STORY OF PARK JIMIN

922 51 15
                                    

Yllätyin heräessäni. En ollutkaan siinä huoneessa missä minun olisi pitänyt olla, vaan olin Hoseokin huoneessa. Sängyllä.

Hoseok: Huomenta perhonen. Jin teki aamupalaa jos maistuu.

Amara: Miten mä tänne päädyin?

Hoseok: Sä tulit tänne. Keskusteltiin asioista ja sitten yhtäkkiä mä huomasin että sä olit nukahtanu mun viereen tohon sohvalle, mä en jaksanu viedä sua sun huoneeseen joten me nukuttiin yhdessä tossa mun sängyssä.

Punastuin.
Ai niin. Hoseok kertoi minulle hänen elämästään pikkuisen. Elämä ennen Bangtania ja miten hän liittyi siihen. Haluan tietää enemmän näistä ihmisistä.

Ketäs voisi olla seuraava?

Hoseok: Tuletko?

Amara: Juu tulen.

Seurasin miestä alakertaan toisten seuraan. Keittiössä istuivat jo kaikki muut paitsi Yoongi ja Jungkook.

Jin: Huomenta Amara. Istu pöytään ja ota ruokaa.

Amara: Kiitos.

Wau mikä muutos. Muutama päivä sitten olin vanki, nukuin kylmässä sellissä ja sain vaarallisia väreitä näistä ihmisistä mutta nyt he kohtelevat minua kun vierasta. Pehmeä sänky ja ruokaa.

Jin: MIN YOONGI JA JEON JUNGKOOK SYÖMÄÄN ENNENKU ME SYÖDÄÄN KAIKEN JA SITTEN TE SAATTE NÄÄNTYÄ NÄLKÄÄN!

Jungkook: Kenen talossa te asutte taas?

Jin: Sun

Jungkook: Nii. Mun keittiö joten mä syön milloin mä syön. Ja Yoongi nukkuu vielläkin ja sä tiedät että sitä ei saa helposti ylös.

Muistan kun Jimin kertoi näiden kahden väleistä. Jungkook ja Jin ovat vihanneet toisiaan jo alusta saakka kuulemma koska Jin yrittää komennella vanhempana ihmisenä talossa, ja sen huomaakin että he eivät pidä toisistaan. Huomaa kun heidän yläpuolelle saapuu aina ukkospilvi jos toinen avaakin pikkuisen suunsa.

Tuijotin heitä ja valmistauduin pakenemaan jos toinen ottaakin aseensa taskustaan ja alkaa ampua.
   Jungkook huomasi tuijotukseni ja hymyili pikkuisen.

Jungkook: Kuulin et sä nukahdit eilen Hoseokin huoneeseen. Eiks oma sänky kelpaa?

Hoseok: Meidän aika vierähti keskustellessa asioista niin että perhonen nukahti enkä mä sit viittiny viedä sitä omaa huoneesseen. Mitään ei tapahtunut jos sitä ajattelet.

Namjoon: Hah! Kuka suhun koskis sillai?

Taehyung: Hoseokil on kyl enemmän muijii kun sul Joonie.

Namjoon: Miten niin muka?

Taehyung: Miks sit Amara meni Hoseokin huoneeseen ja nukahti sinne eikä sun huoneeseen?

Amara: Hei älkää mua pistäkö tähän.

Taehyung: No sähän olet se ketä nukkus siellä niin vähän pakko.

Jimin avasi suunsa.

Jimin: Mä nukun Hoseokin viereisessä huoneessa ja mä lupaan että mä en kuullu mitään muuta kun Hoseokin voimakkaan kuorsauksen.

Hoseok: En mä kuorsaa!

Jin: Voittekste keskittyy siihen syömiseen ja MIN YOONGI NYT!

Yoongi: Tullaan...

Jimin katsoi minua ja sanoi äänettömästi ja osoitti sormeaan Hoseokia päin.

Jimin: Kuorsaa...

Naurahdin tämän vastaukseksi.

Jungkook: Mikä on niin hauskaa?

Jimin: Ei mikään.

