkin.

Jungkook ei ole ottanut otettaan minusta, vaikka tilassa missä olimme niin meihin ei kiinnitetty sen paljoa huomiota.

Amara: Niin ketä se pomo on?

Namjoon: Park Jaesang. Kaikkien jengejen ylijohtaja.

Yoongi: Ja on muuten niin saatanan mulkku et sen kanssa ei kannata pistää vastaa.

Aloin huomata katseita minussa ja Jungkookissa. Katselin ympärilleni ja monet ihmiset tuijottivat meitä ja puhuivat keskenään. Jungkook huomasi sen ja vaihtoi asentoa niin että piti minua kädestä kiinni.

Jungkook: Sä olet turvassa ei hätää.

Hymyilin vastaukseksi ja yhtäkkiä tunsin itseni turvalliseksi. Seitsemän miestä ovat minun turvana ja voin pitää siitä huolen että lähden täältä ehjänä ja ilman mitään haavoja.

Saavuimme isoon saliin missä edessämme oli ei niin iso eikä niin pienikään lava. Huoneessa oli paikoissa pöytiä mihin pystyi pistämään laseja tai muita juttuja. Huone oli kaunis ja näytti aivan kultaiselta.

Hoseok: Muista prinsessa älä puhu kenellekkään ja muista että sä olet Kim Yuna. Olet Jeon Jungkookin kihlattu ja jos ryttyilee sulle niin ryttilee Jungkookillekkin ketä on Herra Jeonin lapsi.

✔️𝗗𝗔𝗡𝗚𝗘𝗥𝗢𝗨𝗦Where stories live. Discover now