GRAZY BIRTHDAY

716 40 7
                                    

Taas on se aika vuodesta, kun juhlitaan jonkun isoa päivää. Minä, Jimin, Taehyung, Hoseok ja Namjoon teemme isoa kakkua Jinin syntymäpäivän kunniaksi. Yoongi taitaa nukkua ja Jungkook on muuten vaan jotenkin kummasti syrjäytynyt. Mark huolehtii ettei Jin tule alakertaan.
Pistimme viellä kynttilöitä, mutta tällä kertaa enemmän kun pistin Jiminin kakkuun.

Amara: Puuttuuko siitä viellä jotain?

Jimin: Mun mielestä se on täydellinen.

Hoseok käänteli ja väänteli päätänsä erisuuntiin nähdääkseen minkälainen kakku on. Talossa Jin on se perfektionisti, joten jos yksikin koriste tai kynttilä on liian vinossa tulee kauheet paineet.

Hoseok: Se on täydellinen.

Amara: Hyvä sit tarvitaan vaan synttärisankari.

Mark juoksee keittiöön ja sanoo hiljaa, että Jin on tulossa. Annoimme merkin, että kakku on valmista ja menimme kaikki sen eteen. Vanhempi tuli keittiön ovensuulle ja katsoi hetken meitä kummasti.

Jin: Mitä täällä tapahtuu? Mitä te olette tehnyt?

Otin kakun pöydältä ja hymyilin vanhemmalle.

Amara: Hyvää syntymäpäivää Seokjin.

Jin: Herranen jestas!

Jin tuli luoksemme ja otti kakun käsistäni ja asetti sen takaisin pöydälle. Ensin hän halasi poikia ja kiitti ja lopuksi tuli minulle.

Jin: Kiitos. Huh mä jo pelästyin. Kello oli noin paljon eikä täällä ole teille aamupalaa.

Amara: Se kuulus suunitelmaan. Mark kävi sun huoneessas ja otti herätyksen pois.

Pistimme Markin kanssa kädet yhteen.

Jin: Mä tarjoan kakkupalat.

Samaan aikaan Yoongi tuli seuraan ja toivotti Jinille hyvää syntymäpäivää. Pian kakku oli kuitenkin syöty enkä ole nähnyt Jungkookia missään. Otin viimeisen kakkupalan ja menin yläkertaan huoneeseemme ja siellä Jungkook istui sängyn päässä katsoen vain tyhjää lattiaa räpäyttämättä.

Amara: Jungkook?

Hän ei reagoinut siihen vain jatkoi lattiaan katsomista. Aloin huolestua, koska hän oli muutenkin valkoinen, kun haamu.

Amara: Jungkook?

Vihdoin hän sätkähti ja katsoi minua suurilla bambin silmillä.

Amara: Kaikki hyvin?

Hän vastasi vain nyökkäyksellä ja palautti katseensa takaisin lattiaan, mutta tällä kertaan sinne, missä hänen jalkansa oli.
   Menin tuon luokse ja pisti kakkulautasen lattialle ja kosketin hänen olkapäätä ja hän hätkähti uudelleen.

Amara: Oletpa sä pelokas tänään. Varma et kaikki on hyvin?

Jungkook oli hiljalleen siirtänyt katseensa seinään, mutta hiljalleen nostaa kätensä käteni päälle. Hänen kätensä olivat jääkylmät ja nekin olivat valkoiset, kun koko muukin kropanosa.

Amara: Tuu alakertaan. Juhlitaan Jinin synttäreitä.

Jungkook ei kehdannut vastata vaan käänsi taas katseensa jalkoihinsa pitäen edelleen jääkylmää kättä käteni päällä. Huokaisin syvään ja yritin siirtää käteni hänen olkapäältäni, mutta Jungkook vain mumisi ja otti tiukemman otteen kädestäni ja vihdoin katsoi minua silmiin. Selvästi näin hänen väsymyksen ja pelon hänen silmissään ja että kaikki ei ole hyvin.

Amara: Jungkook?

Hän pisti päänsä nojaamaan olkapäälleni ja pisti kätemme yhteen ja hiljalleen hän pistää silmänsä kiinni ja huokaisee. Pian tunnen pienen vesipisaran peukullani.

✔️𝗗𝗔𝗡𝗚𝗘𝗥𝗢𝗨𝗦Where stories live. Discover now