Jimin hymyili minulle ja nousi pöydästä. Sanoi Jinille kiitos ja lähti ulos uima-altaalle aurinkotuoliin ja makasi siellä hiljaisuudessa.
Menin perässä. Kiitin myös Jiniä ja menin ulos Jiminin seuraan.

Amara: Kiitti ku puolustit mua.

Jimin hymyili ja istui silleen että istui minua vastapäätä.

Jimin: Mä kuulin sut ja Hoseokin. Sen ku Hoseok kertoi sen elämästä ja niin...

Amara: Onks se väärin saada tietää jotain teistä?

Jimin: Noo...ei.

Katsoin Jiminiä kun hän pisti mustat aurinkolasit päähänsä.

Amara: Entäs sinä. Mistä sä tulet?

Jimin oli hetken hiljaa kunnes päätti kertoa.

Jimin: Minä synnyin 13. Lokakuuta 1995 itse asiassa täällä Busanissa. Mulla on vanhemmat ja pikkuveli. Ja mää ööö..olin..strippari ennenku mä liityin Bangtaniin.

Amara: Sä olit...strippari?

Jimin: Noloo eikös?

Amara: Ei siis se on hienoa mä vaan...vähän yllätyin. Miten sä päädyit strippariks ja sit gangsteriks?

Jimin: Mun perheellä ei oo koskaan ollu tarpeeks rahaa. Mä kävin baletti koulussa pienempänä ja kävin teattereissa ja näin ja sieltä me saatiin vähän rahaa mut se ei riittänyt. Sitten kun mä kasvoin vanhemmaks mun kurssit peruutettiin ja meidän rahan tulot väheni. Se oli vähän vaarallinen ajatus se stirppi klubiin meno mutta sieltä mä sain sen tarjouksen, ne lupas mulle että jos mä tulen töihin niin mä saan meidän kuuden vuoden elannon niistä rahoista ja minä hyväksyin sen ja menin kertomaan mun vanhemmille. Mä ajattelin että ne olis ylpeitä musta koska mä menin paikkaan missä saa rahaa mut ne vaan alko häpee mua koska niitten pojasta oli tullu mies strippari. Ne heitti mut ulos ja loppujen lopuks mä asuinkin pienessä majatalossa missä mua hävettiin myös.

Amara: Mist arvaan. Ne halus sun stripata niille.

Jimin: No..joo muutaman kerran.

Amara: Yäk.

Naurahdin ja Jimin tuli nauramiseen mukaan.

Jimin: Sitten eräänä iltana kun mulla oli mun ensimmäinen esitys päälavalla niin silloin mä näin Jungkookin ekaa kertaa. Esityksen jälkeen hän tuli mun pukuhuoneeseen rahat kädessä ja silloin Jungkook teki mulle tarjouksen. Jos mä liityn Bangtaniin niin mun ei tarvii enään sietää niitä ihmisiä ketkä häpes mua ja mä voin näyttää kaikille että mä pystyn parempaan. Mä otin tarjouksen vastaan ja musta tuli Bangtanin viimeinen jäsen.

Amara: Hoseok oli neljäs...Jungkook oli aivan varmasti ensimmäinen...ketä oli sua ennen mut Hoseokin jälkeen?

Jimin: En mä muista...kai se oli Taehyung ja Yoongi.

Amara: Sä et viellä kertonut mitä sun perheelles tapahtu?

Jimin: Ne karkas maasta sen jälkeen ku ne sai tietää että olin liittyny Bangtaniin.

Amara: Wauu...te kaikki tulette nähtävästi aivan erimaailmoista. Liikemies ja strippari..en malta odottaa keitä noi muut on ollu.

Jimin: Luota muhun sä et malta odottaa Jungkookin tarinaa!

Hymyilin vastaukseksi.
  Haluaisin kyllä tietää Jungkookin tarinan, jos hänen sisällään on jotain muutakun pelkkää tyhjyyttä ja kylmää.
Ehkä kannattaa tutustua paremmin muihin jäseniin ennenkun tutustun Jungkookiin.

✔️𝗗𝗔𝗡𝗚𝗘𝗥𝗢𝗨𝗦Where stories live. Discover now