THREAT

771 50 10
                                    

Jungkook: Missä he ovat!? Kerro minulle!

Amara: Ja viellä tuhannen kerran! Minä en tiedä! Mä olen koko tän ajan luullut että he ovat kuolleet!

Jungkook: HELVETTI SENTÄÄN!

Jungkook on huutanut minulle koko aamun keittiössä isovanhemmista ketkä luulin kuolleen muutama vuosi taakse päin. He olivat lentämässä eurooppaan mutta sitten lentokone teki hätälaskun metsikköön eikä konetta koskaan löydetty kun vasta vuoden jälkeen tapahtumasta. Isä ja äiti kertoi että isovanhempani olivat menehtyneet.
Jungkook kieltää kertomasta mistä sai tietää heistä.

Taehyung: Jos sä vaikka aluks kertoisit mistä sä sait tietää ja sit voidaan kattoo et jos Amara tietäiski missä ne on.

Jungkook: Turpa kiinni Taehyung tai mä lupaan että mä hukutan sut!

Amara: Uhkailemalla Taehyungia ei auta tähän mitenkään!

Jungkook meni vakavaksi ja vilkaisi Taehyungia ja sitten takasin minuun.

Jungkook: Mitä täällä tapahtuu!? Muutama päivä sitten te viellä olitte tuntemattomia toisillenne ja nyt te olette kun kaks marjaa?!

Kumpikaan ei vastannut. Jungkook vaihtoi katseensa Taen puoleen.

Jungkook: Oletko sä alottanut suhteen meidän vangin kanssa!

Jungkookin selän takana pyöritin silmiäni ja vedin facepalmin.

Taehyung: Mitään ei ole.

Jungkook: Parasta onki ettei ole tai mä lupaan että sä olet kuollut.

Taehyung: Ai koska sä tykkäät siitä?

Jungkook: Taehyung mä varotan sua!

Jungkook otti aseen taskustaan ja pistin tämän rinnalle.

Jungkook: Häivy!

Taehyung: Tää on keittiö mä saan olla täällä jos mä haluan!

Jungkook: Jos sä haluat elää niin mä ehdotan että sä jätät meidät kahden!

Tae ei liikahtanutkaan vaan katsoi nuorinta suoraan silmiin.
Jungkook naurahti ja siirsi aseensa pois Taen rinnalta ja osoitti minua.

Jungkook: Tottele mua tai mä ammun kukkasen.

Taehyung: Jos sä ammut sitä niin mä lupaan että se on vika asia mitä sä teet!

Jungkook: Joten teillä on jotain?

Taehyung: Mitä väliä sillä on?! Nyt lopetat sen prinsessaa osottamisen ja jätät sen rauhaan!

Jungkook: Mikä helvetin prinsessa!? Vastaa mun kysymykseen!

Taehyung: EN!

Ampumatta minua Jungkook ampui kattoon. Pelästyin niin paljon että kiljuin. Koko poika lauma tuli keittiöön.

Hoseok: JUNGKOOK JÄTÄ SE PERHONEN RAUHAAN!

Hoseok saapui keittiöön juoksien ja huomasi että kaikki oli hyvin, paitsi että katossa oli pieni reikä.

Hoseok: Ootko sä kunnossa perhonen!?

Hoseok alkoi halia mua ja katsoin ylös reikään.
Irrottauduin Hoseokista ja nousin seisomaan, Hoseokin ote oli edelleen minussa kiinni.

Amara: Oletko sä ihan päästäs sekasin?! Sä halusit tappaa mut!

Jungkook: Jos olisin halunnut niin miksi edelleen elät!

Menin sanottomaksi. Jungkookilla oli pointti mutta silti hän uhkaili minua aseella ja melkein ampui.

Jungkook: Joka ikinen paitsi kukkanen lähtee pois huoneesta ja SE ON KÄSKY!

✔️𝗗𝗔𝗡𝗚𝗘𝗥𝗢𝗨𝗦Where stories live. Discover now