BÖLÜM 21

77.7K 2.2K 832
                                    

Bölümde +18 sahne vardır. Okumak istemeyenler için başladığı ve bittiği yeri belirttim.

İyi okumalar...



1 Ay Sonra

Sırma KORKMAZ

İsteme akşamından sonra zaman hızla akıp geçti. O akşamdan sonra Emir'in ailesi geri döndü. Babam onlardan rahatsız olsa da benim için sesini çıkarmadı.

Babama 1 ay sonra evlenmek istediğimizi söylediğimizde biraz köpürdü ama kabullendi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Babama 1 ay sonra evlenmek istediğimizi söylediğimizde biraz köpürdü ama kabullendi. Sonuçta ikimizde yaşımızı başımızı almış insanlarız ve birbirimizden eminiz, beklemenin bir gereği yok.

Ayrıca Demir'in artık tamamen annesi olmamı istemesi de var. İsteme akşamından beri ayrı kalmak istemiyor. Devamlı ya burada ya da benim orada kalmamı istiyor. Babam orada kalmama izin vermediği için Demir benimle kalıyor.

Bu durumda da Emir yalnız kalıp isyan ediyor. Bu yüzden çok fazla uzatmak istemedim. Annemin de desteğiyle babamı buna da ikna ettik.

Ondan sonra gün belirledik ve hazırlıklara başladık. İlk işimiz nikah günümü almak oldu. Onu halledince mekan bakmaya başladık.

Ben oynamayı sevmediğim için düğün istemedim. Babam ilk başta davullu zurnalı düğün yapalım diye ısrar etse de kabul etmedim.

Sonunda büyük bir kokteyl nikah yapmaya karar verdik. Bunun için birçok mekan gezdik. Hiçbiri tam istediğim gibi değildi. Ben büyülü bir atmosfer istiyorum. Aklımdakini tam anlatamadığım içinde bir türlü bulamadık.

Sonunda tam pes etmişken şans eseri bir mekan bulduk. İstanbul'un çıkışında olan yer ormanın içine kurulmuştu. Mekan kapalı alandı ama duvar diye bir şey yoktu. Çatısı da dahil her şey camdandı.

Dışarıdan gerçekten de büyülü gibi duruyordu. Tepesinden sarkan sarmaşıklar camların belli bölümlerini kaplamıştı. Sanki masallardan fırlamış gibiydi. Hemen gidip sahibi ile konuştuk. İstediğimiz tarihte müsait olduğunu duyunca çok sevindim.

Adam burada hiç düğün yapmadığı için endişeliydi ama iyi bir organizasyonla halledilebilirdi. Çünkü mekan gerçekten de çok güzeldi. Cam mekanın zemini simli bir yapı ile yapılmıştı ve üzeri cam ile kaplanmıştı.

Yapabileceklerimi düşündüğümde heyecandan yerimde duramadım. Adamla anlaşıp ücretini ödediğimizde içim rahatladı.

Mekan işimi hallettikten sonra davetiyelerimizi bastırdık. Mayıs'ın 5'i olarak karar vermiştik. Baharın ilk haftasında evlenmek istiyorum.

Sonrası ile büyük bir koşturma idi. Emir şu an ki evin küçük olduğunu düşündüğünden onu satıp yeni ev almak istedi. Ben o evi sevsem de itiraz etmedim.

SırmaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin