Pojat olivat tehneet pienen lämmikkeen vanhasta polttoaine tynnyristä. Siinä päällä liekehtii pieni tuli joka antaa meille kaikille pikkuisen lämpöä näin joulukuussa 30. Päivä. Ei näin vanhassa talossa ole muuta patteria tai takkaa missä voi lämmitellä. Ei todellakaan ole. Nyt täytyy vain varoa ettei tynnyri räjähdä ja kaikki kuolla, vaikka sen tekisi mielusti tässä kohtaa. Jungkook ei jätä minua ja Taehyungia helpolla. Ei ehkä tapa, mutta varmasti kiduttaa parhaansa mukaan ja miten on tuntenut sen mielipuolen, hän tekee sain kuinka kivuliaasti.
Minulla oli tulen lisäksi Taehyungin huppari ja Taella oli vanha viltti, minkä toiset on repinyt jostain. Väittivät, että se on otettu naapurista ja hajun perusteella se voisi olla tottakin. Näin saastainen porukka ei tuoksuisi mintulle tai puhtaalle. Jotenkin minusta tuntuu, että Taehyung katuu mitä teki. Hän olisi voinut jäädä kotiin. Siellä hänellä olisi ollut lämmikettä ja oma sänky kovan lattian sijaan. Myös kaverit ja perhe ja hyvä ruoka. Mutta kaiken tuon hän menetti vain minun takiani.
Ja nyt hän viettää syntymäpäivänsä roskaläävässä missä on vain kasa juoppoja ja prostitoituja jotka varmaan kantaa mukanan tuhansia eri sukupuolitauteja. Ihan vaan ettei haluaisi, mutta voisin mielusti olla Jungkookin kellarissa yksin, kun täällä ihmisten kanssa, jotka olivat Jacksonin porukkaa ja tekivät kaiken mitä Jaesang käski, ja Jungkookin isä. Mistä tiedämme, että he eivät ole simmosia enään? Jos Jaesang ovat tämän takana edelleen ja tämä on jokin väiytys. Odottavat Jungkookin tuloa ennenkun iskevät nurkan takaa.Taehyung huomasi syvän tuijotukseni tuleen ja hän tarttui käteeni ja puristi sitä hellästi.
Taehyung: Kaikki hyvin?
En ole varma. Saatanpa olla tai en. Maailma pyörii hullun lailla eikä tiedä pitäisikö vain sanoa itselleen, että kaikki järjestyy.
Pudistin päätäni kuitenkin vastaukseksi ja tuo puristi pikkuisen kovempaa kättäni.Taehyung: Miksi?
Amara: Mua pelottaa Taehyung.
Taehyung: Mikä?
Amara: Tämä. Kaikki.
Taehyung siirsi kätensä olalleni ja veti minut kainaloonsa. Pussasi päätäni ja kuulin, kun hän hymähti.
Taehyung: Sun ei tarvitse pelätä. Mä olen täällä. Sun turvana.
Amara: Entä Jungkookin?
Taehyung: No häntä aina kannattaa pelätä.
Naurahdin ja se sai toisenkin hyvälle tuulelle. Halasin miestä ja siinä me seistiinkin kauan. Vain tuijottaen tulta ja tunsimme toistemme lämmön.
Taehyung: Muakin Amara pelottaa. Ei vaan tämä paikka vaan Jungkook.
Taehyung piti tauon ennen kun jatkoi.
Taehyung: Jos Jungkook tappaa mut.
Amara: Sit se saa tappaa mut kanssa.
Tuo tiukensi haliamme ja pussasi minua uudelleen päähän ja pisti leukansa lepäämään pääni päälle.
Taehyung: Mä olisin varmaan nauttisin Jinin hyvästä ruuasta tällä hetkellä.
Amara: Kuunneltais kun Yoongi kiusaa Hobia
Taehyung: Ja Jiniä ja varmaan meitä kaikkia.
Irrottauduin miehestä ja katsoin ylös tuon silmiin.
Amara: Pakko myöntää mulla on ikävä poikia.
Taehyung: Mmmm sama.
Haukotus saapui ja se oli iso. Taehyung vain hymyili sille ja puristi poskeani.
Taehyung: Ootko sä ihan väsy.
Amara: Joo.
Taehyung: Mennään nukkumaan.
Taehyung otti minua kädestä kiinni ja vei minut sinne saman pöydän alle ja peitti meidät isolla vanhalla viltillä. Tällä kertaa menin häneen kunnolla kiinni ja makasin puoleksi tuon päällä ja tuo leikki hiuksillani. Aloin pistämään silmiäni, kunnes muistikin toisen erityisen päivän.
Amara: Tae?
Taehyung: Mm?
Amara: Hyvää syntymäpäivää.
Taehyung: Kiitos.
Sitten me molemmat vaivuimme syvään uneen.
Tästä tuli vähän lyhyt mut ei se haittaa.
Kuiteskin!!!Hyvää synttäriii KIM TAEHYUNG!!!!!! 💜💜💜💜💜💜 I PURPLE YOUU!!!
Mulla olis myös tämmönen tulossa. Jhope kirja jos kiinnostaa?
YOU ARE READING
✔️𝗗𝗔𝗡𝗚𝗘𝗥𝗢𝗨𝗦
ActionGANGSTER SHIT! (BTS FF) (JUNGKOOK FF) EN OMISTA VIDEOITA TAI KUVIA!! ALL RESPECT NIITTEN TEKIJÖILLE!! VALMIS❤️ Historian vaarallisemmat rikolliset haluavat käsiksi sukuusi, mutta vain yksi ryhmä ehtii ensin. Peloton johtaja TAHTOO velkansa takaisin...