BÖLÜM 9

68.8K 2.7K 1.2K
                                    

Sırma KORKMAZ

Lanet olsun bir şey yapmam lazım! Emir gözleri kapalı beni öpmeye devam ederken bu şekilde dikilemem. Ellerime göğsüne koyup ittirmek istedim ama bir milim oynamadı. Kaya gibi sert göğüs kaslarına bakılırsa bu normal.

 Kaya gibi sert göğüs kaslarına bakılırsa bu normal

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"B-bırak b-beni." Dudaklarının arasında zar zor söyledim ama Emir umursamadı.

Belimdeki elini sıkılaştırıp beni daha da yakınına çekti. Bırakması için çırpınsam da fayda etmedi. Anlaşılan beyefendi ne zaman bırakırsa ancak kurtulacağım.

Emir sonunda kendini geri çekince öfkeli gözlerle ona bakıp yine ittirdim. Bu sefer çekildi. Daha ne olduğunu anlamadan elimi kaldırdım ve sert bir tokat attım.

Emir'in başı yana savruldu. Avucumun içi sızlayınca elimi yumruk haline getirdim. Emir yavaşça bana döndüğünde gülüyordu.

"Bu beni durdurmayacak miniğim." Dediğinde kaşlarım çatıldı.

"Sen nasıl öpersin beni?"

"Böyle." Deyip tekrar öptü beni.

Sinirden yumruk olan elimde vursam da umursamadı. Hafif geri çekilip;

"Karşılık ver Sırma." Dedi ve tekrar dudaklarımızı birleştirdi.

İnadına dudaklarımı düz bir çizgi halinde tutunca geri çekildi.

"Çok inatçısın." Derken sesi boğuktu.

"Ne yapacağım ben seninle?"

"Uzak dur benden." Dediğimde sonunda birkaç adım geri çekildi.

Derin bir nefes alıp omuzlarımı dikleştirdim. Yanaklarımdaki yanmadan kızardığımı tahmin edebiliyorum ama şu an bunu düşünmemeliyim.

"Sırma artık konuşabilir miyiz?" Birde hala konuşuyor!

"Sen nasıl bir adamsın be? Hem beni zorla öp, hem de konuşmak iste! Defol git Emir! Beni ne olarak gördüğünü bilmiyorum ama her önüne gelenle sevgili olan ya da öpüşen biri değilim. Defol git ve bir daha gelme. Gerekirse Demir'i de başka bir doktora götür!" Dediğimde ifadesi değişti.

Yüz hatları gerilirken bakışları da sertleşti.

"Böyle bir şey olmayacak."

"Neden? Sen mi öyle uygun gördün?" Dediğimde sessiz kaldı.

Burun kemiğini sıktığında sakinleşmeye çalıştığını anladım.

"Bu kadar yeter! Bu iş saçma bir yöne doğru gitmeye başladı. Şimdi oturup iki yetişkin gibi konuşacağız." Emir'in dediklerini düşündüm.

SırmaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin