Ensimmäinen asia mihin herään on näky nukkuvasta Jungkookista, joka on käärinyt itsensä peittoon ja mennyt pieneen sikiöasentoon. Vain hänen päänsä on ulkona peitosta, mutta voin vain huomata, että hän on pienessä kyyryssä.
On kestänyt pari päivää siitä, mitä Jungkook melkein teki. Niitä tapauksia ei ole enään tapahtunut sen jälkeen, kun Jungkook alkoi avautumaan enemmän. Hän kertoi kun hän luulee joka ikistä pientäkin ääntä hänen isäkseen hänen mielikuvitus alkaa laukkaamaan kunnolla ja hän saattaa jopa nähdä hänet. Markista on tullut Jungkookin personal terapeutti. Jungkook kertoo Markille ja Mark meille ja kaikki yrittävät keksiä mitä tehdä asialle. Niinkun se olisi ollut Jungkookin idea, me itse päätimme että se on Mark, koska he ovat samaa ikäluokkaa ja plus Mark on hyvä noissa jutuissa. Kuuntelussa siis. Olen minäkin, mutta Mark on expertti.Hoseok: HYVÄÄ HUOMENTA KYYHKYSET!
Amara: Hobi! Jungkook yrittää nukkuu.
Hoseok: Ai sori...
Yoongi: Niin saatanan torvi. Anna sen hullun nukkuu.
Jungkook: Voisiks joku lyödä sitä helvetin smidgettii mun puolesta!
Hoseok: Mielelläni!
Hoseok juoksi Yoongin luokse ja löi tuota.
Yoongi: AI! Mitä vittuu!?
Hoseok: Johtajan käsky.
Nauran itsekseni ja alan pukemaan päälleni. Samalla, kun menen kaapilleni kuulen Jungkookin kääntyvän ja mumisevan vastaherännyt äänellä. Käännyn ympäri ja näen tuon suloiset ruskeat bambin silmät.
Amara: Hyvää huomenta. Anteeks kaikest ylimääräsestä äänestä.
Jungkook: Tottunu siihen jo.
Amara: Uskon.
Jungkook nousee sängyltä ja yrittää ottaa paitaansa lattialta, mutta hän jää istuma asentoon katsellen paitaansa lattialla.
Amara: Jungkook?
Menen tuon luokse ja kyykistyn. Kosken hänen kuumia kasvojaan ja pakotan hänet katsomaan minua päin.
Amara: Jungkook hengitä syvään.
Hän tekee mitä käskin ja pian hänen lämpönsä muuttuu normaaliksi. Ojennan hänen paitansa hänelle ja autan hänet ylös sängystä. Menemme yhdessä alakertaan, missä kaikki olivat olohuoneessa. Olohuoneen pöydän keskellä oli jokin kirje.
Amara: Mikä se on?
Jin: Kirje kaupungilta.
Jungkook: Tää on kylä eikä kaupunki.
Jin: Siinä lukee "kaupungilta"!
Jungkook: Selvä ei tartte huutaa vanhus.
Jungkook otti kirjeen pöydältä ja alkoi avata sitä. Se oli kutsu kaupunkiin isoon juhliin, missä palkitaan jotain erityisiä ihmisiä.
Jungkook: Se on kutsu johonki typerään juhlaan.
Amara: Sulle kaikki on typerää.
Otan kutsun tuon kädestä ja luen sen läpi.
Amara: Hmm...jos me ollaan jotain erityisiä ihmisiä ja sen takia meidät on kutsuttu.
Mark: Voisko se Jungkookin voitto liittyy tähän mitenkään?
Jungkook: Miten helvetissä, ku se oli lainvastainen kisa.
Mark: No ei perjatteessa. Teidän autoista lähti niin kauhee ääni et poliisi olis varmasti kuullu sen ja tullu paikalle, mut en mitään poliisia nähny.
CITEȘTI
✔️𝗗𝗔𝗡𝗚𝗘𝗥𝗢𝗨𝗦
AcţiuneGANGSTER SHIT! (BTS FF) (JUNGKOOK FF) EN OMISTA VIDEOITA TAI KUVIA!! ALL RESPECT NIITTEN TEKIJÖILLE!! VALMIS❤️ Historian vaarallisemmat rikolliset haluavat käsiksi sukuusi, mutta vain yksi ryhmä ehtii ensin. Peloton johtaja TAHTOO velkansa takaisin...