PLAN B

766 44 40
                                    

On pelkkää pimeetä ja kylmä. En kuule tai näe mitään. Tältäkö kuolema tuntuu? Vaikka tuntuukin siltä että eläisin mutta en ole siitäkään aivan varma.

10 tuntia aikasemmin

Amara: Mikä tää melu on?

Jimin: Jaesang kuuli siitä jutusta.

Amara: Mistä?

Jimin: Siitä kun Jungkook ampus Jacksonin ja Jin Markin.

Amara: Ja?

Jungkook: Ei oo aikaa selittää. Pakkaa tavaras ja tapaa meidät tässä 10 minuutin kuluttua, onko selvä?

Amara: Mut Jungkook.

Jungkook: Onko selvä Amara!?

Nyökkäsin ja lähdin yläkertaan pakkaamaan tavaroitani. En ymmärrä. Mitä täällä tapahtuu? Hyökkääkö Jaesang vaiii?
Pakkasin kaikki tarvittavat ja menin alakertaan tapaamaan muita. Kaikki paitsi Jin ja Jungkook istuivat sohvalla, joten tein samoin.

Hoseok: Mitä tääl tapahtuu?

Jin: Jaesang kuuli musta ja Jungkookista ja siitä mitä me tehtiin niille.

Jungkook: Ja nyt ne aikoo hyökätä.

Yoongi: Aijotaan me mitä?

Jungkook: Mä en ainakaan anna Amaran olla taistelukentällä, joten joku saa pysyy Amaran kanssa jossain piilossa.

Amara: Mut mä-

Jungkook: Amara mä en anna kenenkään satuttaa sua millään hinnalla. En enään!

Jin: Me päätimme että Tae pysyy sun kanssas.

Katsoin Taeen ja hän nyökkäsi. Hymyilin vastaukseksi.

Amara: Entä te muut sitten?

Jungkook: Me taistellaan niin kauan kun kaikki kaatuu joko heistä tai meistä.

Sydämmeni pysähtyi hetkeksi. Mitäs jos heitä on liikaa. He ainakin kuolevat. Mihin sitten minä joudun. Jonkun muun ryhmän kohteeksi.

Jungkook: Ja Tae!

Taehyung: Mä suojelen Amaraa kaikin miten voin.

Jungkook nyökkäsi.

Jin: Kaikki valmistautuu.

Pieni timeskip

Jungkook oli terassilla ja oli siellä jo aika kauan. Siellä hän vaan nojasi kaiteeseen ja ihmetteli maailmanmenoja.

Amara: Jungkook?

Jungkook: Mitä ikinä koskaan tapahtuukaan...älä unohda kuinka tärkeeks sä olit tullu noille pojille.

Amara: Ei tulis mieleenkään.

Hiljaisuus.

Amara: Kaikki hyvin.

Jungkook: Vähän pelottaa mut muuten on kaikki hyvin.

Amara: Mikä sua pelottaa?

Jungkook: Muitten puolesta. Tää on eka kerta kun joku niinku Jaesang on pistänyt meidät sotaan.

Amara: Silleenkö tätä kutsutaan? Sodaks?

Jungkook ...Niinkai..

Menin miehen luokse ja pistin käteni hänen kätensä päälle mutta toinen ei reagoinut siihen mitenkään vaan keskittyi auringonlaskuun hänen edessään. Hetken päästä siirsin katseeni sinne myös.

✔️𝗗𝗔𝗡𝗚𝗘𝗥𝗢𝗨𝗦Where stories live. Discover now