Amara nk.
Olen Yumen ja poikien kanssa muuttaaneet pois turvatalosta uuteen taloon lähellä rantaa. Se on tarpeeksi isolle seitsemälle isolle ja yhdelle pienelle, joka voi nukkua minun huoneessani. Jungkookista ei ole kuulunut muutamaan päivään enkä tiedä onko se hyvä vai paha juttu.
Jimin: Amara?
Pojista on tullut nyt minulle kaikista tärkeimpiä. Vaikka toki ryhmä tuntuu oudolta ilman Jungkookia niin kyllä me pärjätään.
Istun vihreällä nurmikolla kesäinen mekko päällä ja katson kun Yume leikkii poikien teettämällä pienellä hiekkalaatikolla, mikä on kieltämättä söpö. Yumella on myös pieni kesämekko, missä on mansikoita ja päässään pieni valkoinen syvähattu.
Jimin tuli viereeni istumaan.
Jimin: Mitäköhän Jungkookille kuuluu?
Amara: Ei ole mitään hajua.
Jin: Tyypit meille tuli kirje!
Nousemme maasta ja nostan tytön pois hiekkalaatikosta ja menimme sisälle. Kaikki olivat olohuoneessa pöydän ympäröimänä kultainen kortti keskellä pöytää.
Yoongi: Kuka katsoo?
Amara: Mä voin.
Laskin Yumen maahan pöytää vasten, koska tyttö osaa jo seistä. Avaan kirjeen ja se oli kutsu taas johonkin juhliin. Eiköhän juhlia ole juhlittu jo tarpeeksi.
Amara: Kallis arvoisin BTS. Olen kutsunut teidän kuten pienen lapsemme juhlaan, missä Herra Jeon paljastaa kaikille gangstereille heidän uuden ja tuoreen johtajan. Saavutkaa ennen kello kuutta huomenna tähän osoitteeseen.
Alhaalla oli paikan nimi.
Hoseok: Taasko juhlia?!
Namjoon: Ei ole pakko tulla.
Taehyung: Mä luulen, että meidän kannattaa kaikkien mennä.
Amara: Samaa mieltä. Kaikki mennään. Tässä on jotain, mikä tuntuu oudolta.
***
Huominen koitti ja puin Yumea hänen pieneen vaaleenpunaiseen mekkoon. Pussasin häntä lopuksi päähän ja hymyilin.
Amara: Ei hätää pikkuinen. Äiti ja sedät suojelee sua. Mä en tiedä mitä tekisin jos sua sattuu.
Yoongi: Amara meille tuli vieras.
Otin Yumen ja menin Yoongin perässä olohuoneeseen, missä seisoi joku nainen miehen kanssa.
Namjoon: Hyuna, Hyojong (E'dawn). Mikä tuo tiedät tänne?
Hyojong: Me olemme teidän kuskeja.
Amara: Miksi meidän?
Hyojong: Koska te olette erityisvieraita kaiken tämän jälkeen mitä olette joutuneet kokemaan.
Hyuna: Ja tulimme varmistamaan, että varmasti tulette.
Amara: Hyvä on. Yume pysyy kanssani.
Hyuna: Niin kuin haluat baby mama.
Menimme kaikki autoihin ja matkasimme isoon paikkaan. Ennen kuin nousin autosta Taehyung otti Yumen syliinsä, jotta pääsen ulos autosta ja menin heidän kanssa taloon sisälle.
YOU ARE READING
✔️𝗗𝗔𝗡𝗚𝗘𝗥𝗢𝗨𝗦
ActionGANGSTER SHIT! (BTS FF) (JUNGKOOK FF) EN OMISTA VIDEOITA TAI KUVIA!! ALL RESPECT NIITTEN TEKIJÖILLE!! VALMIS❤️ Historian vaarallisemmat rikolliset haluavat käsiksi sukuusi, mutta vain yksi ryhmä ehtii ensin. Peloton johtaja TAHTOO velkansa takaisin...