On se taas aika vuodesta, kun koristelen jollekkin synttäri kakkua. Tällä kertaa olen kirjoittanut isolla päivämäärän; 18.2
Tänään siis vietämme Hoseokin synttäreitä. Vaikka toki tässä porukassa sitä on vaikea viettää, koska on aina liikaa tekemistä, mutta nytkun on aikaa niin voi edes koristella tuolle mahtavalle ihmiselle kunnon synttärikakun mihin pistän kerrassaan 25 kynttilään.
Yoongi: Huomenta.
Amara: Shh..Hoseok nukkuu viellä.
Yoongi: Herranen jestas sillä torvellakin on synttärit tänään.
Amara: Niinpä ja kohta me vietetään Yumen synttäreitä.
Yoongi: Huhhuh
Viimeistelen kakun ja otan sen pöydältä. Menen kohti Hoseokin huonetta, missä mies on viellä syvässä unessa.
Amara: Paljon onnea vaan...
Alan laulamaan, mikä sai heti miehen hereille. Hoseok hymyili hänen kaunista sydän hymyään ja nousi istumaan noutamaan kakkuansa. Laulun lopettua pussasin tuota viellä päähän.
Amara: Hyvää syntymäpäivää Hoseok.
Hoseok sulki silmänsä ennen kun puhalsi kynttilänsä. Puhallettuaan hän hymyili lisää. Antoi kakun hetkeksi minulle, jotta hän voisi nousta sängyltä ja matkasimme yhdessä keittiöön nauttimaan kakkupalasta.
Hoseok: Missä pikku prinsessa?
Amara: On viel sikeessä unessa.
Yoongi tulee viellä lahjapaketin kanssa keittiöön ja ojentaa sen Hoseokille.
Hoseok: Sä ostit mulle lahjan?
Yoongi: No mä ja Amara, mut mä keksisin ja valitsin mikä.
Hoseok avasi pakettinsa ja paketin sisällä oli koruasia. Hän avasi mustan korurasian ja siellä oli kaulakoru, missä luki; Sunshine
Hoseok: Hei kiitti tyypit.
Yoongi taputti nuorempaa selkään ja meni samantien katsomaan Yumea lastenhuoneeseen.
Koru muistutti sitä korua, minkä Jungkook antoi Jiminille syntymäpäivänään. Sitä korua, missä luki Hope. Se oli niin herttainen aamu. Halauksia ja anteeksi pyyntöjä.
Hoseok: Kaikki hyvin?
Amara: Joo. Toi koru vaan näyttää ihan siltä korulta, minkä Jungkook antoi Jiminille.
Hoseok: Hope.
Amara: Niin...
Ikävyys muita jätkiä kohtaan alkoi kohota. Minulla on kauhea ikävä Jinin hyvää ruokaa, Jiminin ihanaa hymyä ja innostuneisuutta. Namjoonin päättäväisyyttä ja Jungkookin ja Yumen suloisia kohtauksia. Ja Taehyungia. Sitä ihmistä kaipa kaipaan eniten. Kaiken hän kärsisi takiani. Sellissä mädääntymisen ja toisten luottamuksen peittämisen.
Minun parasystäväni
Huomaan kyyneleen tippuvan poskelleni. Hoseok huomasi sen myös ja pyyhkäisi sen poskeltani ja hymyili.
Hoseok: Mäki kaipaan niitä aivan julmattomasti.
Nyt tunnen syyllisyyttä. Ei Hoseokin ja Yoongin olisi tarvinnut tulla mukaani. He olisivat saaneet pysyä kotonaan.
Yoongi tulee keittiöön juuri vasta heränneen pikku prinsessan kanssa, joka haukotteli ja hieroi pienillä kätösillään silmiään. Yoongi antoi lapsen minulle ja yritin syöttää pikkuiselle minun leivottua kakkua.
Amara: Onko hyvää?
Yume näytti nauttivan kakusta ja halusi samantien lisää. Hoseok antoi omasta palastaan pikkuiselle ja iso hymy vain saapui tuon kasvoille katsellessaan suloista näkyä.
Hoseok: Tytöllä on varmasti Jinin ruokahalu.
Yoongi: Voi hyvin olla.
Kaikki katsoimme lasta, joka mielellään söisi koko kakun yksin. Siirsin toki kakun kauemmaksi ettei hän pysty kurkottamaan, vaikka mitään hän ei saisi aikaan noilla pienillä käsillä.
***
Aika vierähti nopeasti ja olimme jo nukuttamassa energistä tyttöä yöunille. Lauloin äitini laulamaa tuutulaulua, mikä toimi.
Äidin tyttö.
Lähden Yoongin ja Hoseokin seuraan olohuoneeseen, missä he keskustelivat heidän historiastaan ja voin vain nähdä Yoongin pienen onnellisuuden silmissä. Onnellisuuden syynä voi olla Hoseokin onnellisuus.
Pojat ojensivat minulle kaljapullon ja aloimme puhua kaikesta siitä mitä olemme kokeneet yhdessä.
Hoseok: Aijotko kertoo Yumelle kuinka te tapasitte?
Amara: Mä luulen, että mä annan Jungkookin kertoa sen.
Yoongi: Joo ehkä olisi parasta.
Yoongi otti siemaisun kaljapullostaan ja pisti hymyillen käden Hoseokin selälle.
Yoongi: Hyvää syntymäpäivää Hobi.
Sitten hän nousi ja lähti huoneeseensa nukkumaan.
Amara: Mä näen Yoongin aivan eri valossa.
Hoseok: Yoongi kerto mulle kuinka tärkee mä olen oikeasti sille, vaikka se ei sitä näytäkkään. Ja et se on ihan helvetin ylpee.
Huomaan iloisen kyyneleen saapuvan tuon poskelle. Tällä kertaa oli minun vuoro pyyhkäistä se siitä. Hoseok katsoi minua ja sanoin hymyillen.
Amara: Hyvää syntymäpäivää. Jung Hoseok.
Hoseok nojautui minuun ja pussasin minua vanhempaa poskelle ja siinä me vain olimme. Hiljaisuudessa, mutta ylpeinä
Tää on ihan sairaan myöhässä, koska eilen oli meidän auringon synttärit.
HYVÄÄ SYNTYMÄPÄIVÄÄ MEIDÄN IHANA JHOPE❤️❤️❤️😍💜
Vaikka toki vähän myöhässä😘😘
YOU ARE READING
✔️𝗗𝗔𝗡𝗚𝗘𝗥𝗢𝗨𝗦
ActionGANGSTER SHIT! (BTS FF) (JUNGKOOK FF) EN OMISTA VIDEOITA TAI KUVIA!! ALL RESPECT NIITTEN TEKIJÖILLE!! VALMIS❤️ Historian vaarallisemmat rikolliset haluavat käsiksi sukuusi, mutta vain yksi ryhmä ehtii ensin. Peloton johtaja TAHTOO velkansa takaisin...