Istuin Hyunan ja Hyojongin kanssa autossa tietämättä minne olemme menossa. Yritin uskotella itselleni, että tämä ei ole taas eräänlainen kidnappaus vaan osa Jungkookin suunnitelmaa. Päässäni toki pyörii tuhansia erikysymyksiä heistä ja miksi he liittyivät puolellemme, vaikka se tietäisi kuolemaa molemmille.
Amara: Joten...Miksi liityitte meihin?
Hyuna nyökkäsi miehelleen.
Hyuna: Herra Jeon tappoi Jaesangin. Valehteli meille siitä, kunnes sitten paljasti sen itse. Plus mulla on herkkäkohta pienistä lapsista.
Amara: Yume?
Hyuna: Tyttäresi on maailman söpöin vauva, mitä olen koskaan nähnyt. Todella sileät posket..
Hyojong: Sulkaan ruskeat silmät...
Hyuna: Se tyttö on jotenkin niin lumoova, ettei halua mitään pahaa niin suloiselle yksilölle.
Sanat Hyunan suusta sai minut hymyilemään. Pian saan perheeni taas kokoon.
Tapasimme pojat isolla aukiolla keskellä metsää. Odotin, että Yume olisi ollut jonkun sylissä, mutta lasta ei ollut missään.
Hyuna: Missä Yume?
Namjoon: Jin unohti sen.
Jin: Mä luulin, että Jimin ottaa sen.
Jimin: Mä taas luulin, että se oli Yoongi.
Amara: TYYPIT! Missä on YUME!?
Namjoon: Lähetin Jungkookille viestin ja se sanos, että se otti Yumen.
Amara: Huh.
Jungkook nk.
Vitun idiootit. Ei pystytä huolehtimaan jostain pienestä vauvasta ja ottaa sitä mukaansa. Sitten kun pääsen pois täältä mä tapan jokaikisen.
Kävelin isäni toimiston ohitse suurella vauhdilla, kunnes kuulin Yumen nimen. Isäni ei ollut yksin huoneessa, vaan siellä oli kokonainen EXO mukanaan.
H.Jeon: Mua EI KIINNOSTA, mitä lupasin sille rotalle. Tapa se lapsi ennen kun ne pääsee pois maasta.
Kuultuani tarpeeksi juoksin tyttäreni huoneeseen, joka oli omissa maailmoissaan leikkimässä isäni antamilla leluilla lattialla. Hän innostui heti kun tulin sisään, mutta en nostanut häntä ylös vaan otin aseen taskustani. Pistin valot pois ja sitten otin tytön syliini.
Jungkook: Katsoppas mihin isi pystyy.
Kesti hetken, kun EXOn porukkaa tuli huoneeseen. Se olikin vain Baekhyun. Nostin samantien aseen häntä kohti Yume edelleen sylissäni.
Baekhyun: Jungkook kuuntele.
Jungkook: Pysykkin aivan helvetin kaukana mun tyttärestä, jos haluat säästää aivos.
Baekhyun: Älä tee mitään vain kuuntele. Mö tahdon auttaa.
Jungkook: Miksi juuri TÄNÄÄN kaikki viholliset haluaa liittoutua.
Baekhyun: Sun isäs tappo Jaesangin.
Jungkook: En ylläty.
Baekhyun: Se valehteli kaikille siitä. Joten nyt kaikki aikoo kääntyy sitä vastaan.
Jungkook: Liittoutukaa keskenänne. Mun täytyy saada tää lapsi ulos täältä.
Baekhyun: Mä autan sua.
Jungkook: Miten?
Baekhyun: Sun isäs tietää minne Hyuna ja Hyojong vei Amaran ja ne on matkalla sinne. Mä osaan sinne nopeamman reitin.
YOU ARE READING
✔️𝗗𝗔𝗡𝗚𝗘𝗥𝗢𝗨𝗦
ActionGANGSTER SHIT! (BTS FF) (JUNGKOOK FF) EN OMISTA VIDEOITA TAI KUVIA!! ALL RESPECT NIITTEN TEKIJÖILLE!! VALMIS❤️ Historian vaarallisemmat rikolliset haluavat käsiksi sukuusi, mutta vain yksi ryhmä ehtii ensin. Peloton johtaja TAHTOO velkansa takaisin...