5 Ay Sonra
Sırma KORKMAZ
Geçen zaman rüya gibiydi. Emir ve Demir'le geçirdiğim zamanlar gerçekten de rüya gibiydi, hatta masal gibi. Emir ile sevgili olalı neredeyse altı ay olmak üzere ve her şey inanılmayacak şekilde mükemmel ilerliyor.
Emir ile her gün biraz daha sevgimiz ve birbirimize güvenimiz arttı. Demir ise beni o kadar çok benimsedi ki, her gün annesi olmam için baskı yapıp duruyor. Anlayacağınız beni korkutacak kadar çok mutluyum.
Her an aklım gidiyor bir sorun çıkacak diye. Neyse ki şimdilik her şey mükemmel gidiyor. Tek bir şey dışında, babam! Ona erkek arkadaşım olduğunu söylediğimden beri beni sıkıştırıp duruyor.
Bu zamana kadar annemin de desteğiyle oyalamayı başardım ama artık suyumu kaynadığını biliyorum. Aslında Emir'den bahsetmek istiyorum ama vereceği tepkiden emin olamıyorum. Annem her ne kadar anlayışlı karşılar dese de benim tereddütlerim var.
Tabi bir yandan da Emir var. Her görüştüğümüzde evlilikten, aile kurmaktan bahsetse de herhangi bir atakta bulunmadı. Evlilik teklifi bir yana açık açık bir imada da bulunmadı. Bu da beni düşündürüyor. Belki de olaya benim kadar ileri dönük bakmıyordur.
Saçmalıyorsun Sırma! Bu adam şu geçirdiğiniz altı ayda neredeyse her gün yanındaydı. Sabah, akşam, bulduğu her fırsatta dibinde bitiyor. Eğer evlilik istemese neden bu kadar çabalasın? Ama o zaman neden atak yapmıyor?
Daha fazla düşünmemek için yerimden kalkıp camın önüne geçtim. Sabah erken bir randevum olduğu için ofise normalden önce geldim. Bu küçük danışanımla iki aydır görüşüyorum ama bir ilerleme göstermedi.
Kendini o kadar kapatmış ki, hangi yolu denediysem ulaşamadım. Anne ve babası hiçbir sorunu olmadığını söylese de ben emin olamıyorum. Bazı hareketleri şüphe uyandırıyor.
Mesela ona yaklaşmak ya da dokunmak istediğimde irkiliyor. Anında geri kaçıyor. Bu sabah geldiğinde de alnında morluklar vardı. Ne olduğunu sorduğumda annesi oynarken düştüğünü söyledi.
Oysa ki ben çok fazla oynamadığına eminim. Çünkü oyun oynamayı seviyor olsaydı, ona verdiğim oyuncaklarla ya da kütüphanemle ilgilenirdi. Ama o boş boş duvarı seyretmek dışında bir şey yapmıyor.
Ailesi hakkında tereddütlerim olsa da kanıtım olmadığı için bir şey yapamıyorum. Tek umudum tahminlerimin yanlış çıkması. İnşallah yanılıyorumdur.
Telefonumun sesi ile yerimden sıçradım. Düşüncelerime o kadar dalmışım ki. Camın önünden ayrılıp masamın üzerindeki telefonumu aldım. Arayanı görünce yüzüm güldü.
"Efendim edepsiz hulkum." Diye telefonu açtığımda Emir kahkaha attı.
Emir son zamanlarda lakabının hakkını iyice vermeye başladı. Yalnız kaldığımız her an elleri ya da dudakları tenimde geziniyor. Bende kendimde karşı çıkacak iradeyi bulamadığım için oldukça edepsizleşiyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sırma
RomanceTüm hayatı işi olan bir kadın... Hayatını oğluna adamış bir adam... Kaderin tüm kötülüklerinden habersiz küçük bir çocuk... Bu üç kişiyi bir araya getirecek tek şey ise; Sevgi. ...