BÖLÜM 4

73.9K 3K 996
                                    

Emir AKÇA

Güneş doğmadan uyanınca kendimi spor salonuna attım. Sıkı bir antrenman yaptıktan sonra Demir'in uyanabileceğini düşündüğüm için eve gitmeye karar verdim. Terimi soğutmamak için koşarak gittim.

Zaten ev yakın olduğu için kısa sürede eve varmıştım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Zaten ev yakın olduğu için kısa sürede eve varmıştım. Yavaşça içeri girdiğimde çıt çıkmadığı için Demir'in hala uyuduğunu anladım. Direkt odama geçip duşa girdim. Soğuk su bedenimden akıp giderken dün ki görüşmeyi düşünmeye başladım.

Sırma hanım gerçekten de iyi bir doktor olmalı. Yanına gittiğimden beri her şeyi kontrolü altına almıştı ve şu anlık işler normal yürüyordu. Özellikle Demir'le ilk görüşmesinde bu kadar rahat iletişim kurması beni etkiledi.

Demir normalde sıcak kanlı bir çocuktur ama yeni tanıştığı insanlarla pek yakınlaşmaz. Sırma bu duvarı yıkmış oldu. İnşallah oğlumu da iyi edecek. Nedendir bilinmez o küçük kadına çok güveniyorum.

Gerçekten de çok küçük. Giydiği topuklulara rağmen yine de minicik duruyor. Tahmini 1.60 boylarındadır. Yine de o küçük görüntüsünün altında kendinden emin ve oldukça akıllı bir kadın var.

Ayrıca güzelde. Zayıf olmasına rağmen biçimli bir vücudu var. Birde gözleri var ki daha ne renk olduğunu anlayamadım. Mavi-yeşil arası olan gözleri gerçekten güzeldi.

Ben ne düşünüyorum ya? Sana ne kadının boyundan, gözünden, güzelliğinden? Kendine gel oğlum.

Sinirle şampuana uzanıp saçımı yıkamaya başladım.

Duştan çıktığımda kendimi daha iyi hissediyordum. Belime bir havlu sarıp odama geçtim. Tam dolaba yönelecekken odanın kapısı tıklatılıp açıldı. Yataktan yeni kalktığı belli olan Demir odaya girerken gülümsedim.

"Günaydın baba."

"Günaydın aslanım." Dediğimde yanıma doğru geldi.

"Baba bugün okul var mı?"

"Yok babacım. Bugün hafta sonu. Okul tatil." Dediğimde güldü.

Bu hareketiyle kaşlarımı çatmak istesem de kendime engel oldum. Sırma hanımın dediği gibi normal davranmalıyım.

"O zaman seninle işe gelebilir miyim?" Diye sorduğunda düşünüyormuş gibi yaptım.

Demir heyecanla bana bakıyordu.

"Daha iyi bir fikrim var. Bugün işi asalım ve baba oğul gezmeye gidelim."

"Gerçekten mi?" Başımı salladığımda;

"Oley." Diye bağırıp bacaklarıma sarıldı.

Eğilip oğlumu kucağıma aldım ve onu öpücüklere boğdum. Mis gibi kokusu beni sakinleştirirken geri indirdim.

SırmaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin