On kylmä ja sattuu melkein kaikkiin paikkoihin. En näe mitään, koska päässäni on pölyinen pussi tukkinut näkyni. Jalkani ja käteni on sidottu johonkin pehmeeseen tuoliin, mikä mielestäni muistutti aivan hammaslääkereitten tuolia. Kuulen vain ääniä ja kun ihmiset ympärilläni huutavat toisilleen. En tiedä paljonko kello on tai kuinka kauan olen ollut täällä.
Pussi vedetään päästäni ja edessäni seisoo viisi erilaista miestä kädet puuskassa. Päähäni sattuu ja kulmakarvani kulmaan sattuu. Hiljalleen tunnen pienen veripisaran tippuvan haavasta ja joku miehistä pyyhkäisee paperilla pois.BamBam: Hyvää huomenta prinsessa.
Amara: Missä mä olen?
BamBam: No miten se nyt sanois. Hylätyssä mielisairaalassa.
Amara: En mä ole hullu.
BamBam: Ei ketään simmoista väittänykkään. Jinyoung se vuotaa edelleen.
Tumma hiuksinen pitkä mies pisti pienen laastarin haavani päälle. Paineli sitä pikkuisen tiukemmin kiinni, vaikka edelleen tunnen että se irtoisi pian.
Amara: Kauan mä olen ollut täällä?
Yugyeom: Noin viikko.
Amara: Viikko?
BamBam: Muutaman kerran me ajateltiin et mä tapoin sut, mut onneks sä elät.
Jinyoung: Ei ainakaan kuolla sit.
Youngjae: Kuollaan muutenkin idiootti.
JB: Eikä kuolla.
Amara: Kyllä kuolette. Kun Jungkook näkee että te olette satuttanu mua niin se ei jätä teitä millään rauhaan ja sit se onkin GOT7n loppu.
BamBam: Kova tyttö. Tullu ihan poikaystävääs.
Yugyemon: Jungkook ja Jin saattoi ehkä tappaa Markin ja Jacksonin, mutta me ei olla niin heikkoja kun te luulette.
Amara: Niinkö? Edelleen te luhmitte täällä kun mitkäkin pelkurit.
Tuli hiljaista. Jätkät vain katsoivat toisiaan ja sen jälkeen minua.
BamBam: Asiat on nyt toisin neiti Chang. Sun kidnappaaminen oli helppoa nyt kun kaikki menivät meidän ansaan.
Amara: Jos te olette ollenkaan tuntenut Jungkookia niin ennen tai myöhemmin se löytää mut ja siinä on teidän loppu.
BamBam: No missä hän on? Eipä ole näkynyt koko viikkoon.
En vastannut.
BamBam: Sitä vähän minäkin. Me voitais tappaa sut, mut jos me halutaan olla rikkaita meidän täytyy saada Jungkookin rahat, koska se kusipää tappo sun vanhemmat.
Amara: Ei tappanut mitä sä selität.
BamBam: Ai? Mä jo luulin, että sä tunnet Jungkookin meitä paremmin.
Amara: Jungkook sanos et se jättää mun vanhemmat rauhaan.
BamBam: No eipä jättänyt.
Amara: Siellä oli joku muu talossa.
BamBam: Ketä muka? GOT7 ja BTS on ainoot tässä saarella jotka vainos sun vanhempia. Me ei tiedetty missä sun vanhemmat asusti, joten sen on pakko olla sun kusipää poikaystäväs.
Amara: Valheita!
BamBam: Sä uskot mitä sä haluat, mutta mä lupaan sulle että sä luotat väärään ihmiseen. Se tyyppi on ihan kuin isänsä. Ylimielinen valehteleva paskiainen, joka ei muuta ajattele kun itseään.
Tunteet alkavat nousta pintaan ja aloin hermostua. Jos BamBam puhuu totta. En minäkään huomannut ketään siellä talossa kun vain me.
Yugyemon: Amara..ehkä olisi sun aika tuntee oikea Jeon Jungkook.
YOU ARE READING
✔️𝗗𝗔𝗡𝗚𝗘𝗥𝗢𝗨𝗦
ActionGANGSTER SHIT! (BTS FF) (JUNGKOOK FF) EN OMISTA VIDEOITA TAI KUVIA!! ALL RESPECT NIITTEN TEKIJÖILLE!! VALMIS❤️ Historian vaarallisemmat rikolliset haluavat käsiksi sukuusi, mutta vain yksi ryhmä ehtii ensin. Peloton johtaja TAHTOO velkansa takaisin...