Normaali aamu alkoi uudelleen isossa ranta talossa Busanissa. Kauniin kirkas ja lämmin auringon paiste herätti minut pieniltä kauneus unilta ja voin tuntea kun mieheni oli jättänyt parvekkeen oven auki niin että tuntisin meren johtavan puhtaan tuulen naamallani.
??: EOMMAAA MULLA ON NÄLKÄÄ EIKÄ APPA SUOSTU TEKEE RUOKAA!!
Kuusi vuotias tytär tuli huoneeseen hieman kovalla äänellä herättämät minut tekemään aamupalaa koska Jungkook on liian väsynyt tekemään lapsiraukoille ruokaa. Sitä se sattuu jos omistaa todella ison ja kiireisen liikkeen.
Amara: Rakas anna appan nukkua. Hän on todella väsynyt töistä.
??: TULE JO!
Tyttöni vetää minut sängystä ja pistin pörröiset aamutossut jalkaan ja kevyeen ja ohueen ylleni kävellen keittiöön tekemään pikkuiselleni ruokaa.
Amara: Missä veljesi on?
??: Nukkuu kai? Herätänkö hänet eomma?
Amara: Voit sä kyllä herättää hänet aamupalalle.
??: Okei. OPPAAA HERÄTYYYS!!
Tyttö lähti juoksemalla veljensä huoneeseen herättämään toista. Jungkook kuuli kaiken huudon ja heräsi itsekkin olohuoneen sohvalta. Väsynyt mies tuli taakseni ja pussasi minua ohimolleni ja halasi minua.
Amara: Huomenta. Sängyssä olisi ollut tilaa.
Jungkook: Kuule mä olin niin väsynyt eilen etten ees jaksanut kapua ylös.
??: OPPA EI HERÄÄ MILLÄÄN!
Jungkook vain nauroi ja hymyili tytölleen.
Jungkook: Joku on saanu eno-Yoongilta unenlahjat.
Amara: Vain ilouutisia sen korville.
Jungkook: Mä meen herättää sen pojan. Pikku prinsessa voi auttaa eommaa tekemään aamupalaa.
??: Okei.
Sillä välin kun Jungkook meni herättämään poikaansa unilta niin minä tyttäreni kanssa teimme ruokaa, tyttö kattasi pöydän ja minä tein ruuan.
Myöhemmin mieheni ja puoliunessa oleva poikani tulivat alas ja istuivat pöytään. Kun kaikki saivat syötyä tiskasin astiat.Jungkook: Lapset arvatkaa kuka tulee käymään tänään?
Molemmat nostivat kulmakarvojansa.
Jungkook: Eno-Jin tulee hoitamaan teitä.
??: ENO-JIN!? JEEE!!
Amara: Hoitamaan? Minne me olemme menossa?
Jungkook: Näät sitten.
Mieheni suuteli minua.
??: HYYIII!! EOMMA JA APPA PUSSAA!
Tyttö juoksi ulos keittiöstä kun raketti ja kahdeksan vuotias poika vain istui ruokapöydässä ihmetellen maailmanmenoja.
Myöhemmin kuitenkin poika juoksi siskonsa perään ja molemmat juoksivat isoon leikkihuoneeseen.Jungkook: Ei juosta sisällä!
Amara: Anna niitten nyt pitää hauskaa.
Jungkook: Ne satuttaa itsensä viellä.
Näin vain tämän jawlinen kun hän katselee lapsensa perään. Pelkillä sormillani vedin leukansa rauhallisesti minua kohti jotta näkisin tämän komeat kasvot. Pistin käteni tämän niskan ympäri.
Amara: Kyllä ne pärjää.
Aloin suudella miestä.
Jungkook pikkasen villiintyi ja pisti kätensä perseelleni ja puristi sitä hellästi, sitten hän alkoi suudella kaulaani löytääkseen herkän paikan mikä sai minut hellästi sanomaan hänen nimensä. Mies villiintyi lisää ja pisti minut keittiön tasolle ja suuteli minua kaulalle ja sieltä uudelleen huulilleni. Aloin nostaa tämän paitaa ylös mutta sitten tajusin mihin tämä johtikaan.
ESTÁS LEYENDO
✔️𝗗𝗔𝗡𝗚𝗘𝗥𝗢𝗨𝗦
AcciónGANGSTER SHIT! (BTS FF) (JUNGKOOK FF) EN OMISTA VIDEOITA TAI KUVIA!! ALL RESPECT NIITTEN TEKIJÖILLE!! VALMIS❤️ Historian vaarallisemmat rikolliset haluavat käsiksi sukuusi, mutta vain yksi ryhmä ehtii ensin. Peloton johtaja TAHTOO velkansa takaisin...