Viimeinkin kuumeeni oli laskenut ja Jungkook antoi minun luvan mennä itsekkin tutkailemaan kaupunkia. Muutenkin tarvitsin enemmän aikaa itselleni, mutta edelleen tuntuu siltä että Jungkook lähetti jonkun perääni.
Jungkook oli ilmoittanut että se oli väärä hälytys GOT7 ja sen takia sain tulla yksin.Kävelin erään kojun ohi missä oli kukkia. En puhu hawaiita joten vain katselin niitä ja haistelin.
Eräs mies tuli viereeni ja otti kukan mitä silmäilin. Hän sanoi jotain hawaiiksi ja maksoi sen ja hymyili myyjälle. Kun katsoin enemmän se oli tuttu henkilö Jaesangin juhlista.Mark: Kauniille tytölle.
Amara: Mark? Mitä sä täällä teet?
Mark: Lomailen. Otatko sä kukan?
Otin kukan tuon kädestä ja hymyilin.
Amara: Käyny täällä ennenkin?
Mark: Sukulaiset asuu täällä.
Amara: Nytku sä olet ammattilainen niin sä voit näyttää mulle paikkoja.
Mark: Mielusti. Tätä tietä arvon-neiti.
Hän näytti tietä ja menin hymyillen hänen ohitseen ja kävelin tuon vieressä. Matkamme kuluikin paikkoja katsellen ja kuuntelin tuon tarinoita. Lopuksi menimme puistoon ja istuimme penkille.
Amara: Mä ajattelin et NCT on myös tässä Jaesangin sodassa ja taistelee sen rinnalla.
Mark: Ei me vaan. Sen takia meidän jengi hajos. Meidän piti lopettaa NCT.
Amara: Miksi?
Mark: Jaesang ei halua pelkureita.
Amara: Hyväsydämmisiä tarvitaan maailmassa.
Mark: Niinpä.
Hetkinen hiljaisuus kunnes Mark puhui jälleen.
Mark: Mä kuulin susta ja Jacksonista. Jackson mun mielestä ansaitsi kuolla sen jälkeen.
Amara: Siitä ei tarvii enää murehtia.
Mark: Niinpä. Oma syys ku koskee Jeonin kihlattuun nähtävästi.
Ai niin joo.
Amara: Mark. Mä ja Jungkook ei olla kihloissa, ei koskaan oltukkaan.
Mark: Mä ajattelinkin et se oli valetta kun Yunakin oli.
Amara: Se oli mulle peitetehtävä.
Mark: Ei se mitään.
Kiusallinen hiljaisuus laskeutui ja katselin ympärilleni puistoa. Paljon ihmisiä käveli pitäen käsistä kiinni ja jotkut olivat perheittensä kanssa leikkimäss ja pelasivat pelejä.
Pian eräät ihmiset osuivat silmääni. Niitä oli kaksi pukuihin pukeutuvaa ihmistä. Toinen oli mies ja toinen nainen. Katsoin tarkemmin ja en voinut uskoa silmiäni. Nousin seisomaan yrittäen viellä tarkemmin nähdä nuo kaksi tutun näköistä ihmistä.Mark: Amara? Kaikki hyvin? Keitä ne on?
Amara: Mun vanhemmat. Mun täytyy mennä.
Mark: Minne sä menet?
Amara: Mun täytyy ilmoittaa Jungkookille.
Mark: Mä vien sut.
Mark nousi penkiltä ja menin hänen perässään. Tuo otti taksin ja sanoi kuskille minne meidän piti mennä. Hetken päästä olimme talolla ja juoksimme ovelle. Ovi aukaistiin väkivallalla ja Mark otettiin sisään väkivaltaisin voimin ja pistettiin seinään. Jungkookilla oli ase Markin kaulalla ja murhaava ilme kasvoilla.
YOU ARE READING
✔️𝗗𝗔𝗡𝗚𝗘𝗥𝗢𝗨𝗦
ActionGANGSTER SHIT! (BTS FF) (JUNGKOOK FF) EN OMISTA VIDEOITA TAI KUVIA!! ALL RESPECT NIITTEN TEKIJÖILLE!! VALMIS❤️ Historian vaarallisemmat rikolliset haluavat käsiksi sukuusi, mutta vain yksi ryhmä ehtii ensin. Peloton johtaja TAHTOO velkansa takaisin...