İlk kez sizlerden bölüme başlamadan bir şey isteyeceğim güzellerim. Finale yakışır bir yorum yığını istiyorum. Hadi Sırma'mızın, Hulk'umuzun, Demir'imizin ve minik prensesimizin hakkını verelim.
Onlara güzel bir veda yapalım.
İyi okumalar...
Sırma AKÇA
Kızımı ilk kucağıma alışımdan sonraki zaman benim için pusluydu. Hayal meyal beni odaya götürdüklerini hatırlıyorum.
Deli gibi Emir'i görmek istiyordum ama göremedim. Çünkü ben doğumdayken Emir kendime ve bebeğimize hazırladığım çantaları almaya gitmişti.
Şimdi odamda dinleniyordum. Annem hemen baş ucumdaydı. Minik kızımı ise henüz getirmemiştiler. Onu göremediğim için huzursuz olsam da sabırla bekledim.
Kapı tıklatılıp açıldığında hızla kapalı olan gözlerimi açtım. Emir elindeki çantalarla girdiğinde doğrulmaya çalıştım.
"Sırma kıpırdama." Dediğinde durdum.
Elindekileri kenara koyup hızla yanıma geldi ve bana sarıldı. Onun kokusunu aldığım an ağlamaya başladım.
Emir saçlarımı öperek;
"Sakin ol miniğim hepsi geçti." Dedi.
Kendimi durdurmak istesem de yapamadım. Yaşlar hızla gözlerimden boşalırken, Emir saçlarımı öperek sakinleşmemi bekledi.
Sonunda biraz olsun sakinleşince geri çekildi ve alnımdan öptü.
"Geçti miniğim. İyisin, iyisiniz. Çok şükür ikiniz de iyisiniz."
"Emir k-kızımız çok g-güzel." Dediğimde onunda gözleri doldu.
"Özür dilerim güzelim. Hiç bu şekilde hayal etmemiştik. Sen sancılandığında ben seni hastaneye getirecektim. Kızımızı beraber karşılayacaktık. Sizi koruyamadığım için özür dilerim." Deyip başını eğdiğinde tekrar ağlamaya başladım.
"Senin suçun yok hulkum. Hiç birimizin aklına gelmezdi." Dediğimde hızla bana sarıldı.
Bende ona sarıldığımda bir süre bu şekilde kaldık.
"Çocuklar hadi toparlanın. Ben kızınızın kıyafetlerini götürürken siz de kedinize gelin." Diyen annemle ayrıldık.
Anneme kızımın kıyafetlerini verdikten sonra o gitti. Bende Emir'in yardımı ile gecelik takımımı giyindim.
Saçlarımı taradım ve hep yapmak istediğim kırmızı kurdeleyi başıma bağladım. Her ne olursa olsun kızım ve ben iyi idik. O pisliğin en güzel günümüzü mahvetmesine izin vermeyeceğim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sırma
RomanceTüm hayatı işi olan bir kadın... Hayatını oğluna adamış bir adam... Kaderin tüm kötülüklerinden habersiz küçük bir çocuk... Bu üç kişiyi bir araya getirecek tek şey ise; Sevgi. ...