NOTICED

686 39 62
                                    

Pormestari on merkitty lyhenteenä P.

Kaikki muut paitsi Taehyung, Jungkook ja Jimin oltiin menossa Hawaiin pääkaupunkiin isoon juhlaan. Jimin ei kauheesti halunnut luottaa Jungkookin ja mitä hän voisi tehdä Taelle sillä välin, kun olemme poissa.
    En tiedä, miksi meidät kutsuttiin, koska tulimme ilman kenenkään tietämystä tähän maahan.
Jungkook ei jätä minua rauhaan. Hän koko ajan lähettää viestejä, että missä olemme, olenko kunnossa ja kenet pitäisi tappaa. Ignoorasin ne viestit täysin, koska Jungkookin pitää luottaa jengiinsä.

Saavuimme isolle talolle ja menimme sisään. Mark otti minusta kiinni etten vaan karkaa mihinkään.

Namjoon: Okei säännöt on seuraavat. Älkää jutelko ihmisille, jotka näyttää epäilyttävältä ja pidetään Amarasta hyvää huolta ellet halua löytää itsees merenpohjasta.

Yoongi: Kuka teki susta johtajan?

Namjoon: Jungkook anto mulle vastuun.

Hoseok: Niinpä tietysti.

Mark: No Namjoon ei ollu yks niistä joka hävitti Amaran Jacksonin armoille.

Hoseok: Reiluu.

Namjoon: Eli joku pitää Amarasta kiinni ettei se vaan pääse karkuun.

Mark nosti kätemme.

Mark: On jo.

Namjoon: Hyvä. Mennään sitten.

Menimme isoon saliin, missä ei tällä kertaan tarvinnut seistä. Meille oli oma paikka kaiken keskellä ja sinne tuotiin ruokaa ja juomaa.

Jin: Kyl tää olis varmaan kelvannu niille.

Amara: Ehkä.

Yritin ottaa veistä pöydältä, mutta en saanut kättäni irti Markin otteesta, joka katsoi ympärille.

Amara: Mark rakas, ku mä en karkaa tästä pöydästä varmaan koko juhlan aikana.

Mark: Ai sori.

Mark vihdoin irrotti käteni ja sain otettua veitsen pöydältä ja aloin leikkaamaan pihveä, kunnes Namjoon keskeytti ja otti siitä palan.

Amara: Joonie? Se on mun ruoka!

Namjoon: Kunhan vaan tarkistin ettei ole myrkytetty.

Amara: Se on sama tavaraa, mitä sullakin.

Namjoon: Varmistin vaan.

Naurahdin ja puristin hellästi tuon olkapäätä ja sain viimein ottaa itse pihvestäni palan eikä se niin pahaa ollut. Jin ei sentään syönyt siitä pihvestä kun pienen palan.

Amara: Etkö tykkää?

Jin: Mä olen loukkaantunut.

Amara: Mistä?

Jin: Tää pihvi on parempaa kun mun koskaan.

Amara: Jin-

Hoseok: Jin kenenkään pihvit ei vertaa sun pihviin.

Jin: Kiitti.

Jin otti uuden palan pihvistään ja kohta lautasella ei ollut enään mitään. Pian juhla alkoi ja varmaan kaupungin pormestari puhui siellä. Toki Hawaiiksi, mitä en ymmärtänyt ollenkaan.
Yritin viitata Markille, mitä se olisi voinut tarkoittaa, mutta Markin keskittyminen oli jossain muualla, kun lavalla.

P: Tervetuloa lavalle rouva Chang.

Heti kun kuulin äitini nimen sydämmeni taisi hypätä kurkkuun saakka. En voinut peittää itseeni mitenkään joten yritin mennä jotenkin ettei hän näkisi minua kunnolla. Äitini päällä oli tuttu mekko minkä tunnistin heti. Äitilläni on se mekko mitä hän käytti kesäisin kun olimme rannalla perheen kanssa.

✔️𝗗𝗔𝗡𝗚𝗘𝗥𝗢𝗨𝗦Where stories live. Discover now