MONSTER

577 34 14
                                    

Time skip 5 kuukautta.

Olin Yumen kanssa olohuoneessa. Katsoin lasta, kun hän leikkii leluillaan ja pistää niitä vuorotellen suuhunsa. Katsoo minua ja pistää lelun uudelleen suuhunsa ja sitten pistää kuolasen lelun takaisin likaiselle lattialle ja vaihtaa lelua. Onhan se söpöä, mutta huolestuttaa se kuinka likainen tuo lattia on.

Amara: Yume?

Pieni katsoi minua hetken, mutta sitten käänsi katseensa takaisin leluun, minkä hän oli juuri pistämässä suuhunsa.

Amara: Jos et rakas söisi sitä.

Otan likaisen lelun tuolta ja siirrän sen sivuun. Yume tekee sen ilmeen, kun hän alkaa itkeä, mutta itkua ei tullut kun näki sedän tulevan pianohuoneesta.

Yoongi: Huomenta. Missä Jungkook on?

Yoongi nosti Yumen lattialta ja tuli viereeni istumaan ja laittoi vauvan syliinsä ja pussasi tuota päähän.

Amara: En tiedä. En ole nähnyt häntä koko aamuna.

Jungkookista on tullut kauhean etäinen. Aamuisin hän lähtee jonnekkin ja myöhään illalla kun olen jo pistänyt Yumen nukkumaan niin hän tulee kotiin. Käy keittiössä juomassa vettä ja pussaa minua otsalle niin kuin olisimme taas parisuhteessa.

Yoongi: Johtajasta on tullut etäinen.

Amara: Niinpä. Mut onneksi te olette täällä niin mun ei tarvitse huolehtii tuosta riiviöstä yksin.

Löin hennosti lapseni leukaa ja nopeasti hän otti sormestani kiinni ja pisti sen suuhunsa.

Yoongi: Hoseokin energisyys ja Jinin ruokahalu.

Amara: Ja sun nukkumataidot.

Yoongi hymyili ja halasi hennosti lasta ennen kun antoi sen minulle ja käveli keittiötä kohti.
Yume katsoi ulko-ovea päin.

Yume: ...isi...

Amara: Yoongi. Pliis sano, et säkin kuulit ton?

Yoongi: Minkä?

Yoongi astelee keittiön oven suulle ja Yume osoittaa ulko-ovea ja se sama sana alkaa kuulostamaan surulliselta.

Yume: ...i-isi...

Yume sanoi ensimmäisen sanansa ja Jungkook ei ollut täällä kuulemassa sitä. Ja viellä kun idiootti itse on lapsensa ensimmäinen sana.

Yoongi: Yume alkaa kohta puhumaan.

Yume: ...Isiii...

Yume alkaa itkemään ja osoittaa ovea ihan kuin hän odottaisi isänsä saapumista. Jungkook on antanut niin vähän aikaa tyttärelleen, että uskonkin, että hän alkaa ikävöimään.

Amara: Isi tulee kyllä.

Nousen sohvalta ja alan heiluttamaan pienesti, jotta saan pahanolon pois, mutta se vain kasvattaa sitä. Hän oikeasti kaipaa isäänsä tällä hetkellä. Hän tahtoo isänsä syliin, mutta se ei ole mahdollista.

Namjoon: Kaikki hyvin täällä?

Yoongi: Yume sano ekan sanansa.

Namjoon: Oikeasti? Mut kui hän itkee?

Amara: Se haluu Jungkookin tänne. Tiiätkö sä missä se on?

Namjoon: En. Mä luulin, että sä tiedät.

Alan kohta itsekkin huolestumaan ja vihastumaan samaan aikaan. Namjoon ottaa puhelimen taskustaan ja alkaa soittaa Jungkookille.

Amara: Entä muut?

✔️𝗗𝗔𝗡𝗚𝗘𝗥𝗢𝗨𝗦Where stories live. Discover now