Olin herännyt aikasemmin kun ketään. Harvinaista minulta koska nukun yleensä kauemmin, mutta nytten minulla on hyvä syy olla hereillä näin aikasin. Jiminillä on tänään synttärit ja miksi ei voisi herättää toista syntymäkakku sänkyyn. Jos Jungkook antaa niin voisin mennä jonkun mukana ostamaan synttärisankarille lahjankin jostain.
Sain pienen kakun tehtyä valmiiksi ja pistin siihen yhden kynttilän, koska yli 20 kynttilää tämmöseen pieneen kakkuun ei mahdu. Otin kakun ja kapusin ylös Jiminin huoneeseen. Avasin oven ja Jimin olikin hereillä.
Amara: Hyvää syntymäpäivää Jiminie!
Jimin: Amara!?
Jimin päästi minulle leveen hammashymyn ja otti kakun minulta ja pisti sen lasiselle pöydälle mikä oli takan edessä ja halasi minua lämpimästi ja voimakkaasti.
Jimin: Hei kiitos! Joku muisti.
Amara: Ole hyvä.
Jimin: Tässä porukassa ketään ei koskaan toivota mulle hyvää syntymäpäivää tai leivo kakkuja...tai anna lahjoja.
Amara: Lahjoista puheen ollen. Jos Jungkook antaa ja joku suostuu viemään niin mitä haluat?
Jimin: Ei sun enään tarvii antaa mitään. Toi kakku riittää todella hyvin.
Otin kakun pöydältä ja pistin sen lähelle Jiminiä.
Amara: Toivo jotain.
Jimin puhalsi kynttilää silmät kiinni. Sitten hän hymyili ja otti taas kakun minulta ja halasi minua uudestaan. Jimin otti kakun ja vei sen alakertaan. Istuimme yhdessä ruokapöydässä ja Jimin halusi jakaa kakkunsa minun kanssani ja siinä me istuimme. Kello oli vasta yhdeksän aamulla ja me vain syömme keittiössä kakkua.
Tunnit vierisivät ja oli aika kun loput jäsenistä tulivat keittiöön syömään aamupalaa.
Jin: Huomenta.
Amara: Huomenta Jin. Maistuuko?
Jin: Kakkua? Mikä epäterveellinen aamupala teillä on?
Amara: Mä leivoin tän koska tänään jollakin on erityinen päivä.
Jimin hymyili minua vastapäätä.
Hoseok: HYVÄÄ SYNTYMÄPÄIVÄÄ JIMINIEEE!!!!!
Hoseok tuli juoksien keittiöön ja halasi Jiminiä joka edelleen istui pöydässä pistämässä kakkupalaa suuhunsa.
Jin: Ai..no hyvää syntymäpäivää.
Jimin: Kiitos Hyungs!
Yoongi: Voisko joku hiljentää sen vitun torven ku tääl yrittää jotkut nukkua!
Hoseok: Lakkaa valittamasta vanhus ja tuu onnittelemaan Jiminiee!
Yoongi: ...tulossa.
Yoongi tuli keittiöön ja toivotti Jiminille synttäri onnittelut ja pörrötti tämän päätä. Namjoon kuuli huudot ja teki samoin.
Amara: Missä Jungkook ja Tae on?
Namjoon: En tiedä. Näin ne viimeksi eilen päivällä.
Jin: Varmaan nukkuu.
Yoongi: Mäkin nukkuisin kun eräs mainitsimaton herra aasi päätti rääkyy.
Hoseok: Hei! Mä en rääkyny mä onnittelin meidän ChimChimiä.
Yoongi: Sä olisit voinu tehdä sen vähän pienemmälläkin volumella vitun urpo.
Jimin: Yoongi. Älä pilaa mun toivomusta!
YOU ARE READING
✔️𝗗𝗔𝗡𝗚𝗘𝗥𝗢𝗨𝗦
ActionGANGSTER SHIT! (BTS FF) (JUNGKOOK FF) EN OMISTA VIDEOITA TAI KUVIA!! ALL RESPECT NIITTEN TEKIJÖILLE!! VALMIS❤️ Historian vaarallisemmat rikolliset haluavat käsiksi sukuusi, mutta vain yksi ryhmä ehtii ensin. Peloton johtaja TAHTOO velkansa takaisin...